To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-22
Białystok: Dostawa wyposażenia pracowni językowej dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 8 w Białymstoku w ramach realizacji projektu Szkoła Młodych Inżynierów - nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-745/12
Numer ogłoszenia: 29972 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259503 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 8 w Białymstoku, ul. Żurawia 12, 15-540 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 74 16 923, 85 743 42 85, faks 85 74 16 923.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pracowni językowej dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 8 w Białymstoku w ramach realizacji projektu Szkoła Młodych Inżynierów - nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-745/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach realizacji projektu Szkoła Młodych Inżynierów obejmująca dostawę wyposażenia i montaż pracowni językowej multimedialnej 20 stanowiskowej w tym meble oraz sprzęt elektroniczny. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ Zamawiający wymaga w ramach przedmiotu zamówienia: a) dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w transporcie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, b) rozładunku i wniesienia przedmiotu umowy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, c) montażu sprzętu w docelowym miejscu jego użytkowania oraz zintegrowania dostarczonego sprzętu i urządzeń zapewniającego wymaganą funkcjonalność, d) dokonania sprawdzenia poprawności funkcjonowania dostarczonego i zainstalowanego sprzętu i oprogramowania w obecności osób upoważnionych przez Zamawiającego, e) dostawę i wdrożenie oprogramowania oraz techniczne szkolenie w zakresie obsługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia f) zapewnienia obsługi serwisowej w ramach gwarancji jakości na warunkach określonych w projekcie umowy (zał. Nr 5 do SIWZ) 3. Miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego w Białymstoku przy ul. Żurawiej 12. 4. Jeżeli opis zawarty w SIWZ i załączniku nr 1 nie stanowi inaczej podane parametry / wymagania należy traktować jako minimalne. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub wskazane pochodzenie, nazwy produktów oraz firm maja na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry techniczne i jakościowe zaoferowanego sprzętu nie mogą być gorsze niż parametry wskazane przez Zamawiającego. Do oferty równoważnej należy dołączyć deklaracje, certyfikaty, specyfikacje techniczna oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, ze oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek udokumentowania spełniania niniejszych warunków. 5. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia, musi być fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od obciążeń prawami osób trzecich i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2012 r. Sprzęt komputerowy, wyposażenie (panel i jednostka centralna) pracowni językowej, tablica interaktywna, projektor musza spełniać następujące wymagania: 1) posiadać deklaracje zgodności CE, 2) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu 3) komputer przenośny musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0. posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim lub przetłumaczone z oryginału w innym języku, na język polski 4) meble i krzesła - certyfikaty zgodności 6. W przypadku, gdy w urządzeniach komputerowych będących przedmiotem dostawy zainstalowano oprogramowanie, należy do każdego z tych urządzeń dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem oraz stosowny certyfikat /licencje. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność, za jakość wykonanych dostaw oraz zastosowanych podzespołów. 8. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony i zamontowany sprzęt będący przedmiotem zamówienia: 1) Komputer przenośny, meble do pracowni, magnetofon z odtwarzaczem MP3 - minimum 2 lata 2) tablica interaktywna - minimum 5 lat, 3) projektor - minimum 3 lata (lampa 1 rok) 4) jednostka centralna, słuchawki do pracowni - minimum 3 lata 9. Ogólne warunki gwarancji: a) Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji. b) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania. c) Czas reakcji serwisu (rozumiany jako obecność serwisu u Zamawiającego po zgłoszeniu): do 48 godzin od poniedziałku do piątku (liczony od czasu powiadomienia Wykonawcy), d) Czas realizacji naprawy: do 10 dni roboczych (liczony od daty zgłoszenia do Wykonawcy). e) W przypadku konieczności oddania sprzętu do serwisu lub gdy naprawa sprzętu jest dłuższa niż 14 dni robocze Dostawca jest zobowiązany wypożyczyć sprzęt zapasowy (o parametrach, co najmniej równorzędnych) umożliwiający pracę w czasie naprawy gwarancyjnej. Sprzęt zapasowy powinien być dostarczony następnego dnia roboczego po dniu, w którym nastąpiło zgłoszenie. 10. Wykonawca, może wykonywać niniejsze zamówienie przy udziale podwykonawców. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. 11. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.21.00 - Projektory 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 39.16.00.00 - Meble szkolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Współfinansowane przez Unię Europejską ze srodków Europejskiego Funduszu Społecznego i budzetu panstwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Prioryt. IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakosci usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15307,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25153,50
Oferta z najniższą ceną: 25153,50 / Oferta z najwyższą ceną: 25153,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu min. 8 osób do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
- DOSTAWA Z MONTAŻEM DYGESTORIÓW LABORATORYJNYCH
- Świadczenie usług medycznych oraz usług stomatologicznych na potrzeby cudzoziemców przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Białymstoku (dorośli mężczyźni)
- Naprawa i konserwacja urządzeń chłodniczych i sprzętu gastronomicznego z podziałem na dwa zadania.
- Dostawa płytek podłogowych PVC do warsztatu do szybkiego montażu - ZK-DZP.262.12.2025
- Zakup sprzętu AGD na potrzeby Domów Studenta Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.9.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Dostawa i przedłużenie licencji oprogramowania Microsoft 365 Business Standard z MS Teams, Office 365 E3 EEA, Microsoft Teams EEA, Exchange Online, Power BI Pro, Project oraz Visio dla KG PSP
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.