eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem zawierającym informacje teleadresowe i reklamowe Województwa Mazowieckiego w związku z prezydencją Polski w Unii Europejskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-21

Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem zawierającym informacje teleadresowe i reklamowe Województwa Mazowieckiego w związku z prezydencją Polski w Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 299336 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Mazowieckie , ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 59 79 100, faks 022 597 92 90, 022 597 96 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem zawierającym informacje teleadresowe i reklamowe Województwa Mazowieckiego w związku z prezydencją Polski w Unii Europejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: CZĘŚĆ I Galanteria skórzana: portfel damski średni - 100 szt., portfel damski duży - 100 szt., portfel męski do noszenia na szyi - 150 szt., portfel męski wersja A - 100 szt., portfel męski wersja B - 100 szt., etui na wizytówki - 100 szt.; CZĘŚĆ II Materiały piśmiennicze: zestaw: długopis i pióro kulkowe - 200 szt., zestaw: długopis i pióro wieczne - 100 szt., pióro wieczne - 100 szt., długopis - 100 szt., pióro kulkowe - 100 szt.; CZĘŚĆ III Materiały reklamowe różne: plecak - 200 szt., piłka nożna - 300 szt., dysk zewnętrzny - 50 szt., kurtka przeciwdeszczowa damska - 100 szt., kurtka przeciwdeszczowa męska - 100 szt.; CZĘŚĆ IV Produkty z lnu: torba lniana na butelkę - 500 szt., torba lniana - 200 szt., chlebaczek - 100 szt., serwetka ze srebrnej kolekcji - 200 szt., serwetka ze złotej kolekcji - 200 szt., podkładka ze złotej kolekcji - 100 szt., podkładka śniadaniowa - 200 szt., serwetka - 300 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie poszczególnych części przedmiotowego zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 p.z.p.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 18.92.32.00-7, 30.19.21.21-5, 30.19.21.22-2, 18.93.11.00-5, 30.23.31.80-6, 18.22.32.00-0, 19.21.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, którego wzór stanowi załacznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dostępny na stronie www.zamowienia.mazovia.pl

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Walory jakościowe i estetyczne - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.mazovia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Wydział Zamówień Publicznych, Warszawa, ul. Jagiellońska 36, pokój 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Skoczylasa 4, 03-469 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunku udziału w postępowaniu. 4. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamowień publicznych zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty wg formuły spełnia/nie spełnia. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda dołączenia do oferty próbek (wzorów) następujących przedmiotów: CZĘŚĆ I: 1 portfel damski i 1 portfel męski (do wyboru Wykonawcy); CZĘŚĆ II: elegancki zestaw: długopis i pióro wieczne; CZĘŚĆ III: plecak, kurtka przeciwdeszczowa (damska lub męska); CZĘŚĆ IV: torba lniana na butelkę, podkładka śniadaniowa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Galanteria skórzana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: portfel damski średni - 100 szt., portfel damski duży - 100 szt., portfel męski do noszenia na szyi - 150 szt., portfel męski wersja A - 100 szt., portfel męski wersja B - 100 szt., etui na wizytówki - 100 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 18.92.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 22.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Walory jakościowe i estetyczne - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały piśmiennicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw: długopis i pióro kulkowe - 200 szt., zestaw: długopis i pióro wieczne - 100 szt., pióro wieczne - 100 szt., długopis - 100 szt., pióro kulkowe - 100 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.21-5, 30.19.21.22-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 22.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Walory jakościowe i estetyczne - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały reklamowe różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: plecak - 200 szt., piłka nożna - 300 szt., dysk zewnętrzny - 50 szt., kurtka przeciwdeszczowa damska - 100 szt., kurtka przeciwdeszczowa męska - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 18.93.11.00-5, 30.23.31.80-6, 18.22.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 22.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Walory jakościowe i estetyczne - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Produkty z lnu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: torba lniana na butelkę - 500 szt., torba lniana - 200 szt., chlebaczek - 100 szt., serwetka ze srebrnej kolekcji - 200 szt., serwetka ze złotej kolekcji - 200 szt., podkładka ze złotej kolekcji - 100 szt., podkładka śniadaniowa - 200 szt., serwetka - 300 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 19.21.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 22.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Walory jakościowe i estetyczne - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.