eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BaranówMODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH BĘDĄCYCH W UŻYTKOWANIU ROLNIKÓW WSI KARCZUNEK



Ogłoszenie z dnia 2012-08-13

Baranów: MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH BĘDĄCYCH W UŻYTKOWANIU ROLNIKÓW WSI KARCZUNEK
Numer ogłoszenia: 299464 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Baranów , ul. Rynek 14, 24-105 Baranów, woj. lubelskie, tel. 081 8834027, faks 081 8834041.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabaranow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH BĘDĄCYCH W UŻYTKOWANIU ROLNIKÓW WSI KARCZUNEK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych będących w użytkowaniu rolników wsi Karczunek. 2. Zakres dostaw objętych zamówieniem: Zadanie Nr 1: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa szacunkowej ilości 800 ton kruszywa drogowego dolomitowego o frakcji 0-31,5 wg normy PN-EN 13043-2004 z przeznaczeniem na modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Karczunek gm. Baranów. 2. Miejsca dostawy: Wykonawca dostarczy kruszywo będące przedmiotem zamówienia własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego - drogi dojazdowe do gruntów rolnych w miejscowości Karczunek gm. Baranów 3. Zamawiający żąda kruszyw naturalnych czyli: kruszywo pochodzenia mineralnego, które poza obróbką mechaniczną nie zostało poddane żadnej innej obróbce ( kruszywa łamane, naturalne kruszone i niekruszone, piaski itd.). 4. Zamawiający nie dopuszcza kruszyw: sztucznych (kruszywo pochodzenia mineralnego, uzyskane w wyniku procesu przemysłowego, obejmującego termiczną lub inną modyfikację np. żużle, keramzyt) oraz kruszyw z recyklingu ( kruszywo powstające w wyniku przeróbki nieorganicznego materiału zastosowanego uprzednio w budownictwie). Zadanie Nr 2: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa szacunkowej ilości 500 ton frezowiny asfaltowej ( destruktu) z przeznaczeniem na modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Karczunek gm. Baranów. 2. Miejsca dostawy: Wykonawca dostarczy frezowine asfaltową będącą przedmiotem zamówienia własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego - drogi dojazdowe do gruntów rolnych w miejscowości Karczunek gm. Baranów 3. Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń i innych opracowań pozostają po stronie wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zadanie Nr 1: Dostawa szacunkowej ilości 150 ton kruszywa drogowego dolomitowego o frakcji 0-31,5 wg normy PN-EN 13043-2004 z przeznaczeniem na modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Karczunek gm. Baranów. Zadanie Nr 2: Dostawa szacunkowej ilości 100 ton frezowiny asfaltowej ( destruktu) z przeznaczeniem na modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Karczunek gm. Baranów.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 44.11.36.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnianie powyższego warunku - wg załącznika Nr 2 do SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca przedłoży następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania , oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załącznika Nr 4 do siwz, b) oświadczenie wg załącznika Nr 2 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnianie powyższego warunku - wg załącznika Nr 2 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnianie powyższego warunku - wg załącznika Nr 2 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnianie powyższego warunku - wg załącznika Nr 2 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do wystąpienia w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminabaranow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Baranów; 24-105 Baranów, ul. Rynek 14, tel: 81 8834027, fax 81 8834041, e-mail: gmina@gminabaranow.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Baranów; 24-105 Baranów, ul. Rynek 14 -sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH BĘDĄCYCH W UŻYTKOWANIU ROLNIKÓW WSI KARCZUNEK - dostawa szacunkowej ilości 800 ton kruszywa drogowego dolomitowego o frakcji 0-31,5 wg normy PN-EN 13043-2004.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szacunkowej ilości 800 ton kruszywa drogowego dolomitowego o frakcji 0-31,5 wg normy PN-EN 13043-2004 z przeznaczeniem na modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Karczunek gm. Baranów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH BĘDĄCYCH W UŻYTKOWANIU ROLNIKÓW WSI KARCZUNEK - dostawa szacunkowej ilości 500 ton frezowiny asfaltowej ( destruktu) z przeznaczeniem na modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Karczunek gm. Baranów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szacunkowej ilości 500 ton frezowiny asfaltowej ( destruktu) z przeznaczeniem na modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Karczunek gm. Baranów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.