Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-09
Racibórz: zakup energii elektrycznej dla obiektów Śląsko- Małopolskiego Oddziału Straży Granicznej zlokalizowanych w m. Zakopane
Numer ogłoszenia: 299760 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej , ul. Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 32 414 41 54, faks 32 414 47 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sm.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup energii elektrycznej dla obiektów Śląsko- Małopolskiego Oddziału Straży Granicznej zlokalizowanych w m. Zakopane.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla obiektów Śląsko- Małopolskiego Oddziału Straży Granicznej zlokalizowanych w m. Zakopane. Do zadań Wykonawcy należeć będzie również zgłoszenie zawartych umów Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (tekst jedn. Dz.U. nr 89 z 2006 poz. 625 z późn. zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego do którego sieci przyłączony jest Zamawiający to: TAURON Dystrybucja SA Oddział w Krakowie. Zamawiający posiada zawarte umowy na czas nieoznaczony na dystrybucję energii elektrycznej. Szczegóły określono w SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki oraz posiada aktualną umowę lub promesę umowy z właściwym dystrybutorem energii elektrycznej, umożliwiającej sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci, do obiektu Zamawiającego. Ponadto Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Urząd Regulacji Energetyki, metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki oraz posiada aktualną umowę lub promesę umowy z właściwym dystrybutorem energii elektrycznej, umożliwiającej sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci, do obiektu Zamawiającego. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-formularz oferty (wg wzoru: druk - załącznik Nr 1 do SIWZ), - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (np. w formie konsorcjum) pełnomocnictwo dla lidera, o którym mowa w pkt VI SIWZ- zgodnie z art. 23 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany (proporcjonalnie do zaistniałej zmiany składnika) umowy w niżej opisanych przypadkach: -W toku realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia o 21.600 kWh tj. 20% łącznej ilości energii. Prawo opcji określone zostanie proporcjonalnie dla poszczególnych części zamówienia. Zaistnienie okoliczności, o której mowa w zdaniu pierwszym, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej umowy. Zwiększenie ilości zakupionej energii i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić wyłącznie z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy o 21.600 kWh ponad ilość kWh zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej oraz zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do ppe . Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie; -gdy konieczność wprowadzenia tych zmian wynika ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana jest umowa, -wystąpienia siły wyższej oraz zmian funkcjonalno-organizacyjnych stron mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; -zmiany składników ceny - będą dokonywane w formie pisemnej - wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian; z-miany adresu siedziby, adresu korespondencyjnego lub rachunku bankowego - strony mają obowiązek pisemnego powiadomienia o każdorazowej zmianie, -zmiany ilości zamówionych kWh,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sm.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląsko - Małopolski Oddział Straży Granicznej
47 - 400 Racibórz, ul. Dąbrowskiego 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Śląsko - Małopolski Oddział Straży Granicznej 47 - 400 Racibórz, ul. Dąbrowskiego 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: m. Zakopane, ul. Przewodników Tatrzańskich 3, - nr identyfikacyjny ppe: ENID_4051003711.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - licznik nr 60376480; - zabezpieczenie przedlicznikowe: I-20 A; - grupa przyłączeniowa V; - moc przyłączeniowa 4 kW; - taryfa: C 11; - układ pomiarowo-rozliczeniowy 1-fazowy; - lokalizacja układu pomiarowo-rozliczeniowego: w m. Zakopane, ul. Przewodników Tatrzańskich 3; - miejsce dostarczania energii elektrycznej: m. Zakopane, ul. Przewodników Tatrzańskich 3; - prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 6.000 kWh (podstawowe) 7200 kWh ( z prawem opcji); -zaciski prądowe na wyjściu zabezpieczeń w złączu w kierunku instalacji odbiorcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: m. Zakopane, ul. Przewodników Tatrzańskich 3, - nr identyfikacyjny ppe: ENID_4051003851.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - licznik nr 70319987; - zabezpieczenie przedlicznikowe: I=25 A; - grupa przyłączeniowa V; - moc przyłączeniowa 14 kW; - taryfa: C 11; - układ pomiarowo-rozliczeniowy 3-fazowy; - lokalizacja układu pomiarowo-rozliczeniowego: w m. Zakopane, ul. Przewodników Tatrzańskich 3; - miejsce dostarczania energii elektrycznej: m. Zakopane, ul. Przewodników Tatrzańskich 3; - prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 22.000 kWh (podstawowe) 26.400 kWh ( z prawem opcji); -zaciski prądowe na wyjściu zabezpieczeń w złączu w kierunku instalacji odbiorcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakopane, ul. Przewodników Tatrzańskich 3, - nr identyfikacyjny ppe: ENID_4051003852.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - licznik nr 70433979; - zabezpieczenie przedlicznikowe: I=63 A; - grupa przyłączeniowa V; - moc przyłączeniowa 40 kW; - taryfa: C 11; - układ pomiarowo-rozliczeniowy 3-fazowy; - lokalizacja układu pomiarowo-rozliczeniowego: w m. Zakopane, ul. Przewodników Tatrzańskich 3; - miejsce dostarczania energii elektrycznej: m. Zakopane, ul. Przewodników Tatrzańskich 3; - prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy:80.000 kWh; (podstawowe) 96000 kWh ( z prawem opcji); -zaciski prądowe na wyjściu zabezpieczeń w złączu w kierunku instalacji odbiorcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Usługa ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Dostawa produktów mrożonych na I półrocze 2025 r. z podziałem na części: Część I - Dostawa mrożonych warzyw, owoców i dań gotowych, Część II- Dostawa ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych
- Zakup fabrycznie nowego samochodu służbowego dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu
- Remont dróg gminnych.
- Dostawa różnych produktów spożywczych na I półrocze 2025 r.
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa w 2025 roku energii elektrycznej dla Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Gminy Krzeszów
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku Centrum Informatyki Statystycznej w Radomiu przy ul. Planty 39/45
- SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA INSTALACJI KOMUNALNEJ W KORZYŚCIENKU ORAZ DLA TARGOWISKA MIEJSKIEGO W KOŁOBRZEGU
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Milówka
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.