eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynicadostawa implantów ortopedycznych i endoprotez wraz z bezpłatnym użyczeniem na czas trwania umowy dostawy niezbędnego instrumentarium oraz utworzenie magazynu depozytowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-25

POZYCJA 29951

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Krynica: dostawa implantów ortopedycznych i endoprotez wraz z bezpłatnym użyczeniem na czas trwania umowy dostawy niezbędnego instrumentarium oraz utworzenie magazynu depozytowego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, do kontaktów: Barbara Olesiak - Inspektor ds. zamówień publicznych, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, fax 018 4712338, e-mail: zampub@szpital-krynica.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital-krynica.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa implantów ortopedycznych i endoprotez wraz z bezpłatnym użyczeniem na czas trwania umowy dostawy niezbędnego instrumentarium oraz utworzenie magazynu depozytowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa implantów ortopedycznych i endoprotez wraz z bezpłatnym użyczeniem na czas trwania umowy niezbędnego instrumentarium oraz utworzenie magazynu depozytowego dla potrzeb oddziału Urazowo-Ortopedycznego SPZOZ - Szpitala w Krynicy-Zdroju zwanego dalej Zamawiającym. Zamówienie obejmuje dostawę implantów ortopedycznych i endoprotez opisanych w 4 Pakietach: 1. Gwoździe śródszpikowe, 2. Endoprotezy połowiczne stawu biodrowego typu Austin Moora, 3. Płytki i wkręty do zespoleń kości oraz druty Kirschnera, 4. System płytek i wkrętów do zespoleń kości według metody /POLFIX/ Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy opis parametrów techniczno-funkcjonalnych został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: DOKUMENTY 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualna koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością złożonej przez Wykonawcę łącznej ofercie (łączna wartość wszystkich oferowanych przez Wykonawców pakietów)/min. 2 dostawy/; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie /min. 2 dokumenty/; WYMAGANE DOKUMENTY DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Opis danych technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów w języku polskim - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów Zamawiającego. 2. Zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o Wyrobach Medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) Zamawiający żąda ważnych i aktualnych dokumentów wskazujących na odpuszczenie do obrotu na oferowany wyrób medyczny w postaci Deklaracji Zgodności oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikującą ( jeżeli dotyczy). OŚWIADCZENIA 1. Oswiadczenia Wykonawcy w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 P.z.p 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.17.50 - Sztuczne stawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.50 - Sztuczne stawy Oryginalny kod CPV: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość i zakres zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość 175 000,00 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamóweiń publicznych. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania Zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie Zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualna koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością złożonej przez Wykonawcę łącznej ofercie (łączna wartość wszystkich oferowanych przez Wykonawców pakietów)/min. 2 dostawy/; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie /min. 2 dokumenty/; WYMAGANE DOKUMENTY DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Opis danych technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów w języku polskim - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów Zamawiającego. 2. Zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o Wyrobach Medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) Zamawiający żąda ważnych i aktualnych dokumentów wskazujących na odpuszczenie do obrotu na oferowany wyrób medyczny w postaci Deklaracji Zgodności oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikującą ( jeżeli dotyczy). OŚWIADCZENIA 1. Oswiadczenia Wykonawcy w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 P.z.p

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2007, godzina 10:15, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój. Budynek administracji pok. 109.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: PKIET NR 1. 1) Krótki opis: Gwoździe śródszpikowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Określony w załączniku nr 4/ Pakiet nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Określone w załączniku nr 4/ Pakiet nr 1 do SIWZ CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: PAKIET NR 2. 1) Krótki opis: Endoprotezy połowiczne stawu biodrowego typu Austin Moora. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50. 3) Wielkość lub zakres: Określony w załączniku nr 4/Pakiet nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Określony w załączniku nr 4/Pakiet nr 2 do SIWZ CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: PAKIET NR 3. 1) Krótki opis: Płytki i wkrety do zespoleń kości oraz druty Kirschnera. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 3) Wielkość lub zakres: Określona w załączniku nr 4/ Pakiet nr 3 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Określona w załączniku nr 4/ Pakiet nr 3 do SIWZ CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: PAKIET NR 4. 1) Krótki opis: System płytek i wkrętów do zespoleń kości według metody POLFIX. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 3) Wielkość lub zakres: Okrślona w załaczniku nr 4/ Pakiet nr 4 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Okrślone w załaczniku nr 4/ Pakiet nr 4 do SIWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.