eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDOSTAWĘ KSEROKOPIAREK W TYM URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, NISZCZAREK , FAKSÓW DLA DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH I ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-22

Kielce: DOSTAWĘ KSEROKOPIAREK W TYM URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, NISZCZAREK , FAKSÓW DLA DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH I ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH
Numer ogłoszenia: 300042 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach , ul. Częstochowska 20, 25-647 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3683650, faks 041 3684851.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ KSEROKOPIAREK W TYM URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, NISZCZAREK , FAKSÓW DLA DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH I ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kserokopiarek w tym urządzeń wielofunkcyjnych, niszczarek, faksów na potrzeby Drugiego Urzędu Skarbowego w Kielcach oraz Świętokrzyskiego Urzędu Skarbowego w Kielcach wg poniższego zestawienia. Zamówienie podzielone zostaje na trzy części: Część I - kserokopiarki w tym urządzenia wielofunkcyjne, Część II - faksy, Część III - niszczarki. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z zestawieniem ilościowo-jakościowym (Załącznik Nr 1) do siedziby Zamawiającego - Kielce ul. Częstochowska 20, wnieść wszystkie asortymenty do wskazanych pomieszczeń na koszt własny oraz przeprowadzić szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń. Uwaga Każdy z Wykonawców może wziąć udział w przetargu w dowolnie wybranej części lub we wszystkich częściach. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w poszczególnych częściach. Oferta złożona przez wykonawców musi dotyczyć wszystkich urządzeń opisanych w każdej części postępowania. CZĘŚĆ I I . Kserokopiarki CPV 30121430-6 Przy wszystkich kserokopiarkach wydajność materiałów eksploatacyjnych wyliczona została przy 6% pokrycia 1. cyfrowe urządzenie fotokopiujące - kserokopiarka - 1 szt., o następujących parametrach: a. kserokopiarka cyfrowa sieciowa, b. czarno-biała c. fabrycznie nowa, d. z kolorowym skanerem, kartą sieciową, twardym dyskiem i możliwością drukowania, e. wyposażona w wewnętrzny finiszer umożliwiający sortowanie i zszywanie dokumentów, f. gotowa do pracy wyposażona w materiały eksploatacyjne pozostałe wymagane parametry: Lp. Parametr Wymagany 1 Szybkość urządzenia Min. 50 stron/min (A4 ) 2 Czas pierwszej kopii Krótszy niż 5 sek. 3 Czas nagrzewania Max.30 sek. 4 Pojemność kaset na papier Min. 4 kasety po 500 arkuszy 5 Podajnik boczny Min. 100 ark. 6 Automatyczny podajnik oryginałów Min. 50 ark. 7 Możliwość podawania papieru o gramaturze Min. 60-200 g/m2 8 Dupleks TAK 9 Bezpośrednie drukowanie z pamięci USB TAK 10 Skanowanie oryginałów dwustronnych W jednym przejściu -skanowanie dwóch stron jednocześnie 11 Skanowanie do: e-mail, serwera, do pamięci USB TAK 12 Pamięć Min. 640 MB 13 Twardy dysk Min. 80 GB 14 podstawa w kolorze urządzenia na kółkach TAK 15 Obsługiwany format papieru Min. A5, A4; A3, 16 Rozdzielczość skanowania/drukowania Min. 600x600 dpi 17 Kopiowanie ciągłe Do 999 kopii 18 Zoom 25-400 % 19 Funkcja kontroli kopiowania i drukowania Min. 50 kodów dostępu 20 Oprogramowanie Minimum 10 licencji na oprogramowanie do zarządzania dokumentami z aplikacją obsługującą polskie czcionki 21 Obsługiwane systemy operacyjne Min. Windows Server 2003/2008, Windows XP, Windows Vista, Windows 7 22 Gwarancja Min. 60 miesięcy lub 1.000.000 odbitek 23 Funkcja serwera dokumentów Tak 24 Zestaw skanera sieciowego Tak 25 Wyposażenie - gotowa do pracy Toner oryginalny na min. 60 tys. kopii ( ilość sztuk uzależniona od wydajności 1 szt tonera) Deweloper 