eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgrówŚwiadczenie usługi edukacyjnej w ramach projektu Szkoła uczy, wychowuje, pomaga - cykl zajęć dodatkowych dla dzieci klas I-III Szkoły Podstawowej w Węgrowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-21

Węgrów: Świadczenie usługi edukacyjnej w ramach projektu Szkoła uczy, wychowuje, pomaga - cykl zajęć dodatkowych dla dzieci klas I-III Szkoły Podstawowej w Węgrowie
Numer ogłoszenia: 299766 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Węgrowa , ul. Rynek Mariacki 16, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 025 7923317, faks 025 7922523.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.wegrow.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi edukacyjnej w ramach projektu Szkoła uczy, wychowuje, pomaga - cykl zajęć dodatkowych dla dzieci klas I-III Szkoły Podstawowej w Węgrowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w Szkole Podstawowej im Jana Pawła II w Węgrowie , w ramach projektu Szkoła uczy, wychowuje, pomaga - cykl zajęć dodatkowych dla dzieci klas I-III Szkoły Podstawowej w Węgrowie w roku szkolnym 2011/12. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, , zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem zajęć matematyczno- przyrodniczych, zajęcia aktorskie, rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, zajęcia plastyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 60 minutom w przypadku zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, a 45 minutom w przypadku pozostałych zajęć. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Węgrowie bezpośrednio przed lub po lekcjach wg harmonogramu dostosowanego do uczestników i możliwości szkoły..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zadanie 1 a - 1 d/ część nr 1 - 4 Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą co najmniej: - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym uprawniającym do nauczania w klasach I-III - ukończony kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej - minimum 10 - letni staż pracy w klasach I-III - tytuł nauczyciela dyplomowanego - doświadczenie w prowadzeniu zajęć z terapii pedagogicznej - ukończony kurs obsługi komputera - dobra znajomość zagadnień będących przedmiotem projektu - dyspozycyjność ( prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem projektu w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) - znajomość obsługi posiadanych przez Szkołę Podstawową w Węgrowie urządzeń Mindball oraz AVS Syrius - psychowalkmana do stymulacji audiowizualnej. b) Zadanie 2 a - 2 d / część nr 5 - 8 Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą co najmniej: - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym uprawniającym do nauczania w klasach I-III - minimum 10 - letni staż pracy w klasach I-III - tytuł nauczyciela dyplomowanego - ukończony kurs obsługi komputera - dobra znajomość zagadnień będących przedmiotem projektu - dyspozycyjność ( prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem projektu w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) - znajomość obsługi posiadanych przez Szkołę Podstawową w Węgrowie urządzeń Mindball oraz AVS Syrius - psychowalkmana do stymulacji audiowizualnej. c) Zadanie 3 a - 3 g / część nr 9-15 Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą co najmniej: - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym - tytuł nauczyciela dyplomowanego - ukończone studia podyplomowe z zakresu gimnastyki korekcyjnej - doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć - dobra znajomość zagadnień będących przedmiotem projektu - dyspozycyjność ( prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem projektu w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) d) Zadanie 4 a - 4 f / część nr 16-21 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym uprawniającym do nauczania w klasach I-III - minimum 10 - letni staż pracy w klasach I-III - tytuł nauczyciela dyplomowanego - ukończony kurs obsługi komputera - dobra znajomość zagadnień będących przedmiotem projektu - dyspozycyjność ( prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem projektu w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) - znajomość obsługi posiadanych przez Szkołę Podstawową w Węgrowie urządzeń Mindball oraz AVS Syrius - psychowalkmana do stymulacji audiowizualnej. e) Zadanie 5 a - 5 b / część nr 22-23 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym uprawniającym do nauczania w klasach I-III - minimum 10 - letni staż pracy w klasach I-III - tytuł nauczyciela dyplomowanego - ukończone minimum 2 formy doskonalenia związane z rodzajem prowadzonych zajęć - doświadczenie w prowadzeniu kółka teatralnego z dziećmi z klas I - III - dobra znajomość zagadnień będących przedmiotem projektu - dyspozycyjność ( prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem projektu w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) f) Zadanie 6 a - 6 b / część nr 24-25 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym uprawniającym do nauczania w klasach I-III - ukończone studia podyplomowe dające uprawnienia do rozwijania i wspomagania aktywności twórczej dziecka - ukończone minimum 2 formy doskonalenia związane z rodzajem prowadzonych zajęć - minimum 10 - letni staż pracy w klasach I-III - tytuł nauczyciela dyplomowanego - doświadczenie w prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych plastycznych