To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-14
Olsztyn: Dostawa i montaż wyposażenia do obiektu oświatowego Zespołu Szkół w Olsztynku.
Numer ogłoszenia: 299894 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218868 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5210500, faks 089 5210501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia do obiektu oświatowego Zespołu Szkół w Olsztynku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn. Dostawa i montaż wyposażenia do obiektu oświatowego Zespołu Szkół w Olsztynku w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa obiektu oświatowego Zespołu Szkół w Olsztynku - etap II. W ramach przedmiotu zamówienia wyodrębnia się następujące zadania: 1) Zadanie A) dostawa wyposażenia drobnego gastronomicznego 2) Zadanie B) dostawa sprzętu AGD i RTV 3) Zadanie C) dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego 4) Zadanie D) dostawa mebli 5) Zadanie E) dostawa wyposażenia sanitarnego 2. Zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę i montaż wyposażenia do Zespołu Szkół w Olsztynku wraz z transportem, załadunkiem i rozładunkiem w miejscu dostawy, 2) uruchomienie dostarczonego sprzętu, przeprowadzenie prób i sprawdzeń działania urządzeń, instruktaż w zakresie obsługi, 3) przekazanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń (w języku polskim), kart gwarancyjnych, certyfikatów bezpieczeństwa, wytycznych do serwisowania, wytycznych z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, przygotowanie i dostarczenie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, 4) zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ( opis przedmiotu zamówienia) i jest zgodny ze studium wykonalności. 5) podane przez Zamawiającego parametry techniczne sprzętu są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować sprzęt o wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 6) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w sposób nie naruszający zasad równego traktowania i uczciwej konkurencji. Zamawiając nie użył w SIWZ określeń przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy ( nieużywany), posiadający wymagane certyfikaty, dopuszczony do obrotu i stosowania w Polsce, spełniający wymagania określone w obowiązujących przepisach, standardach, normach polskich. 2) Oferowany sprzęt musi być objęty gwarancją na okres minimum 24 miesięcy. 3) Gwarancja obejmuje wszystkie usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją użytkowania sprzętu. 4) Wykonawca odpowiada za wady ilościowe i jakościowe dostarczonego towaru i gwarantuje wymianę na pełnowartościowy towar w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia na piśmie przez zamawiającego takich wad. 5) Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za usunięcie wad przedmiotu zgodnie z kodeksem cywilnym. 6) Odbiór towaru nastąpi na podstawie podpisanego przez Zamawiającego protokołu odbioru. 7) Odbioru końcowego przedmiotu zamówienia dokona wyznaczona przez Zamawiającego komisja odbiorowa w ciągu 7 dni od doręczenia Zamawiającemu pisemnego zgłoszenia zakończenia realizacji zamówienia i gotowości do odbioru. Do przedmiotowego zgłoszenia Wykonawca załączy wymagane dokumenty oraz gwarancję jakości na wykonane zamówienie. 8) W trakcie czynności odbiorowych przedmiotu zamówienia, wykonawca przekaże zamawiającemu, instrukcje, atesty, dokumenty gwarancji jakości na dostarczone wyposażenie. 9) Podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za wykonane zamówienie. 10) W cenie należy zawrzeć wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia ( m.in. koszt transportu, wniesienia sprzętu do wskazanych pomieszczeń, koszt instalacji i montażu oraz inne niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia) 11) Pominiecie jakiejkolwiek pozycji przy wycenie w kosztorysie ofertowym i nie ujęcie jej w cenie ofertowej, nie może stanowić podstawy żądania dodatkowego wynagrodzenia z powyższego tytułu, a wyroby wymienione w tej pozycji będą podlegały dostarczeniu i zamontowaniu w ramach ceny ofertowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.19.50.00 - Tablice 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 39.16.00.00 - Meble szkolne 44.41.13.00 - Umywalki 44.41.18.00 - Pisuary 44.41.17.00 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary 35.11.13.00 - Gaśnice .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie inwestycyjne współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 3 Infrastruktura społeczna, Działania 3.1 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie A) Dostawa wyposażenia drobnego gastronomicznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU BMS sp.j Z. Bielecki, T. Białowąs, Ul. Staszica 22,, 32-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51155,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28524,04
Oferta z najniższą ceną: 28524,04 / Oferta z najwyższą ceną: 48352,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie B)Dostawa sprzętu AGD i RTV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C,, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71394,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48540,00
Oferta z najniższą ceną: 48540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59894,31
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie C) Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU BMS sp.j Z. Bielecki, T. Białowąs, Ul. Stasica 22, 32-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25292,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21974,87
Oferta z najniższą ceną: 21974,87 / Oferta z najwyższą ceną: 25600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie D) Dostawa mebli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU BMS sp.j Z. Bielecki, T. Białowąs, Ul. Stasica 22, 32-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80881,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45446,65
Oferta z najniższą ceną: 45446,65 / Oferta z najwyższą ceną: 58929,02
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie E) Dostawa wyposażenia sanitarnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU BMS sp.j Z. Bielecki, T. Białowąs, Ul. Stasica 22, 32-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10910,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3488,86
Oferta z najniższą ceną: 3488,86 / Oferta z najwyższą ceną: 6500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz komunikacyjne na rzecz Warmińsko-Mazurskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Olsztynie
- Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego oraz dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowo - towarowego dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie.
- Przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego 81 obiektów i pięcioletniej kontroli 168 budynków, obiektów będących w zasobach Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Olsztynie na odcinku od skrzyżowania ul. Wyszyńskiego z ul. Leonharda do ul. Rejewskiego"
- Remont pomieszczeń w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na dk 16 w msc. Grzegorze i Prawdziska, dk 58 w msc. Kaliszki, dk 57 w msc. Ciemna Woda i Lutry"
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa sprzętu komputerowego do Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
- Dostawa wyposażenia szkolnego do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.