eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PowidzOgłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę i montaż elektronicznych depozytorów na klucze, dostawę sejfów klasy A,B,C, urządzeń do wykrywania telefonów komórkowych, depozytorów na telefony komórkowe.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-14

Powidz: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę i montaż elektronicznych depozytorów na klucze, dostawę sejfów klasy A,B,C, urządzeń do wykrywania telefonów komórkowych, depozytorów na telefony komórkowe.
Numer ogłoszenia: 299998 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3293 , ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 63 277 44 71, faks 63 277 41 00, 2774111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33blot.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę i montaż elektronicznych depozytorów na klucze, dostawę sejfów klasy A,B,C, urządzeń do wykrywania telefonów komórkowych, depozytorów na telefony komórkowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawa i montaż dwóch depozytorów kluczy: jednego depozytora kluczy w budynku nr 1 kompleks 0925 oraz jednego depozytora kluczy w budynku nr 18 kompleks 4204 - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ, Zadanie nr 2: Dostawa sejfów klasy A, B, C (szaf stalowych na dokumenty niejawne) - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ, Zadanie nr 3: Dostawa wykrywaczy telefonów komórkowych - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ, Zadanie nr 4: Dostawa depozytorów na telefon komórkowy - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 44421720-0 skrytki 44421300-0 sejfy 31642000-8 elektroniczna aparatura do wykrywania 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 4 zadania. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane z poszczególnych zadań pozycje..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.17.20-0, 44.42.13.00-8, 31.64.20.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy tylko zadania nr 1 Warunek ten spełni Wykonawca, który: wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę elektronicznych depozytorów/urządzeń służących do przechowywania kluczy o wartości minimum 100 000,00 zł W zakresie zadania 2, 3, 4 -Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy tylko zadania 1 Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy: dysponują co najmniej dwiema osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia (montaż depozytorów), posiadającymi wymagane przepisami prawa aktualne uprawnienia tj.: licencje minimum 1 stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego dla personelu wykonującego prace montażowe. W zakresie zadań 2, 3, 4 - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ b)dokument potwierdzający uprawnienia do podpisania oferty (o ile nie wynika to z dokumentów dołączonych do oferty) lub w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, c)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3293 ul. Witkowska 8 62-430 Powidz pokój nr 230.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3293 ul. Witkowska 8 62-430 Powidz kancelaria jawna - pokój nr 118.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż dwóch depozytorów kluczy: jednego depozytora kluczy w budynku nr 1 kompleks 0925 oraz jednego depozytora kluczy w budynku nr 18 kompleks 4204..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż dwóch depozytorów kluczy: jednego depozytora kluczy w budynku nr 1 kompleks 0925 oraz jednego depozytora kluczy w budynku nr 18 kompleks 4204 - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.17.20-0, 44.42.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sejfów klasy A, B, C (szaf stalowych na dokumenty niejawne)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sejfów klasy A, B, C (szaf stalowych na dokumenty niejawne) - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.17.20-0, 44.42.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wykrywaczy telefonów komórkowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wykrywaczy telefonów komórkowych - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.64.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa depozytorów na telefon komórkowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Dostawa depozytorów na telefon komórkowy - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.17.20-0, 44.42.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.