z dziećmi z klas I - III - dobra znajomość zagadnień będących przedmiotem projektu - dyspozycyjność ( prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem projektu w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niedopuszczalna jest zmiana umowy, za wyjątkiem niżej wymienionych sytuacji: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zadania w przypadku: - przerw w realizacji projektu, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego, - przerw w realizacji projektu, powstałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, - zmian terminu realizacji projektu powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, - wystąpienia okoliczności zewnętrznych uniemożliwiających prawidłowe zakończenie rzeczowo- finansowe projektu w wyznaczonym terminie. Zmiana terminu realizacji zadania nie ma wpływu na zmianę wynagrodzenia należnego wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.wegrow.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Węgrowie ul. Rynek Mariacki 16 07-100 Węgrów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Węgrowie ul. Rynek Mariacki 16 07-100 Węgrów Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. wykorzystanie na zajęciach urządzeń AVS- Syrius i Mindball 11. niwelowanie deficytów parcjalnych, poszerzenie zakresu wiedzy ogólnej i umiejętności dotyczących stosowania zasad pisowni Zamówienie obejmuje przeprowadzenie zajęć w wymiarze 60 godzin , 2 razy w tygodniu po 1 h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. wykorzystanie na zajęciach urządzeń AVS- Syrius i Mindball 11. niwelowanie deficytów parcjalnych, poszerzenie zakresu wiedzy ogólnej i umiejętności dotyczących stosowania zasad pisowni Zamówienie obejmuje przeprowadzenie zajęć w wymiarze 60 godzin , 2 razy w tygodniu po 1 h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. wykorzystanie na zajęciach urządzeń AVS- Syrius i Mindball 11. niwelowanie deficytów parcjalnych, poszerzenie zakresu wiedzy ogólnej i umiejętności dotyczących stosowania zasad pisowni Zamówienie obejmuje przeprowadzenie zajęć w wymiarze 60 godzin , 2 razy w tygodniu po 1 h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. wykorzystanie na zajęciach urządzeń AVS- Syrius i Mindball 11. niwelowanie deficytów parcjalnych, poszerzenie zakresu wiedzy ogólnej i umiejętności dotyczących stosowania zasad pisowni Zamówienie obejmuje przeprowadzenie zajęć w wymiarze 60 godzin , 2 razy w tygodniu po 1 h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. wykorzystanie na zajęciach urządzeń AVS- Syrius i Mindball 11. niwelowanie braków w wiadomościach i umiejętnościach z zakresu matematyki , poszerzenie wiedzy i umiejętności matematycznych uczniów z trudnościami w nauce matematyki. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin, 2 razy w tygodniu po 1h dla jednej grupy, łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. wykorzystanie na zajęciach urządzeń AVS- Syrius i Mindball 11. niwelowanie braków w wiadomościach i umiejętnościach z zakresu matematyki , poszerzenie wiedzy i umiejętności matematycznych uczniów z trudnościami w nauce matematyki. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin, 2 razy w tygodniu po 1h dla jednej grupy, łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. wykorzystanie na zajęciach urządzeń AVS- Syrius i Mindball 11. niwelowanie braków w wiadomościach i umiejętnościach z zakresu matematyki , poszerzenie wiedzy i umiejętności matematycznych uczniów z trudnościami w nauce matematyki. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin, 2 razy w tygodniu po 1h dla jednej grupy, łącznie 2 godziny tygodniowo ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. wykorzystanie na zajęciach urządzeń AVS- Syrius i Mindball 11. niwelowanie braków w wiadomościach i umiejętnościach z zakresu matematyki , poszerzenie wiedzy i umiejętności matematycznych uczniów z trudnościami w nauce matematyki. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin, 2 razy w tygodniu po 1h dla jednej grupy, łącznie 2 godziny tygodniowo ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. przygotowanie zestawu ćwiczeń domowych dla każdego z uczestników, przeprowadzenie minimum 1 zajęć otwartych dla rodziców uczestników Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin 2 razy tygodniu po 1h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. przygotowanie zestawu ćwiczeń domowych dla każdego z uczestników, przeprowadzenie minimum 1 zajęć otwartych dla rodziców uczestników Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin 2 razy tygodniu po 1h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. przygotowanie zestawu ćwiczeń domowych dla każdego z uczestników, przeprowadzenie minimum 1 zajęć otwartych dla rodziców uczestników Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin 2 razy tygodniu po 1h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. przygotowanie zestawu ćwiczeń domowych dla każdego z uczestników, przeprowadzenie minimum 1 zajęć otwartych dla rodziców uczestników Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin 2 razy tygodniu po 1h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. przygotowanie zestawu ćwiczeń domowych dla każdego z uczestników, przeprowadzenie minimum 1 zajęć otwartych dla rodziców uczestników Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin 2 razy tygodniu po 1h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. przygotowanie