Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-17
Olsztyn: Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby otwarcia zmodernizowanego obiektu Centrum Edukacyjno-Badawczego Mleczarstwa w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno - badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności.
Numer ogłoszenia: 299755 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby otwarcia zmodernizowanego obiektu Centrum Edukacyjno-Badawczego Mleczarstwa w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno - badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej, tj. przygotowanie i dostarczenie poczęstunków dla uczestników otwarcia zmodernizowanego obiektu Centrum Edukacyjno-Badawczego Mleczarstwa w dniu 02 grudnia 2011 r. wraz z serwisem kelnerskim oraz zapewnienia zastawy szklanej oraz mebli w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia dla planowanej liczby uczestników - 80 osób. Usługa cateringowa musi być wykonana w dniu 02.12.2011 r. od godziny 11:30 do godziny 16:00. Miejsce świadczenia usługi: Hol na wysokim parterze w budynku Hali Technologicznej im. S. Poznańskiego, ul. Oczapowskiego 7, 10-719 Olsztyn. 2.W skład usługi wchodzą następujące posiłki: a)ZIMNE PRZEKĄSKI -rolada drobiowa z pestkami dyni (80 porcji), -2 rodzaje świeżych surówek (po 40 porcji). b)BUFET GORĄCY (w podgrzewaczach): -zupa - żurek na białej kiełbasie z jajkiem i wędzonką (80 porcji), -polędwiczki wieprzowe w sosie z zielonego pieprzu (40 porcji), -grillowany łosoś w sosie ze świeżej bazylii (40 porcji), -ziemniaki pieczone (80 porcji),-warzywa grillowane: kalafior, marchewka mini, brokuł, fasolka szparagowa - 150g - 100 porcji. c)SERWIS KAWOWY - ciągły w trakcie trwania uroczystości: -kawa, herbata wraz z dodatkami cukier , cytryna, mleko (nie śmietanka w proszku), -niegazowana woda mineralna z cytryną podawana w dzbankach (10 l.), -woda gazowana w butelkach 0,5 l (20 szt.), -soki owocowe (min. 2 rodzaje: pomarańczowy, jabłkowy - po 5 l.), -ciasta własnego wypieku (2 rodzaje: sernik, jabłecznik;100 g/os.), -świeże owoce sezonowe - 100 g/osobę, -wino musujące typu szampan, gronowe, białe, półsłodkie lub półwytrawne o pojemności min. 750 ml, zawartość alkoholu 10 - 12 % (11 butelek). Sposób wykonania zamówienia : 1.Godziny serwowania cateringu: 11.30-16.00. Istnieje możliwość nieznacznych przesunięć w programie spotkania, o czym Wykonawca będzie informowany na bieżąco. 2.Szacowana liczba uczestników około 80 osób. Ostateczną liczbę zaproszonych gości Zamawiający przekaże Wykonawcy na 4 dni przed terminem wykonania usługi. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych dań, po wcześniejszym uprzedzeniu Wykonawcy, na nie mniej niż 3 dni przed zaplanowanym terminem świadczenia usługi. 4.Wykonawca przy przygotowaniu obiadu będzie stosował świeże produkty dostępne na rynku. 5.Świadczenie usług żywienia odbywać powinno się wg ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.). 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu świadczenia usługi po wcześniejszym uprzedzeniu Wykonawcy na nie mniej niż 3 dni przed zaplanowanym terminem świadczenia usługi. 7.W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi kompleksowa usługa kelnerska w zakresie obsługi gości, tj. wydawanie posiłków, napojów, utrzymywanie czystości w miejscu cateringowym oraz dostarczenia 80 szt. kieliszków do wina. 8.Zamawiający w świadczeniu kompleksowej usługi cateringowej wyklucza użycia papierowej oraz plastikowej zastawy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje w zakresie ww. warunku od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje w zakresie ww. warunku od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje w zakresie ww. warunku od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje w zakresie ww. warunku od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje w zakresie ww. warunku od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem 2. Sporządzony przez wykonawcę Formularz ofertowy 3.Podpisany przez wykonawcę Formularz opis przedmiotu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2.Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: a)terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, b)ilości faktycznie wykorzystanych posiłków.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Biuro Projektu BIO, ul. Romana Prawocheńskiego 4, 10 - 720 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Biuro Projektu BIO, ul. Romana Prawocheńskiego 4, 10 - 720 Olsztyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby otwarcia zmodernizowanego obiektu Centrum Edukacyjno-Badawczego Mleczarstwa w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno - badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa instalacji SAP, instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego oraz montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu w budynku Urzędu Skarbowego w Kętrzynie
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ulic Skowronka, Jerzyka i Wróbla w Olsztynie.
- Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa.
- Świadczenie usług hotelowo-gastronomicznych oraz konferencyjnych na potrzeby 56 Sympozjum Polskiego Towarzystwa Histochemików i Cytochemików w dniach 28-31.05.2025r.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1993N relacji Tuławki - Maruny od km 13+080 do km 13+330.
- Remont drogi powiatowej nr 1630N relacji Szymanowo - Gązwa od km 0+000 do km 0+280.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi noclegowe i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienia sali konferencyjnej na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Kompleksowa usługa hotelowo-noclegowa wraz z wyżywieniem, wynajmem sali i organizacją transportu dla 60 osób w ramach szkolenia z projektu INTERREG PL SK.01.02-IP.01-0002/23
- Zorganizowanie grupowej mobilności edukacyjnej uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie - wyjazd nr 2
- DZP.261.7.2025 Obsługa pobytu uczestników szkoleń organizowanych przez NCK w domach pracy twórczej w roku 2025
- Usługa noclegowa z wyżywieniem dla zawodników elity oraz gości 17. PKO Poznań Półmaratonu oraz 24. Poznań Maratonu
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.