eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobreUsługa dowożenia uczniów na zajęcia dodatkowe w gminie Dobre w ramach projektu Dobre (bo nasze) - gmina dzieciom w okresie od 01-10-2009 r. do 31-05-2011 r.



Ogłoszenie z dnia 2009-08-31

Dobre: Usługa dowożenia uczniów na zajęcia dodatkowe w gminie Dobre w ramach projektu Dobre (bo nasze) - gmina dzieciom w okresie od 01-10-2009 r. do 31-05-2011 r.
Numer ogłoszenia: 299328 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dobre , ul. Tadeusza Kościuszki 1, 05-307 Dobre, woj. mazowieckie, tel. 025 7571190, faks 025 7571190.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dowożenia uczniów na zajęcia dodatkowe w gminie Dobre w ramach projektu Dobre (bo nasze) - gmina dzieciom w okresie od 01-10-2009 r. do 31-05-2011 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie uczniów polegało będzie na odwiezieniu ich po zajęciach dodatkowych ze szkoły do domu w godzinach popołudniowych ( 1400- 1630). Trasy odwozu: Dobre - Wólka Kokosia Dobre - Rudzienko, Rakówiec Dobre - Antonina, Duchów Dobre- strona Dropia ( Sołki, Kobylanka, Ruda Pniewnik, Radoszyna, Modecin, Drop, Nowa Wieś). Konkretne godziny, ilość kursów oraz tras w danym dniu, zostanie ustalona i podana po opracowaniu planów zajęć dla poszczególnych grup uczniów. Planowana liczba dzieci odwożonych na poszczególnych trasach - do 36 osób. Dzienna długość tras maksymalnie - 120 km (może być zmniejszona do 50 %). W okresie od 01.10.2009r. do 31.05.2011r. długość trasy do wykonania maksymalnie do 41400 km (może być zmniejszona do 50%). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający o wyborze oferty kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami: 1. Kryterium ceny waga 100% 2. Ocena oferty zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane są punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria wg następujących zasad: Cena ofertowa minimalna netto Cena = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 100% Cena badanej oferty netto Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada określonym w SIWZ wymaganiom oraz została uznana za najkorzystniejszą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy Wykonawca powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadzcenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inne zaświadczenie potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, dowodów rejestracyjnych pojazdów, które będą prowadzić dowożenie, świadectw kwalifikacji kierowców, prawo jazdy kierowców, aktualnego badania stanu technicznego pojazdów oraz aktualnych polis ubezpieczeniowych pojazdów, 3) zaświadzcenie o nie zaleganiu w ZUS lub KRUS ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami, wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 5) oświadczenie wykonawcy zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 6) zatwierdzony wzór umowy - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców na podstawie art.24 ust.1 - 10 oraz ust.2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gminadobre.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobre, ul. T. Kościuszki 1 pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dobre, ul. T. Kościuszki 1 pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.