60.000 kopii Bęben 60.000 kopii 26 Dodatkowy oryginalny toner na min. 100tys. kopii ilość sztuk uzależniona od wydajności 1 szt tonera Do kserokopiarki muszą dostarczone być dokumenty w języku polskim : gwarancja, instrukcja obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami. Po dostarczeniu i uruchomieniu urządzenia Wykonawca musi przeszkolić w zakresie obsługi wskazanych pracowników Zamawiającego. Kserokopiarka musi być wyposażona w komplet przewodów elektrycznych i sieciowych 2. cyfrowe urządzenie fotokopiujące - kserokopiarka - 6 szt., o następujących parametrach a. kserokopiarka cyfrowa sieciowa, b. czarno-biała, c. fabrycznie nowa, d. z kolorowym skanerem sieciowym, e. urządzenie, w którym zastosowano osobno toner i osobno bęben, f. gotowa do pracy wyposażona w materiały eksploatacyjne parametry wymagane: Lp. Parametr Wymagany 1 Szybkość urządzenia Min. 23 stron/min 2 Czas pierwszej kopii Krótszy niż 6 sek. 3 Czas nagrzewania Max.30 sek. 4 Pojemność kaset na papier Min. 2 kasety po 250 arkuszy 5 Podajnik boczny Min. 100 ark. 6 Automatyczny podajnik oryginałów Min. 30 ark. 7 Możliwość podawania papieru o gramaturze Min. 60-200 g/m2 8 Dupleks TAK 9 podstawa w kolorze urządzenia na kółkach TAK 10 Obsługiwany format papieru Min. A5, A4; A3, 11 Rozdzielczość skanowania/drukowania Min. 600x600 dpi 12 Kopiowanie ciągłe Do 999 kopii 13 Zoom 25-400 % 14 Gwarancja Min. 60 miesięcy lub 300.000 odbitek 15 Zestaw skanera sieciowego Tak 16 Wyposażenie - gotowa do pracy Toner oryginalny na min. 50 tys. kopii ( ilość sztuk uzależniona od wydajności 1 szt tonera) Deweloper 50.000 kopii Bęben 50.000 kopii 17 Dodatkowy oryginalny toner na min. 50tys. kopii ilość sztuk uzależniona od wydajności 1 szt tonera Do kserokopiarki muszą dostarczone być dokumenty w języku polskim : gwarancja, instrukcja obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami. Po dostarczeniu i uruchomieniu urządzenia Wykonawca musi przeszkolić w zakresie obsługi wskazanych pracowników Zamawiającego. Kserokopiarka musi być wyposażona w komplet przewodów elektrycznych i sieciowych CZĘŚĆ II faks CPV 30121410-0 1. FAX 3 szt Specyfikacja techniczna do zamówienia: Nadajnik i odbiornik biurowy z telefonem (słuchawką) lub podłączonym telefonem umożliwiającym nadawania faksów w trybie nie automatycznym. urządzenie, w którym zastosowano osobno toner i osobno bęben, Lp. Parametr Wymagany 1 technologia druku laserowa czarno - biała tak 2 Czas nadawania 3 sekundy 3 Szybkie wybieranie min. 20 numerów 4 Pojemność kaset na papier min. 200 arkuszy 5 Podajnik dokumentów automatyczny min. 50 arkuszy 6 Pojemność pamięci min. 6 MB (480 stron) 7 Format dokumentów A4 8 Źródło zasilania 220-240 V, 50/60 Hz 9 Pobór mocy (tryb gotowości) poniżej 6 W 10 toner - cena brutto zł za 1 odbitkę A4 przy 6% zaczernieniu, poniżej 0,07 zł 11 bęben - cena brutto za 1 odbitkę A4. poniżej 0,015 zł 12 Gwarancja min 24 miesiące 13 Identyfikacja abonenta wywołującego z prezentacją nazwy i numeru tak 14 komunikaty na wyświetlaczu LCD i wydruki raportów w języku polskim tak 15 opisy na obudowie w języku polskim tak 16 książka telefoniczna min. 100 wpisów 17 regulacja głośności słuchawki, głośnika i dzwonka tak Należy podać ceny brutto tonera i bębna oraz ilości wydruków z 1 szt. produktu. Na potwierdzenie ilości wydruków z 1 szt tonera i bębna należy dołączyć kserokopię danych technicznych lub wydruk ze strony internetowej. W faxach winny być zamontowane oryginalne tonery i bębny umożliwiające wykonanie min. 10 000 odbitek. Do każdego faksu należy dodatkowo dołączyć (w cenie) oryginalny toner na min. 20. 