Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-02-25
P³ock: Prace geodezyjno- kartograficzne i klasyfikacyjne na terenie Powiatu P³ockiego w 2011 roku
Numer og³oszenia: 29950 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w P³ocku , ul. Bielska 59, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Prace geodezyjno- kartograficzne i klasyfikacyjne na terenie Powiatu P³ockiego w 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Prace geodezyjno- kartograficzne i klasyfikacyjne na terenie Powiatu P³ockiego w 2011 roku obejmuj±: Zadanie nr 1: Zak³adanie oraz modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali (kataster nieruchomo¶ci) - za³o¿enie ewidencji budynków i lokali dla obszaru gminy S³ubice. Zakres pracy obejmuje: 3360 obiektów, w tym: 3300 budynków i 60 lokali. Zadanie nr 2: Ponowna gleboznawcza klasyfikacja gruntów: a.zmienionych w wyniku ich melioracji oraz aktualizacja operatu ewidencji gruntów dla obiektów objêtych pracami ponownej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych gruntów. Zakres pracy obejmuje 109 dzia³ek o pow. 331,80ha po³o¿onych w 4 obrêbach ewidencyjnych na terenie gminy Stara Bia³a, w tym pow. 217,73ha zmeliorowanych do ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów. b.zmienionych klas i u¿ytków gruntowych wykazanych w raportach i materia³ach wykonawcy prac na zlecenie ARiMR w ramach programu Phare 2003 pt. Pozyskanie danych katastralnych oraz obszarów kwalifikowanych na potrzeby Systemu Identyfikacji Dzia³ek Rolnych oraz opracowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dla aktualizacji danych ewidencji gruntów. Zakres pracy obejmuje ³±cznie 14.000 klaso-u¿ytków o ³±cznej powierzchni 7.737ha w 7.300 dzia³kach ewidencyjnych w 44 obrêbach ewidencyjnych gminy Brudzeñ Du¿y..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.25.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zadanie nr 1 - 2000,00 PLN zadanie nr 2 - 2000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Pracê mog± wykonaæ podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ gospodarcz±, a tak¿e inne jednostki organizacyjne utworzone zgodnie z przepisami prawa, je¿eli przedmiot ich dzia³ania obejmuje prowadzenie prac w zakresie geodezji i kartografii (dla zadania nr 1, nr 2) lub gleboznawczej klasyfikacji gruntów (a tak¿e innej obejmuj±cej ten zakres - dla zadania nr 2) - zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 17.05.1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 193 z 2010r. poz. 1287).
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Spe³nienie tego wymogu nast±pi poprzez z³o¿enie dokumentów i o¶wiadczeñ: a)Dokumentów stwierdzaj±cych, ¿e osoby, które bêd± wykonywa³y zamówienie, posiadaj± wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii - zgodnie z art. 42 ust.1 i art. 43 ustawy z dnia 17.05.1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 193 z 2010r poz. 1287) - z zakresu nr 2: rozgraniczanie i podzia³y nieruchomo¶ci (gruntów) oraz sporz±dzanie dokumentacji do celów prawnych (dla zadania nr 1, dla zadania nr 2) oraz z zakresu klasyfikacji gruntów (dla zadania nr 2) - dla minimum 1 osoby. b)Wykazu wykonanych us³ug w okresie ostatnich 3 lat przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie - w ilo¶ci 1 wykonanej us³ugi danego asortymentu oddzielnie dla zadania nr 1, zadania nr 2 - o warto¶ci odpowiadaj±cej niniejszemu przedmiotowi zamówienia na zadanie nr 1, zadanie nr 2. c)o¶wiadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2 u.p.z.p. (wg. za³±cznika Nr 5 do siwz).
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Spe³nienie tego wymogu nast±pi poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 3 u.p.z.p. (wg za³±cznika Nr 5 do siwz).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Spe³nienie tego wymogu nast±pi poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 3 u.p.z.p. (wg za³±cznika Nr 5 do siwz).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Spe³nienie tego wymogu nast±pi poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 4 u.p.z.p. (wg za³±cznika Nr 5 do siwz)
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.plock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe w P³ocku, ul. Bielska 59, 09-400 P³ock.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiaj±cego - Kancelari Ogólna (pok. 212) lub za po¶rednictwem poczty: Starostwo Powiatowe w P³ocku, ul. Bielska 59, 09-400 P³ock.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: 1Zadanie nr 1: Zak³adanie oraz modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali (kataster nieruchomo¶ci) - za³o¿enie ewidencji budynków i lokali dla obszaru gminy S³ubice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres pracy obejmuje: 3360 obiektów, w tym: 3300 budynków i 60 lokali.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Ponowna gleboznawcza klasyfikacja gruntów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Ponowna gleboznawcza klasyfikacja gruntów: a.zmienionych w wyniku ich melioracji oraz aktualizacja operatu ewidencji gruntów dla obiektów objêtych pracami ponownej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych gruntów. Zakres pracy obejmuje 109 dzia³ek o pow. 331,80ha po³o¿onych w 4 obrêbach ewidencyjnych na terenie gminy Stara Bia³a, w tym pow. 217,73ha zmeliorowanych do ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów. b.zmienionych klas i u¿ytków gruntowych wykazanych w raportach i materia³ach wykonawcy prac na zlecenie ARiMR w ramach programu Phare 2003 pt. Pozyskanie danych katastralnych oraz obszarów kwalifikowanych na potrzeby Systemu Identyfikacji Dzia³ek Rolnych oraz opracowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dla aktualizacji danych ewidencji gruntów. Zakres pracy obejmuje ³±cznie 14.000 klaso-u¿ytków o ³±cznej powierzchni 7.737ha w 7.300 dzia³kach ewidencyjnych w 44 obrêbach ewidencyjnych gminy Brudzeñ Du¿y..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.15.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych czê¶ci
- ¦wiadczenie us³ugi w zakresie ochrony osób i mienia w Przedsiêbiorstwie Gospodarowania Odpadami w P³ocku Sp. z o.o. - Zak³ad Przetwarzania i Zak³ad Sk³adowania Odpadów w Kobiernikach k/P³ocka.
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kot³owni przy ul. Zielonej 40 i Pop³aciñskiej 42 w P³ocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w P³ocku wraz z prowadzeniem konserwacji kot³owni
- Konserwacja i bie¿±ce utrzymanie elektrycznych urz±dzeñ zlokalizowanych na drogach na terenie miasta P³ocka w roku 2025
- DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW W ROKU 2025
- DOSTAWA MIÊSA WO£OWEGO W ROKU 2025
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizacjê systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Lubicka 34, Lubicka 36, Lubicka 38 oficyna, Lubicka 45 oraz Ch³opickiego 2 w Toruniu
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizacjê systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Antczaka 43, Antczaka 45, Klonowica 19/Bydgoska 60, Klonowica 27 oraz Piaskowa 9 w Toruniu.
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizacjê systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Batorego 26, Grudzi±dzka 72, Sobieskiego 52, Sobieskiego 52 oficyna, Olbrachta 7 w Toruniu.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Olchowej w Ostrowie Wielkopolskim
- 2- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposa¿enia bud. mieszkalnych w inst. gazow± wraz z inst. w czê¶ciach wspólnych, wewn. instalacj± w lok. na potrzeby CO, CW oraz innych dla 4 nieruchomo¶ci
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu u¿ytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z ³±cznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.