Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Tarnów: dzierżawa zintegrowanego systemu biochemiczno-immunologicznego z analizatorami rezerwowymi i dostawami: odczynników, materiałów wzorcowych, kontrolnych, eksploatacyjnych do wymienionych systemów oraz dostawy: odczynników, materiałów wzorcujących, kontrolnych i zużywalnych do oznaczeń immunochemicznych do analizatora Axsym-Abbott Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika, do kontaktów: Zofia Nytko,Marta Janicka, ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6310100, fax 014 6310337, e-mail: zamowienia@ssz.tar.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.ssz.tar.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.ssz.tar.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.ssz.tar.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dzierżawa zintegrowanego systemu biochemiczno-immunologicznego z analizatorami rezerwowymi i dostawami: odczynników, materiałów wzorcowych, kontrolnych, eksploatacyjnych do wymienionych systemów oraz dostawy: odczynników, materiałów wzorcujących, kontrolnych i zużywalnych do oznaczeń immunochemicznych do analizatora Axsym-Abbott. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Loco magazyn Zamawiającego, 33-100 Tarnów, ul.Szpitalna 13. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dzierżawa zintegrowanego systemu biochemiczno-immunologicznego z analizatorami rezerwowymi i dostawami: odczynników,materiałów wzorcowych, kontrolnych, eksploatacyjnych do wymienionych systemów oraz dostawy: odczynników, materiałów wzorcujących, kontrolnych i zużywalnych do oznaczeń immunochemicznych do analizatora Axsym-Abbott dla Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie RP, które przedstawi Zamawiającemu na każde żądanie. 2. Oświadczenie, że oferowany w Pakiecie Nr 1 przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie, że oferowany w Pakiecie Nr 2 przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w Załaczniku Nr 3 do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa: 789 806,54 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA UBIEGAĆ SIĘ MOGĄ WYKONAWCY, KTÓRZY: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.Spełniają warunki określone w ogłoszeniu i w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, wg zasady : spełnia- nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Koncesja,zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, bądź oświadczenie, że do wykonania zamówienia nie są wymagane wymienione dokumenty. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 3,5,6,7,9 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości(wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.8, - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administarcyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 12.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów z pkt 10 i 11 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605), stosuje się odpowiednio. 13.Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.Zamawiający uzna za prawidłowy wykaz zawierający co najmniej 1 dostawę.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką lub przelewem na wniosek Wykonawcy przesłany do siedziby Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 11:00, Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, ul.Szpitalna 13, pokój nr 6.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet Nr 1 - Dzierżawa zintegrowanego systemu biochemiczno-immunologicznego(moduł biochemiczny i immunologiczny) wraz z analizatorem rezerwowym back-up w zakresie biochemii klinicznej oraz back up w zakresie:Troponina,D-Dimery,CK-MB mass z wyposażeniem oraz dostawy:odczynników,materiałów wzorcowych,kontrolnych i ekploatacyjnych do wymienionych systemów, niezbędnych do wykonywania badań. 1) Krótki opis: Dzierżawa zintegrowanego systemu biochemiczno-immunologicznego(moduł biochemiczny i immunologiczny) wraz z analizatorem rezerwowym back-up w zakresie biochemii klinicznej oraz back up w zakresie:Troponina,D-Dimery,CK-MB mass z wyposażeniem oraz dostawy:odczynników,materiałów wzorcowych,kontrolnych i ekploatacyjnych do wymienionych systemów, niezbędnych do wykonywania badań-szczegółowe wymagania do przedmiotu zamówienia określono w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 600 357,94 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet Nr 2 - Dostawy odczynników, materiałów wzorcujacych,kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do oznaczeń immunochemicznych do analizatora Axsym-Abbott. 1) Krótki opis: Dostawy odczynników, materiałów wzorcujacych,kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do oznaczeń immunochemicznych do analizatora Axsym-Abbott-szczegółowe wymagania do przedmiotu zamówienia okeślono w Załączniku Nr 3 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 189 448,60 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w obszarze miasta Tarnowa
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Gminy Tarnów
- Dostawy rękawic medycznych - diagnostycznych i chirurgicznych
- Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann, zdrojów wodnych i tężni solankowej na terenie miasta Tarnowa
- Przedmiotem zamówienia publicznego jest: "Świadczenie usługi wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych"
- zakup i dostawa: generator Tc/Mo 10, 12 GBq, izotopy i radiofarmaceutyki dla Zakładu Medycyny Nuklearnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WOFiTM/29/2025/TP - Dostawa komponentów i opakowania do Indywidualnego Zestawu Profilaktycznego
- Dostawa produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych dla Schroniska dla zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu w roku 2025
- Dostawa produktów farmaceutycznych do wykonywania leków recepturowych wraz z utensyliami i odczynnika chemicznego dla ZZOZ w Wadowicach
- Zakup i dostawa leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych oraz leki do chemioterapii
- DOSTAWA LEKÓW I INNYCH PREPARATÓW FARMACEUTYCZNYCH
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.