eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzeglądy oraz naprawy aparatury medycznej dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi numer sprawy PN/398/ZP/U/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-29

Łódź: Przeglądy oraz naprawy aparatury medycznej dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi numer sprawy PN/398/ZP/U/2013
Numer ogłoszenia: 299384 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, faks 042 6393452.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.umed.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy oraz naprawy aparatury medycznej dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi numer sprawy PN/398/ZP/U/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy oraz naprawy aparatury medycznej dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi z podziałem na 29 pakietów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał /lub wykonuje/ należycie, co najmniej jedną usługę polegającą na serwisowaniu aparatury medycznej zgodnej z tą, na którą Wykonawca składa ofertę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 3 uPzp, jeżeli Wykonawca będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz przynajmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą kwalifikacje i stosowne przeszkolenie w zakresie serwisowania i użytkowania elektrycznych urządzeń medycznych. W pakietach dotyczy pakietów nr 1, 7, 9, 14-17, 19, 21-28 dodatkowo wymagane jest, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje przynajmniej jedną osobą, która posiada certyfikat-dyplom lub innego typu poświadczenie o nabytych umiejętnościach w zakresie serwisowania aparatury medycznej, zgodnej z tą, na którą Wykonawca składa ofertę, wydane przez producenta aparatury lub analogiczne dokumenty wystawione na firmę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uskwam.umed.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ USK im. WAM-CSW w Łodzi ul. Żeromskiego 113, 90-549, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2013 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ USK im. WAM-CSW w Łodzi ul. Żeromskiego 113, 90-549, Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - PRZEGLĄD TECHNICZNY, KALIBRACJA DENSYTOMETRU RENTGENOWSKIEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEGLĄD TECHNICZNY, KALIBRACJA DENSYTOMETRU RENTGENOWSKIEGO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - APARAT KRIOCHIRURGICZNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: APARAT KRIOCHIRURGICZNY - CRYOFLEX AK-I.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - KABINA DO FOTOTERAPII - 2 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KABINA DO FOTOTERAPII - DERMALIGHT MEDISUN 2800-PC-AB KABINA DO FOTOTERAPII - MEDISUN 6311 K.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET nr 4 - CZUJNIK TLENKU ETYLENU Z GŁOWICĄ POMIAROWĄ MG - 72/C2H40 ORAZ CENTRALĄ MSMR-4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZUJNIK TLENKU ETYLENU Z GŁOWICĄ POMIAROWĄ MG - 72/C2H40 ORAZ CENTRALĄ MSMR-4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET nr 5 - URZĄDZENIE DO OZIĘBIANIA I OGRZEWANIA PACJENTA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: URZĄDZENIE DO OZIĘBIANIA I OGRZEWANIA PACJENTA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - DEFIBRYLATOR 3 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEFIBRYLATOR WRAZ Z WYMIANĄ AKUMULATORA 2 sztuki DEFIBRYLATOR 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET nr 7 - APARAT DO DIALIZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: APARAT DO DIALIZ - 5 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET nr 8 - KALIBRATOR DAWKI Z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KALIBRATOR DAWKI Z wyposażeniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET nr 9 -APARAT DIALIZACYJNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: APARAT DIALIZACYJNY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET nr 10 - LICZNIK PROMIENIOWANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LICZNIK PROMIENIOWANIA - ELEKTROM.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET nr 11 - MIERNIK DAWKI i DOZYMETR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MIERNIK DAWKI i DOZYMETR.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET nr 12 - MIKROSKOP OPTYCZNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MIKROSKOP OPTYCZNY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR 13 - RESPIRATOR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RESPIRATOR - BEAR 1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET NR 14 - Naprawa piły wzdłużnej do przecinania mostka typu GB 097 R o numerze seryjnym S/N 1086.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa piły wzdłużnej do przecinania mostka typu GB 097 R o numerze seryjnym S/N 1086.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET nr 15 - Naprawa Bronchofiberoskopu typu MAF-TM o numerze seryjnym S/N 2151234.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa Bronchofiberoskopu typu MAF-TM o numerze seryjnym S/N 2151234.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET nr 16 - Naprawa aparatu do znieczulania typu AESPIRE o numerze seryjnym S/N AMXP00727 Kompatybilnego z monitorem CAM o numerze seryjnym S/N 6635659.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatu do znieczulania typu AESPIRE o numerze seryjnym S/N AMXP00727 Kompatybilnego z monitorem CAM o numerze seryjnym S/N 6635659.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET nr 17 Naprawa, czyszczenie i regulacja modułu gazowego AG SERIA CFA8A109445.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa, czyszczenie i regulacja modułu gazowego AG SERIA CFA8A109445.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET nr 18 - Naprawa Maceratora typu V2020 o numerze seryjnym S/N 583.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa Maceratora typu V2020 o numerze seryjnym S/N 583.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET nr 19 -Naprawa sterylizatora niskotemperaturowego typu STERI VAC 5 XL o numerze seryjnym S/N 720609.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa sterylizatora niskotemperaturowego typu STERI VAC 5 XL o numerze seryjnym S/N 720609.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET nr 20 - Naprawa maceratora typu Vortex 4141.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa maceratora typu Vortex 4141.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET nr 21 - Naprawa sondy do kriochirurgii o numerze seryjnym S/N A 1293.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa sondy do kriochirurgii o numerze seryjnym S/N A 1293.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PAKIET nr 22 - Naprawa pipety do tromboelastometru firmy Rotem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa pipety do tromboelastometru firmy Rotem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: PAKIET nr 23 - Naprawa Kolonoskopu Typu CF-Q165 L o numerze seryjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa Kolonoskopu Typu CF-Q165 L o numerze seryjnym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: PAKIET nr 24 - Naprawa Respiratorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa Respiratorów - 6 sztuk BENNETT 7200 o numerze seryjnym S/N 9580659, BENNETT 840 o numerze seryjnym S/N 3510022363, BENNETT 760 o numerze seryjnym S/N 3501001305, BENNETT 760 o numerze seryjnym S/N 3501001248, BENNETT 7200 o numerze seryjnym S/N 8940830, BENNETT o numerze seryjnym S/N 9580697.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: PAKIET nr 25 - Naprawa respiratora typu Bennett 7200 o numerze seryjnym S/N 9170599.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa respiratora typu Bennett 7200 o numerze seryjnym S/N 9170599.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: PAKIET nr 26 - Naprawa ciemni automatycznej typu Compact 45 firmy KODAK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa ciemni automatycznej typu Compact 45 firmy KODAK - 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: PAKIET nr 27 - naprawa sondy do kriochirurgii o numerze seryjnym S/N 96 - E 500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa sondy do kriochirurgii o numerze seryjnym S/N 96 - E 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: PAKIET nr 28 - Naprawa rejestratora Holterowskiego - EKG Typu DMS 300-7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa rejestratora Holterowskiego - EKG Typu DMS 300-7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: PAKIET nr 29 Naprawa ładowarki stołu operacyjnego typu OPX Mobilis RC 30 o numerze seryjnym S/N B0070 oraz pilota stołu operacyjnego typu OPX 400 ORTHO o umerze seryjnym S/N 02129.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa ładowarki stołu operacyjnego typu OPX Mobilis RC 30 o numerze seryjnym S/N B0070 oraz pilota stołu operacyjnego typu OPX 400 ORTHO o umerze seryjnym S/N 02129.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.