Ogłoszenie z dnia 2009-08-31
Warszawa: Zakup wraz z dostawą Boiska mobilnego do wielokrotnego rozkładania o wymiarach 20 x 40m
Numer ogłoszenia: 299614 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Związek Piłki Nożnej , ul. Miodowa 1, 00-080 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5512300, 6210703, faks 0-22 5512240.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Polski Związek Piłki Nożnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą Boiska mobilnego do wielokrotnego rozkładania o wymiarach 20 x 40m.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą Boiska mobilnego do wielokrotnego rozkładania o wymiarach 20x40mb. Boisko mobilne ma być przeznaczone do wielokrotnego użytkowania podczas organizowanych przez Zamawiającego imprez sportowych. Rozkładane będzie w obiektach zamkniętych np. halach sportowych jak też na otwartej przestrzeni na każdym zastanym podłożu. W związku z powyższym jego elementy powinny być bardzo trwałe, nie ulegające zniekształceniom i przystosowane do wielokrotnego składania i rozkładania boiska a także do częstego transportu. Mobilne boisko będzie rozkładane w wielu miejscach , na terenie całego kraju, w związku z tym jego poszczególne elementy powinny mieć odpowiednie opakowania, przystosowane do wielokrotnego transportu. W szczególności dotyczy to elementów takich jak zapinki, zaczepy, rzepy jak też i inne o większych rozmiarach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 1 800,00 zł. (słownie: jeden tysiąc osiemset zł). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 08 1740 0006 0000 3000 0015 4694 z dopiskiem Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę boiska mobilnego . 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania 5.ofertą. 6.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 7.Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). 8.Zamawiający zwróci wadium na warunkach określonych w ustawie. 9.Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. : wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, przy czym Zamawiający uzna za odpowiadające: dostawy sprzętu do piłki nożnej lub innej dyscypliny sportowej o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca jest obowiązany złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. IX. pkt. 1 - 3 3.Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca wraz z ofertą złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22, ust 1 ustawy. Oświadczenie to zostanie złożone w oryginale i podpisane przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży nw. dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2.Wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu podany jest w załączniku nr 3 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawca złoży: - opinię stwierdzającą zgodność sprzętu sportowego z wymogami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny użytkowania, zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275 ze zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 czerwca 1997 r. w sprawie zasad i trybu opiniowania projektów urządzeń sportowych i sprzętu sportowego pod względem ich zgodności z wymaganiami bezpieczeństwa i higieny użytkowania oraz korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne (Dz. U. Nr 63, poz. 395) oraz certyfikat lub atest bezpieczeństwa wydany przez jednostki certyfikujące akredytowane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji - dotyczy elementu boiska opisanego w poz. 1 opisu przedmiotu zamówienia, - certyfikat zgodności z normą PN-EN 15312 Ogólnie dostępny sprzęt do uprawiania wielu dyscyplin sportowych - Wymagania, w tym wymagania bezpieczeństwa, oraz metody badań lub deklarację zgodności (oświadczenie Producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymogami)- zgodnie z ustawą o systemie oceny zgodności (Dz. U. 2002 Nr 166, poz. 1360 z późn. zm.) - dotyczy elementów boiska wymienionych w pozycji od 2 do 14. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się odpowiednio jak wyżej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Ocena techniczna, jakość - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POLSKI ZWIĄZEK PIŁKI NOŻNEJ
02-366 WARSZAWA, UL. BITWY WARSZAWSKIEJ 1920 R. 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 15:00, miejsce: POLSKI ZWIĄZEK PIŁKI NOŻNEJ 02-366 WARSZAWA, UL. BITWY WARSZAWSKIEJ 1920 R. 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku Skarbu Państwa przy ul. Osiedle bl. 3 w Leźnicy Wielkiej
- zakup i sukcesywna dostawa meblii wyposażnia
- KZP/18/2024 Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia oraz prowadzenie dozoru za pomocą technicznych środków ochrony
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i reprezentacyjnych na potrzeby Ministerstwa Sprawiedliwości
- Sukcesywne wykonywanie w okresie 24 miesięcy przeglądów i serwisu aparatury medycznej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pierwszego wyposażenia do budynku hotelowo - socjalnego MOSiR - I etap
- Zakup sprzętu sportowego dla szkół powiatowych w ramach zadania "Zakup wirtualnej strzelnicy sport. dla LO im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach wraz z zakupem sprzętu sportowego dla szkół powiatowych"
- DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO
- DOSTAWA, WYPOSAŻENIE I MONTAŻ SPRZĘTU DO SIŁOWNI MODUŁOWEJ
- "Innowacyjne metody nauczania dla rozwoju kompetencji kluczowych u uczniów i nauczycieli " na zakup wyp. w pomoce dydaktyczne sal lekcyjnych dla szkół podst. m.: Chodel, Granice i Ratoszyn Drugi
- Modernizacja boiska do piłki nożnej w Korzennej poprzez montaż trybun.
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.