eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośniewice › Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Krośniewice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-21

Krośniewice: Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Krośniewice
Numer ogłoszenia: 299560 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264010 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krośniewice, ul. Poznańska 5, 99-340 Krośniewice, woj. łódzkie, tel. 024 2523024, faks 0-24 25 47 782.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Krośniewice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Krośniewice. Opis przedmiotu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Krośniewice, przyjętego Uchwałą Nr 200/XXIX/01 Rady Miejskiej w Krośniewicach z dnia 25.04.2001 r., w zakresie wynikającym z Uchwały Nr LIV/342/10 Rady Miejskiej w Krośniewicach z dnia 20 maja 2010 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Krośniewice, zmienionej Uchwałą Nr LVI/348/10 Rady Miejskiej w Krośniewicach z dnia 22 czerwca 2010 r. w sprawie zmiany uchwały nr LIV/342/10 Rady Miejskiej w Krośniewicach z dnia 20 maja 2010 r. w sprawie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Krośniewice. Ww. uchwały stanowią odpowiednio załączniki Nr 9 i 10 do niniejszej SIWZ. Obszar opracowania - granice administracyjne Gminy Krośniewice. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem 9 471 ha. Skala opracowania 1 : 10 000. B. Zmiana obowiązującego na terenie Gminy Krośniewice Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Krośniewice, musi być opracowana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa tj: ustawą z dnia 28 kwietnia 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do tej ustawy tj: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. Nr 118, poz. 1233) oraz przepisami odrębnymi i obejmować przeprowadzenie pełnej procedury formalno - prawnej. C. Zmiana Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Krośniewice musi uwzględniać nowe granice administracyjne miasta Krośniewice - od dnia 01.01.2011 r. - zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2010 r. w sprawie ustalenia granic i nazw gmin oraz siedzib ich władz, ustalenia granic niektórych miast oraz nadania niektórym miejscowościom statusu miasta (Dz.U. Nr 138, poz. 929). D. Całość zamówienia obejmować będzie przeprowadzenie pełnej procedury zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Krośniewice zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym m.in.: a) przeanalizowanie ustaleń obowiązujących planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Krośniewice i terenu gminy Krośniewice - w całym zakresie, b) przeanalizowaniu ustaleń studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Krośniewice, wykonanego: dla miasta w skali 1:5000, dla gminy w skali 1:10000 - w całym zakresie, c) dokonaniu oceny zmian, jakie zaszły w zagospodarowaniu przestrzennym i w stanie własności, d) inwentaryzacja gminy, w tym: zainwestowanie, użytkowanie, zieleń, infrastruktura techniczna, rejestr podmiotów gospodarczych oraz ocena istniejącego zagospodarowania z określeniem standardów jakości życia mieszkańców, itp., e) wykonaniu analizy i oceny zgłoszonych wniosków /sporządzenie rejestru graficznego/, f) wykonaniu analizy stanu własności gruntów, g) wykonaniu analizy uwarunkowań w zakresie ochrony środowiska przyrodniczego /m.in. zieleń, obszary chronione, gleby mineralne i organiczne, strefy uciążliwości, melioracje, ujęcia wody, obszary zagrożenia środowiskowego, itp./, h) wykonaniu analizy uwarunkowań w zakresie ochrony środowiska kulturowego /m.in. strefy ochrony konserwatorskiej, archeologicznej, krajobrazu, rejestr zabytków, wartości ochrony wizualnej, itp./, i) wykonaniu analizy uwarunkowań w zakresie układu komunikacyjnego /m.in. ocena stanu istniejącego, identyfikacja głównych problemów komunikacyjnych, wnioski do zmian istniejącego układu komunikacyjnego oraz kierunków rozwoju układu/, j) wykonaniu analizy rozwoju funkcjonalno - przestrzennego, k) dokonaniu syntezy uwarunkowań z określeniem zadań lokalnych i ponadlokalnych oraz wnioskami dotyczącymi preferencji bądź ograniczeń rozwoju funkcjonalno - przestrzennego gminy, l) wykonaniu opracowania dla terenów posiadających zgodę na zmianę przeznaczenia z użytkowania rolniczego i leśnego, m) analiza przeprowadzenia procedury formalno - prawnej /uzgodnienia, opiniowanie, wyłożenie z propozycją ich rozpatrzenia zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym/, n) przygotowania niezbędnych materiałów oraz zawiadomień i wniosków o uzgodnienie projektu studium oraz prognozy oddziaływania na środowisko, o) wprowadzenia zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, p) wyłożenia projektu studium do publicznego wglądu, q) uczestnictwo w spotkaniach publicznych, r) udział w posiedzeniach i spotkaniach z mieszkańcami oraz Komisjach i sesjach Rady Miejskiej, s) rozpatrzenie uwag wniesionych po wyłożeniu projektu zmiany studium w terminie nie dłuższym niż 21 dni od dnia upływu terminu ich składania, t) wprowadzenia zmiany do projektu zmiany studium wynikające z rozpatrzenia uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień, u) przedstawienia projektu studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag, v) wykonania wszystkich etapów prac (wymienionych w pkt a - u) z wykorzystaniem mapy numerycznej w programach umożliwiających odczytanie rozszerzenia DXF, DWG lub 2D a dla tekstu z rozszerzeniem doc lub rtf. E. Zamawiający udostępni Wykonawcy: a) wypisy z rejestru gruntów w uzgodnionych przez strony terminach, b) mapy numeryczne (ewidencyjne) w zakresie niezbędnym do sporządzenia zmiany studium, c) obowiązujące Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Krośniewice, d) obowiązujące plany zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta i gminy Krośniewice, e) pozostałe dokumenty, opracowania i materiały będące w posiadaniu Urzędu Miejskiego w Krośniewicach a niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w uzgodnionych przez strony terminach, f) pomieszczenia w siedzibie urzędu w celu odbycia niezbędnych spotkań i narad przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, w uzgodnionych przez strony terminach. F. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca zobowiązany jest ująć w cenie oferty, w tym: a) wykonanie wszystkich niezbędnych opracowań w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, b) uzyskanie dodatkowych uzgodnień w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, c) wykonanie przedmiotu zamówienia, oprócz wersji elektronicznej, w wersji papierowej: część graficzna sporządzona na mapie w skali 1 : 10 000 w technice barwnej - 6 egz. w tym mapa ścienna forma zalaminowana i oprawiona w listwy; część opisowa w formie uchwały - 6 egz., prognoza oddziaływania na środowisko - 2 egz.. G. Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany w terminie do dnia 31.12.2011 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Rozwoju Przestrzennego w Łodzi M.Reterski i wspolnicy - spółka jawna, ul. Gdańska 112, 90-508 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81851,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 91500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 146400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.