eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzWYMIANA WRÓT GARAŻOWYCH, REMONT KANCELARII TAJNEJ ORAZ REMONT WĘZŁA SANITARNEGO, WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ, NAPRAWA POKRYCIA DACHOWEGO - sprawa numer 49/2012 udzielenie zamówienia zadanie nr 1,2, unieważnienie zadania nr 3 (art. 93 ust.1pkt.1PZP)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-13

Grudziądz: WYMIANA WRÓT GARAŻOWYCH, REMONT KANCELARII TAJNEJ ORAZ REMONT WĘZŁA SANITARNEGO, WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ, NAPRAWA POKRYCIA DACHOWEGO - sprawa numer 49/2012 udzielenie zamówienia zadanie nr 1,2, unieważnienie zadania nr 3 (art. 93 ust.1pkt.1PZP)
Numer ogłoszenia: 299590 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224096 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA WRÓT GARAŻOWYCH, REMONT KANCELARII TAJNEJ ORAZ REMONT WĘZŁA SANITARNEGO, WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ, NAPRAWA POKRYCIA DACHOWEGO - sprawa numer 49/2012 udzielenie zamówienia zadanie nr 1,2, unieważnienie zadania nr 3 (art. 93 ust.1pkt.1PZP).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana wrót garażowych, remont kancelarii tajnej, remont węzła sanitarnego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa pokrycia dachowego zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 1, 2, 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań: 1) ZADANIE NR 1: Wymiana wrót garażowych - budynek nr 13 znajdujący się w Grudziądzu, przy ul. Jagiełły; 2) ZADANIE NR 2: Remont kancelarii tajnej znajdującej się w budynku nr 2 w Grudziądzu, przy ul. Hallera; 3) ZADANIE NR 3: Remont węzła sanitarnego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa pokrycia dachowego w budynku nr 91 znajdującego się w Grupie gm. Dragacz przy ul. Dworcowej; 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)w zadaniu nr 1: wymiana wrót garażowych (demontaż dotychczasowych i instalacja nowych); roboty tynkarskie; roboty malarskie; zakup materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia; ich transport, montaż, wbudowanie zamocowanie, wykonanie zabezpieczeń, oraz wszelkie inne niezbędne prace pomocnicze zgodnie z STWiOR, wykonanie wszelkich niezbędnych dokumentacji warsztatowych, koniecznych dla wykonania elementów i robót budowlanych zgodnie z STWiOR (m.in. rysunek techniczny wykonania wrót); prace towarzyszące m.in. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenia, poręcze, oświetlenie, znaki ostrzegawcze, wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robót, wygody społeczności i inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45410000-4 - Roboty tynkarskie KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie KOD CPV: 44221240-9 - Wrota garażowe KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 2)w zadaniu nr 2: roboty rozbiórkowe; roboty murarskie; wymiana wewnętrznej stolarki okiennej; wymiana zużytej posadzki z paneli podłogowych; wymiana przerobienie kraty stałej na otwieraną; roboty tynkarskie; roboty malarskie; prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45111300-1 - roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45262522-6 - roboty murarskie KOD CPV: 45410000-4 - roboty tynkarskie KOD CPV: 45431100-8 - kładzenie terakoty KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 90500000-2 - utylizacja odpadów 3)w zadaniu nr 3: roboty budowlane i remontowe branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w zakresie robót zewnętrznych i wewnętrznych budynku (m.in. rozbiórka pokrycia dachowego z papy na dachach drewnianych i obróbek blacharskich; naprawa pokrycia dachowego; wymiana rur i rynien ocynkowanych; wykonanie daszków kominowych; impregnacja drewnochronem; wymiana stolarki okiennej (m.in. wymiana okien pojedynczych, zespolonych, rozwierno uchylnych, skrzynkowych); wymiana stolarki drzwiowej; rozbiórka ścianek działowych; zdjęcie wykładzin z tworzyw sztucznych; naprawa posadzek; roboty i prace w zakresie branży sanitarnej; roboty i prace, pomiary w zakresie branży elektrycznej) zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w STWiOR, prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów KOD CPV: 45261400-8 - Pokrywanie KOD CPV: 45261320-3 - Kładzenie rynien KOD CPV: 45422000-1 - Roboty ciesielskie KOD CPV: 45262522-6 - Roboty murarskie KOD CPF: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej KOD CPV: 45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie KOD CPV: 45410000-4 - Tynkowanie KOD CPV: 45431100-8 - Kładzenie terakoty KOD CPV: 45431200-9 - Kładzenie glazury KOD CPV: 44112200-0 - Wykładziny podłogowe KOD CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe i ścienne KOD CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja projektowa, oraz projekt umowy (Załączniki nr 1-3 i 7 do SIWZ). 4.Budynki i teren, w zakresie których będą wykonywane roboty są obiektami i terenem czynnym. 5.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 7.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 8.W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1, 2, 3 do SIWZ. 9.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 10.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi jak w Załączniku Nr 1, 2, 3 oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 11.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników do prac na wysokościach i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku i przebywającym w budynku i na jego terenie oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym; 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej (m.in. w zakresie komunikacji wewnętrznej budynku np. poruszanie się w budynku) i wokół budynku oraz na terenie prowadzonych robót; 4)zabezpieczenia budynku przed zalaniem i innymi uszkodzeniami w wyniku deszczu, gradu itp. warunków atmosferycznych (dotyczy zadania nr 3); 5)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku. 12.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 13.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach. 14.Nie wymaga się w zadaniu nr 2 - by Wykonawca dysponował osobą posiadającą dostęp do informacji niejawnych na podstawie poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia pozwalającego na dostęp do informacji o klauzuli min. ZASTRZEŻONE, na podstawie ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz. 1228), z uwagi na fakt, iż wszelkie prace realizowane w kancelarii tajnej będą realizowane pod nadzorem i w obecności upoważnionego przedstawiciela 8 batalionu Walki Radioelektronicznej, bez możliwości do dostępu do dokumentów i materiałów oraz informacji co najmniej o klauzuli ZASTRZEŻONE..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 44.22.12.40-9, 90.50.00.00-2, 45.11.13.00-1, 45.26.25.22-6, 45.43.11.00-8, 45.26.19.00-3, 45.26.14.00-8, 45.26.13.20-3, 45.42.20.00-1, 45.26.25.22-6, 45.42.10.00-4, 45.44.21.90-5, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 44.11.22.00-0, 45.31.00.00-3, 31.52.40.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wymiana wrót garażowych - budynek nr 13 znajdujący się w Grudziądzu, przy ul. Jagiełły

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego IZOGAZ Sp. z o.o., ul. Kościuszki 43, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44705,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65911,15

  • Oferta z najniższą ceną: 65911,15 / Oferta z najwyższą ceną: 65911,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Remont kancelarii tajnej znajdującej się w budynku nr 2 w Grudziądzu, przy ul. Hallera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany mistrz Jurek Adrychowski, ul. Słoneczna 7, Dolna Grupa, 86-134 Dragacz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15023,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11286,47

  • Oferta z najniższą ceną: 11286,47 / Oferta z najwyższą ceną: 17300,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.