Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-25
Krapkowice: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY KRAPKOWICE I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 29998 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krapkowice , ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 077 4466800, faks 077 4466888.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krapkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY KRAPKOWICE I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa bankowa budżetu polegać będzie między innymi na: 1.Otwarciu i prowadzeniu rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych oraz rachunku depozytowego budżetu Gminy Krapkowice. 2.Otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących i rachunków pomocniczych gminnych jednostek organizacyjnych, tj. 2.1.Przedszkole Publiczne nr 1 w Krapkowicach 2.2.Przedszkole Publiczne nr 2 w Krapkowicach 2.3.Przedszkole Publiczne nr 4 w Krapkowicach 2.4.Przedszkole Publiczne nr 6 w Krapkowicach 2.5.Przedszkole Publiczne nr 8 w Krapkowicach 2.6.Przedszkole Publiczne w Żywocicach 2.7.Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kórnicy 2.8.Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 w Rogowie Opolskim 2.9.Zespół Szkół Sportowych nr 1 w Krapkowicach 2.10.Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Krapkowicach 2.11.Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 w Krapkowicach 2.12.Publiczna Szkoła Podstawowa w Żywocicach 2.13.Publiczne Gimnazjum nr 2 w Krapkowicach 2.14.Ośrodek Pomocy Społecznej w Krapkowicach 2.15.Środowiskowy Dom Samopomocy w Krapkowicach 2.16.Warsztat Terapii Zajęciowej w Krapkowicach 2.17.Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Krapkowicach 2.18.Krapkowicki Dom Kultury w Krapkowicach. 3.Otwarcia, prowadzenie i likwidacja rachunków w przyszłości w wyniku połączenia, przekształcenia lub powołania nowych jednostek organizacyjnych na warunkach zadeklarowanych w ofercie, bez opłat i prowizji. 4.Uruchomieniu, bez naliczania opłat i prowizji dot. kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym do wysokości 5 mln zł. w każdym roku budżetowym (wg. limitu określonego corocznie w uchwale budżetowej Gminy) oprocentowanie oparte o stawkę WIBOR 3M złotowych depozytów międzybankowych wyliczanej jako średnia od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca przy stałej marży banku w wysokości określonej w ofercie wykonawcy. Oprocentowanie będzie ulegało zmianie co trzy miesiące, każdego pierwszego dnia rozpoczynającego się kwartału, tj. : 1 kwietnia, 1 lipca, 1 października, 1 stycznia. 5.Przyjmowanie wpłat gotówkowych na konto Gminy Krapkowice lub jednostek organizacyjnych dokonywanych przez zamawiającego i innych kontrahentów (osób prawnych, jednostek nie posiadających osobowości prawnej ora osób fizycznych) 6.Dokonywanie wypłat gotówkowych z banku przez Gminę Krapkowice lub jednostki organizacyjne i innych kontrahentów (osób prawnych, jednostek nie posiadających osobowości prawnej oraz osób fizycznych) na podstawie czeku gotówkowego lub zlecenia wypłaty na druku innym niż czek. 7.Możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych typu over nigh, tygodniowe, weekendowe i inne, z oprocentowaniem nie niższym niż przewidzianym w punkcie 8 chyba, że oprocentowanie wynikające z aktualnej taryfy /uchwały Zarządu itp. będzie korzystniejsze dla Zamawiającego. 8.Oprocentowaniu środków pieniężnych na rachunkach Zamawiającego. Oprocentowanie oparte na stawce WIBID 1M zlotowych depozytów międzybankowych wyliczanej jako średnia od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca przy stałej marży banku w wysokości określonej w ofercie wykonawcy. Oprocentowanie będzie ulegało zmianie co miesiąc, każdego pierwszego dnia miesiąca. 9.Zapewnieniu od dnia zawarcia umowy pracę w elektronicznym systemie bankowym (instalacja, wdrożenie i przeszkolenie pracowników) umożliwiając realizację zleceń płatniczych w czasie rzeczywistym dla wszystkich rachunków bankowych otwartych dla Zamawiającego w ciągu 10 dni od momentu dostarczenia przez Zamawiającego wymaganych przepisami dokumentów do otwarcia rachunków. 10.Zapewnieniu szkolenia niezbędnej ilości osób określonej przez zamawiającego. Liczba jednostek korzystających z systemu może się zmienić w okresie obowiązywania umowy. 11.Zapewnieniu realizacji dyspozycji przelewów złożonych do godziny 14.30 w tym samym dniu. 12.Zapewnieniu konwoju gotówki: a. codziennie z kasy Gminy Krapkowice /w poniedziałki o godz. 15.45, od wtorku do piątku o godz. 14.45) i w razie potrzeby do kasy Gminy znajdującej się siedzibie zamawiającego tj. Urzędzie Miasta i Gminy Krapkowice, ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice b. 2 razy w miesiącu do kasy Ośrodka Pomocy Społecznej w Krapkowicach znajdującej się w siedzibie jednostki przy ul. Damrota 2, 47-303 Krapkowice do godz. 9.00 wg. ustaleń z Kierownikiem jednostki. 13.Zapewnieniu dostarczenia wyciągów z kompletem dokumentów źródłowych w terminie do dwóch dni roboczych oraz sporządzeniu w razie potrzeby duplikatów wyciągów bankowych. 14.Zapewnieniu możliwości korzystania masowego przetwarzania płatności. 15.Świadczeniu innych usług bankowych w tym między innymi: wydawaniu książeczek czekowych, zaświadczeń, poświadczeń, opinii. 16.Udostępnieniu kart bankomatowych (na żądanie posiadacza rachunku. 17.Zapewnieniu bezpłatnego doradztwa finansowego w zakresie objętym umową rachunku bankowego. 18.Zapewnieniu obsługi kasowej zamawiającego w co najmniej 1 punkcie na terenie Miasta Krapkowice w okresie realizacji umowy. 19. Innych czynności bankowych wg. stawek nie wyższych niż obowiązujące na dzień złożenia wniosku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że prowadzi działalność w oparciu o aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej przewidzianej dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada należyte doświadczenie nabyte w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wykonaniu lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również w wykonywaniu przynajmniej jednej usługi na rzecz jednostki samorządu terytorialnego w zakresie prowadzenia kompleksowej /łącznie z własnymi jednostkami organizacyjnymi/ obsługi bankowej budzetu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, poza złożeniem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, poza złożeniem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, poza złożeniem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy-wg. załacznika nr 1 do SIWZ Tabela - Kosztyobsługi -wg. załacznika nr 4 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach
ul. 3 Maja 17
47-303 Krapkowice
pokój nr 13 na parterze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach ul. 3 Maja 17 47-303 Krapkowice pokój nr 13 na parterze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Krzepice i jej jednostek organizacyjnych w latach 2025-2028
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łopuszno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2029 r."
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.