000 stron ( ilość opakowań tonera uzależniona jest od wydajności ) i bęben umożliwiający wykonanie 20.000 stron ( ilość bębnów uzależniona od przewidzianych przez producenta ilości stron możliwych do wykonania ). Do faksów muszą dostarczone być dokumenty w języku polskim : gwarancja, instrukcja obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami. Po dostarczeniu i uruchomieniu urządzenia Wykonawca musi przeszkolić w zakresie obsługi wskazanych pracowników Zamawiającego. Faks musi być wyposażony w komplet przewodów zasilających ( linia elektryczna I telefoniczna ). CZĘŚĆ III niszczarki szt - 6 CPV 30191400-8 Wymagane parametry Lp. Parametr Wymagany 1 Szerokość wejścia w mm min. 385 2 Szerokość cięcia w mm max. 4,0 3 Wydajność - ilość arkuszy A4-70g/cm2 cięcie jednorazowe min. 10 4 Poziom hałasu (dba) max. 62 5 Poziom bezpieczeństwa DIN min. 2 6 Objętość pojemnika (litry) min. 100 7 Napięcie (V) 230 8 Moc (W) min. 460 9 Cięcie małych spinaczy tak 10 Cięcie zszywek tak 11 Automatyczny start/stop tak 12 Zabezpieczenie przed przegrzaniem tak 13 Możliwość cofania dokumentów tak 14 Gwarancja min 24 miesiące Obudowa niszczarki na kółkach.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6, 30.12.14.10-0, 30.19.14.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie dokumentów spelnia / nie spelnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie dokumentów spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawioe dokumentów spelnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie dokumentów spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstaie dokumemntów spelnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    kserokopie instrukcji obslugi, wyciągi z katalogow wyrobow.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: - Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, - Wykaz zrealizowanych w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania dostawy oraz numeru telefonu odbiorcy - na potwierdzenie warunku wiedzy i doświadczenia. co najmniej 2 dostaw sprzętu o wartości każdego zamówienia minimum dla części I - przedmiot dostawy kserokopiarki - 40.000 zł brutto dla części II - przedmiot dostawy faksy - 1.500 zł brutto dla części III - przedmiot dostawy niszczarki - 10.000 zł brutto W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek ten nie podlega łączeniu i Zamawiający uzna go za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z nich spełnia go . Wykaz należy przedstawić zgodnie z Załącznikiem 4 do SIWZ, 2)W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - zgodnie z Załącznikiem 5 do SIWZ, kserokopię ( potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem )aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - zgodnie z Załącznikiem 6 do SIWZ Uwaga W przypadku spółki cywilnej i jawnej oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust 1 muszą złożyć wszyscy wspólnicy w imieniu swoim oraz osoba upoważniona do reprezentowania spółki w imieniu spółki. 3)Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy określone w punktach 1 i 2. 4)Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale 7 pkt 2 tiret 2 SIWZ, składa kserokopię dokumentów wystawionych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, oraz oświadczenia potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa rozdziale 7 pkt 2 tiret 2 zastępuje się go kserokopią dokumentu zawierającą oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, dokumenty, o których mowa w rozdziale 7 pkt 4 należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, składanej wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, 5)Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione wyżej, tj: z rozdziału 7 pkt 2 dla każdego podmiotu z osobna, pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie (dotyczy oświadczenia z rozdziału 7 pkt 1). Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6)Ponadto do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Wypełniony formularz ofertowy - wg Załącznika nr 2 do SIWZ Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7)Uzupełnianie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Brak dokumentów lub oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego lub też złożenie ich w niewłaściwej formie (np. nie poświadczenie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopii pełnomocnictw) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, Na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących wszelkich przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń. 8) Oświadczenie, że oferowany sprzęt spełnia stawiane wymagania .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach 25-647 Kielce ul. Częstochowska 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach 25-647 Kielce ul. Częstochowska 20 pok 203 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kserokopiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cyfrowe urządzenie fotokopiujące - kserokopiarka - 1 szt., o następujących parametrach: a. kserokopiarka cyfrowa sieciowa, b. czarno-biała c. fabrycznie nowa, d. z kolorowym skanerem, kartą sieciową, twardym dyskiem i możliwością drukowania, e. wyposażona w wewnętrzny finiszer umożliwiający sortowanie i zszywanie dokumentów, f. gotowa do pracy wyposażona w materiały eksploatacyjne pozostałe wymagane parametry: Lp. Parametr Wymagany 1 Szybkość urządzenia Min. 50 stron/min (A4 ) 2 Czas pierwszej kopii Krótszy niż 5 sek. 3 Czas nagrzewania Max.30 sek. 4 Pojemność kaset na papier Min. 4 kasety po 500 arkuszy 5 Podajnik boczny Min. 100 ark. 6 Automatyczny podajnik oryginałów Min. 50 ark. 7 Możliwość podawania papieru o gramaturze Min. 60-200 g/m2 8 Dupleks TAK 9 Bezpośrednie drukowanie z pamięci USB TAK 10 Skanowanie oryginałów dwustronnych W jednym przejściu -skanowanie dwóch stron jednocześnie 11 Skanowanie do: e-mail, serwera, do pamięci USB TAK 12 Pamięć Min. 640 MB 13 Twardy dysk Min. 80 GB 14 podstawa w kolorze urządzenia na kółkach TAK 15 Obsługiwany format papieru Min. A5, A4; A3, 16 Rozdzielczość skanowania/drukowania Min. 600x600 dpi 17 Kopiowanie ciągłe Do 999 kopii 18 Zoom 25-400 % 19 Funkcja kontroli kopiowania i drukowania Min. 50 kodów dostępu 20 Oprogramowanie Minimum 10 licencji na oprogramowanie do zarządzania dokumentami z aplikacją obsługującą polskie czcionki 21 Obsługiwane systemy operacyjne Min. Windows Server 2003/2008, Windows XP, Windows Vista, Windows 7 22 Gwarancja Min. 60 miesięcy lub 1.000.000 odbitek 23 Funkcja serwera dokumentów Tak 24 Zestaw skanera sieciowego Tak 25 Wyposażenie - gotowa do pracy Toner oryginalny na min. 60 tys. kopii ( ilość sztuk uzależniona od wydajności 1 szt tonera) Deweloper 60.000 kopii Bęben 60.000 kopii 26 Dodatkowy oryginalny toner na min. 100tys. kopii ilość sztuk uzależniona od wydajności 1 szt tonera Do kserokopiarki muszą dostarczone być dokumenty w języku polskim : gwarancja, instrukcja obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami. Po dostarczeniu i uruchomieniu urządzenia Wykonawca musi przeszkolić w zakresie obsługi wskazanych pracowników Zamawiającego. Kserokopiarka musi być wyposażona w komplet przewodów elektrycznych i sieciowych 2. cyfrowe urządzenie fotokopiujące - kserokopiarka - 6 szt., o następujących parametrach a. kserokopiarka cyfrowa sieciowa, b. czarno-biała, c. fabrycznie nowa, d. z kolorowym skanerem sieciowym, e. urządzenie, w którym zastosowano osobno toner i osobno bęben, f. gotowa do pracy wyposażona w materiały eksploatacyjne parametry wymagane: Lp. Parametr Wymagany 1 Szybkość urządzenia Min. 23 stron/min 2 Czas pierwszej kopii Krótszy niż 6 sek. 3 Czas nagrzewania Max.30 sek. 4 Pojemność kaset na papier Min. 2 kasety po 250 arkuszy 5 Podajnik boczny Min. 100 ark. 6 Automatyczny podajnik oryginałów Min. 30 ark. 7 Możliwość podawania papieru o gramaturze Min. 60-200 g/m2 8 Dupleks TAK 9 