To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-04
Chorzów: Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 29981 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8005 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499115, faks 032 2413952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na części: Część nr 1 zadania - Profesjonalne środki do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni; Część nr 2 zadania - Mopy, sprzęt do mycia podłóg i inny do utrzymania czystości; Część nr 3 zadania - Chemia gospodarcza i pozostały sprzęt do utrzymania czystości; Część nr 4 zadania - Worki. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych. Przez ofertę częściową rozumie się pojedyncze części zadania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skompletowania całości zamówienia spośród wszystkich ofert złożonych w zakresie poszczególnych części zadania zgodnie z podanym kryterium oceny ofert. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego netto wynosi ok.: 111 383 zł. Zamawiający zastrzegając sobie dla realizowanych dostaw prawo opcji zwiększenia ilości lub zakresu przedmiot zamówienia w granicach do 30 % zamówienia minimalnego, tym samym wartości szacunkowa zamówienia: a) minimalnego wynosi netto: 77 968,10 zł i stanowi 70 % [obowiązek realizacji przedmiotu umowy]; b) opcjonalnego wynosi netto: 33 414,90 zł i stanowi 30 % [możliwość odstąpienia od realizacji przedmiotu umowy]; c) maksymalnego równa jest wartości szacunkowej zamówienia podstawowego wskazanego powyżej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.30.00 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu 18.93.00.00 - Worki i torby 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.74.11.00 - Środek do mycia rąk .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część nr 1 zadania - Profesjonalne środki do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TABOX Sp. z o.o., PL. Szczepański 8, 31-011 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32711,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41722,50
Oferta z najniższą ceną: 41722,50 / Oferta z najwyższą ceną: 67469,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część nr 2 zadania - Mopy, sprzęt do mycia podłóg i inny do utrzymania czystości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MICRO-MAX" SPÓŁKA JAWNA, JANUSZ GIZA, ANDRZEJ KUBALSKI
jakie przetargi wygrała firma
"MICRO-MAX" SPÓŁKA JAWNA, JANUSZ GIZA, ANDRZEJ KUBALSKI
- MICRO-MAX Sp. jawna Janusz Giza, Andrzej Kubalski, ul. Katowicka 2, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14416,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15502,60
Oferta z najniższą ceną: 14586,60 / Oferta z najwyższą ceną: 29831,10
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część nr 3 zadania - Chemia gospodarcza i pozostały sprzęt do utrzymania czystości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MICRO-MAX" SPÓŁKA JAWNA, JANUSZ GIZA, ANDRZEJ KUBALSKI
jakie przetargi wygrała firma
"MICRO-MAX" SPÓŁKA JAWNA, JANUSZ GIZA, ANDRZEJ KUBALSKI
- MICRO-MAX Sp. jawna Janusz Giza, Andrzej Kubalski, ul. Katowicka 2, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40553,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48064,39
Oferta z najniższą ceną: 48064,39 / Oferta z najwyższą ceną: 64245,36
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część nr 4 zadania - Worki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Lona Ilona Nowak ul. Narutowicza 15, 41-503 Chorzów, ul. Narutowicza 15, 41-503 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23695,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33049,72
Oferta z najniższą ceną: 33049,72 / Oferta z najwyższą ceną: 34629,68
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- "Sukcesywna dostawa lodów kuwetowych i impulsowych" Część 1: Sukcesywna dostawa lodów kuwetowych Część 2: Sukcesywna dostawa lodów impulsowych
- Dostawa sprzętu AGD, elektronicznego, pomiarowego i optycznego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- "Kompleksowa organizacja wydarzenia pod roboczą nazwą: Festiwal Muzycznych Influencerów"
- INTERWENCYJNE PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE CHORZOWA
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne wraz z medycyną pracy
- Remont ogrodzenia przy pawilonie Antylopiarni
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- Dostawa artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej
- II Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- Dostawa środków czyszczących i polerujących, papieru toaletowego i ręczników do rąk, produktów z tworzyw sztucznych, wózków serwisowych oraz pojemników i koszy na odpady i śmieci
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.