eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PałecznicaWykonanie remontu podjazdu drogi ewakuacyjnej oraz wykonanie wentylacji w sali rehabilitacyjnej w Środowiskowym Domu Samopomocy w Pałecznicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-04

Pałecznica: Wykonanie remontu podjazdu drogi ewakuacyjnej oraz wykonanie wentylacji w sali rehabilitacyjnej w Środowiskowym Domu Samopomocy w Pałecznicy
Numer ogłoszenia: 299569 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowy Dom Samopomocy , ul. Małopolska 36, 32-109 Pałecznica, woj. małopolskie, tel. 0-41 3848513, faks 0-41 3848513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu podjazdu drogi ewakuacyjnej oraz wykonanie wentylacji w sali rehabilitacyjnej w Środowiskowym Domu Samopomocy w Pałecznicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu podjazdu drogi ewakuacyjnej oraz wykonanie wentylacji w sali rehabilitacyjnej w Środowiskowym Domu Samopomocy w Pałecznicy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji wentylacyjnych i elektrycznych wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 2) spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki przy czym: 1) ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1 ogłoszenia: - w przypadku dysponowania osobami przez Wykonawcę będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3 i 5 ogłoszenia - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 3 powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 1, Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane; dokumenty, o których mowa w części V pkt 5, powinny potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach określonych w części IV pkt 1, - w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3, 4 i 5 ogłoszenia - z wykazu oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 3 i 4 powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 1, Wykonawca będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane; dokumenty, o których mowa w części V pkt 5, powinny potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach określonych w części IV pkt 1, 2) ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w części IV pkt 2 ogłoszenia, będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części V pkt 2, oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 1 (Załącznik 2 do SIWZ) - z dokumentu oraz oświadczenia powinno wynikać, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz zawierający osoby, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a które będą wykonywać zamówienie, posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach, o których mowa w części IV pkt 1 SIWZ (Załącznik 3 do SIWZ), 4) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby lub osób posiadających uprawnienia, o których mowa w części IV pkt 1, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, Wykonawca wskazał osobę lub osoby, którymi będzie dysponował, 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3, posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, o których mowa w części IV pkt 1, UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 - 5 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, powinno być podpisane przez osoby podpisujące ofertę. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokument, o którym mowa w pkt. 2 powinien złożyć każdy z Wykonawców. UWAGA 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, UWAGA 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w uwadze 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palecznica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Środowiskowy Dom Samopomocy w Pałecznicy, ul. Małopolska 36, 32-109 Pałecznica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Środowiskowy Domu Samopomocy w Pałecznicy, ul. Małopolska 36, 32-109 Pałecznica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.