podstawa w kolorze urządzenia na kółkach TAK 10 Obsługiwany format papieru Min. A5, A4; A3, 11 Rozdzielczość skanowania/drukowania Min. 600x600 dpi 12 Kopiowanie ciągłe Do 999 kopii 13 Zoom 25-400 % 14 Gwarancja Min. 60 miesięcy lub 300.000 odbitek 15 Zestaw skanera sieciowego Tak 16 Wyposażenie - gotowa do pracy Toner oryginalny na min. 50 tys. kopii ( ilość sztuk uzależniona od wydajności 1 szt tonera) Deweloper 50.000 kopii Bęben 50.000 kopii 17 Dodatkowy oryginalny toner na min. 50tys. kopii ilość sztuk uzależniona od wydajności 1 szt tonera Do kserokopiarki muszą dostarczone być dokumenty w języku polskim : gwarancja, instrukcja obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami. Po dostarczeniu i uruchomieniu urządzenia Wykonawca musi przeszkolić w zakresie obsługi wskazanych pracowników Zamawiającego. Kserokopiarka musi być wyposażona w komplet przewodów elektrycznych i sieciowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: faksy szt 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 30121410-0 1. FAX 3 szt Specyfikacja techniczna do zamówienia: Nadajnik i odbiornik biurowy z telefonem (słuchawką) lub podłączonym telefonem umożliwiającym nadawania faksów w trybie nie automatycznym. urządzenie, w którym zastosowano osobno toner i osobno bęben, Lp. Parametr Wymagany 1 technologia druku laserowa czarno - biała tak 2 Czas nadawania 3 sekundy 3 Szybkie wybieranie min. 20 numerów 4 Pojemność kaset na papier min. 200 arkuszy 5 Podajnik dokumentów automatyczny min. 50 arkuszy 6 Pojemność pamięci min. 6 MB (480 stron) 7 Format dokumentów A4 8 Źródło zasilania 220-240 V, 50/60 Hz 9 Pobór mocy (tryb gotowości) poniżej 6 W 10 toner - cena brutto zł za 1 odbitkę A4 przy 6% zaczernieniu, poniżej 0,07 zł 11 bęben - cena brutto za 1 odbitkę A4. poniżej 0,015 zł 12 Gwarancja min 24 miesiące 13 Identyfikacja abonenta wywołującego z prezentacją nazwy i numeru tak 14 komunikaty na wyświetlaczu LCD i wydruki raportów w języku polskim tak 15 opisy na obudowie w języku polskim tak 16 książka telefoniczna min. 100 wpisów 17 regulacja głośności słuchawki, głośnika i dzwonka tak Należy podać ceny brutto tonera i bębna oraz ilości wydruków z 1 szt. produktu. Na potwierdzenie ilości wydruków z 1 szt tonera i bębna należy dołączyć kserokopię danych technicznych lub wydruk ze strony internetowej. W faxach winny być zamontowane oryginalne tonery i bębny umożliwiające wykonanie min. 10 000 odbitek. Do każdego faksu należy dodatkowo dołączyć (w cenie) oryginalny toner na min. 20. 000 stron ( ilość opakowań tonera uzależniona jest od wydajności ) i bęben umożliwiający wykonanie 20.000 stron ( ilość bębnów uzależniona od przewidzianych przez producenta ilości stron możliwych do wykonania ). Do faksów muszą dostarczone być dokumenty w języku polskim : gwarancja, instrukcja obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami. Po dostarczeniu i uruchomieniu urządzenia Wykonawca musi przeszkolić w zakresie obsługi wskazanych pracowników Zamawiającego. Faks musi być wyposażony w komplet przewodów zasilających ( linia elektryczna I telefoniczna )..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: niszczarki szt 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 30191400-8 Wymagane parametry Lp. Parametr Wymagany 1 Szerokość wejścia w mm min. 385 2 Szerokość cięcia w mm max. 4,0 3 Wydajność - ilość arkuszy A4-70g/cm2 cięcie jednorazowe min. 10 4 Poziom hałasu (dba) max. 62 5 Poziom bezpieczeństwa DIN min. 2 6 Objętość pojemnika (litry) min. 100 7 Napięcie (V) 230 8 Moc (W) min. 460 9 Cięcie małych spinaczy tak 10 Cięcie zszywek tak 11 Automatyczny start/stop tak 12 Zabezpieczenie przed przegrzaniem tak 13 Możliwość cofania dokumentów tak 14 Gwarancja min 24 miesiące Obudowa niszczarki na kółkach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.