zestawu ćwiczeń domowych dla każdego z uczestników, przeprowadzenie minimum 1 zajęć otwartych dla rodziców uczestników Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin 2 razy tygodniu po 1h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. przygotowanie zestawu ćwiczeń domowych dla każdego z uczestników, przeprowadzenie minimum 1 zajęć otwartych dla rodziców uczestników Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin 2 razy tygodniu po 1h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. wykorzystanie na zajęciach urządzeń AVS - Syriusz i Mindball 11. przygotowanie uczestników do olimpiady matematycznej, przyrodniczej, opracowanie formuły olimpiady, testów, przygotowanie uczestników do konkursów pozaszkolnych Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin 2 razy tygodniu po 1h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. wykorzystanie na zajęciach urządzeń AVS - Syriusz i Mindball 11. przygotowanie uczestników do olimpiady matematycznej, przyrodniczej, opracowanie formuły olimpiady, testów, przygotowanie uczestników do konkursów pozaszkolnych Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin 2 razy tygodniu po 1h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. wykorzystanie na zajęciach urządzeń AVS - Syriusz i Mindball 11. przygotowanie uczestników do olimpiady matematycznej, przyrodniczej, opracowanie formuły olimpiady, testów, przygotowanie uczestników do konkursów pozaszkolnych Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin 2 razy tygodniu po 1h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. wykorzystanie na zajęciach urządzeń AVS - Syriusz i Mindball 11. przygotowanie uczestników do olimpiady matematycznej, przyrodniczej, opracowanie formuły olimpiady, testów, przygotowanie uczestników do konkursów pozaszkolnych Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin 2 razy tygodniu po 1h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. wykorzystanie na zajęciach urządzeń AVS - Syriusz i Mindball 11. przygotowanie uczestników do olimpiady matematycznej, przyrodniczej, opracowanie formuły olimpiady, testów, przygotowanie uczestników do konkursów pozaszkolnych Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin 2 razy tygodniu po 1h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. wykorzystanie na zajęciach urządzeń AVS - Syriusz i Mindball 11. przygotowanie uczestników do olimpiady matematycznej, przyrodniczej, opracowanie formuły olimpiady, testów, przygotowanie uczestników do konkursów pozaszkolnych Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin 2 razy tygodniu po 1h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zajęcia aktorskie rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie zdolnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. poszerzenie umiejętności recytatorskich, poprawnego mówienia, przygotowanie z uczestnikami przedstawienia teatralnego na zakończenie projektu Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin 2 razy tygodniu po 1h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zajęcia aktorskie rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie zdolnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. poszerzenie umiejętności recytatorskich, poprawnego mówienia, przygotowanie z uczestnikami przedstawienia teatralnego na zakończenie projektu Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin 2 razy tygodniu po 1h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zajęcia plastyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie zdolnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. poszerzenie wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie różnych technik plastycznych ( wykraczających poza techniki przewidziane programem klas I-III), przygotowanie uczestników do konkursów plastycznych realizowanych w szkole i poza szkołą z wykorzystaniem atrakcyjnych technik plastycznych Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin 2 razy tygodniu po 1h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zajęcia plastyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie zdolnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych 3. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych diagnoz ( na początku projektu i na zakończenie), współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu 4. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu zajęć pozalekcyjnych zgodnego z harmonogramem i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, 5. uczestnictwo w ewaluacji projektu - opracowanie nazrzędzi do diagnozy w zakresie sporządzania diagnozy ilościowej i jakościowej oraz przeprowadzenie ankiet wśród rodziców 6. stosowanie w trakcie zajęć aktywizujących metod pracy 7. odpowiedzialność za powierzone mienie 8. wspomaganie indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, współpraca z wychowawcą 9. wykorzystanie pomocy naukowych z bazy szkoły oraz zakupionych w ramach projektu 10. poszerzenie wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie różnych technik plastycznych ( wykraczających poza techniki przewidziane programem klas I-III), przygotowanie uczestników do konkursów plastycznych realizowanych w szkole i poza szkołą z wykorzystaniem atrakcyjnych technik plastycznych Zamówienie obejmuje przeprowadzenie cyklu zajęć w wymiarze 60 godzin 2 razy tygodniu po 1h , łącznie 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.