eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockDostawa zabudowy meblowej, sprzętu komputerowego, AGD i systemowych aparatów telefonicznych do pomieszczeń części administracyjnej Bloków Operacyjnych zlokalizowanych na III, IV, V piętrze budynku D szpitala SPSK w Otwocku (nr sprawy DZP/97/2011)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Otwock: Dostawa zabudowy meblowej, sprzętu komputerowego, AGD i systemowych aparatów telefonicznych do pomieszczeń części administracyjnej Bloków Operacyjnych zlokalizowanych na III, IV, V piętrze budynku D szpitala SPSK w Otwocku (nr sprawy DZP/97/2011)
Numer ogłoszenia: 299797 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262175 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy, ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zabudowy meblowej, sprzętu komputerowego, AGD i systemowych aparatów telefonicznych do pomieszczeń części administracyjnej Bloków Operacyjnych zlokalizowanych na III, IV, V piętrze budynku D szpitala SPSK w Otwocku (nr sprawy DZP/97/2011).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zabudowy meblowej, sprzętu komputerowego, AGD i systemowych aparató telefonicznych do pomieszczeń części administracyjnej Bloków Operacyjnych zlokalizowanych na III, IV, V piętrze budynku D szpitala SPSK W Otwocku. Zamówienie obejmuje 2 części: I część Pakiet nr 1 Zabudowa meblowa, Blok Operacyjny III piętro budynku D, Pakiet nr 2 - Blok Operacyjny Ortopedia I zlokalizowany na V piętrze budynku D i Blok Operacyjny Ortopedia II zlokalizowany na IV piętrze budynku D, Pakiet 1 i 2 jest niepodzielny, wykonawca składa ofertę na obydwa pakiety II część Pakiet nr 3 WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ ADMINISTRACJI BLOKÓW OPERACYJNYCH Zadanie 1 Stacjonarne zestawy komputerowe, Zadanie 2 Sprzęt AGD, Zadanie 3 Systemowe aparaty telefoniczne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Pakiet 1 -zakup finansowany ze środków własnych SPSK na rok 2011 Pakiet 2 i 3 -Dotacja z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na podstawie decyzji nr 5985 IB 190 2010 z dnia 02.02.2010 na Modernizację bloku operacyjnego ortopedii I oraz bloku operacyjnego ortopedii II zgodnie z wymogami UE w samodzielnym Szpitalu klinicznym CMKP w Otwocku.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1 - Zabudowa meblowa Blok Operacyjny III piętro budynek D oraz Pakiet 2 - Zabudowa meblowa - Blok Operacyjny Ortopedia I na V piętrze i Blok Operacyjny Ortopedia II na IV piętrze.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU CORTEX Export - Import, ul. Kalinowskiego 38, Starogard Gdański, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62520,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31082,10

  • Oferta z najniższą ceną: 31082,10 / Oferta z najwyższą ceną: 82791,42

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 3 -Wyposażenie pomieszczeń administracji bloków operacyjnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PM-DIGITAL, ul. Patriotów 44a, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23445,80

  • Oferta z najniższą ceną: 23445,80 / Oferta z najwyższą ceną: 23445,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.