Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-22
Kielce: DOSTAWĘ KSEROKOPIAREK W TYM URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, NISZCZAREK , FAKSÓW
DLA DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH
I ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH
Numer ogłoszenia: 300042 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach , ul. Częstochowska 20, 25-647 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3683650, faks 041 3684851.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ KSEROKOPIAREK W TYM URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, NISZCZAREK , FAKSÓW DLA DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH I ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kserokopiarek w tym urządzeń wielofunkcyjnych, niszczarek, faksów na potrzeby Drugiego Urzędu Skarbowego w Kielcach oraz Świętokrzyskiego Urzędu Skarbowego w Kielcach wg poniższego zestawienia. Zamówienie podzielone zostaje na trzy części: Część I - kserokopiarki w tym urządzenia wielofunkcyjne, Część II - faksy, Część III - niszczarki. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z zestawieniem ilościowo-jakościowym (Załącznik Nr 1) do siedziby Zamawiającego - Kielce ul. Częstochowska 20, wnieść wszystkie asortymenty do wskazanych pomieszczeń na koszt własny oraz przeprowadzić szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń. Uwaga Każdy z Wykonawców może wziąć udział w przetargu w dowolnie wybranej części lub we wszystkich częściach. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w poszczególnych częściach. Oferta złożona przez wykonawców musi dotyczyć wszystkich urządzeń opisanych w każdej części postępowania. CZĘŚĆ I I . Kserokopiarki CPV 30121430-6 Przy wszystkich kserokopiarkach wydajność materiałów eksploatacyjnych wyliczona została przy 6% pokrycia 1. cyfrowe urządzenie fotokopiujące - kserokopiarka - 1 szt., o następujących parametrach: a. kserokopiarka cyfrowa sieciowa, b. czarno-biała c. fabrycznie nowa, d. z kolorowym skanerem, kartą sieciową, twardym dyskiem i możliwością drukowania, e. wyposażona w wewnętrzny finiszer umożliwiający sortowanie i zszywanie dokumentów, f. gotowa do pracy wyposażona w materiały eksploatacyjne pozostałe wymagane parametry: Lp. Parametr Wymagany 1 Szybkość urządzenia Min. 50 stron/min (A4 ) 2 Czas pierwszej kopii Krótszy niż 5 sek. 3 Czas nagrzewania Max.30 sek. 4 Pojemność kaset na papier Min. 4 kasety po 500 arkuszy 5 Podajnik boczny Min. 100 ark. 6 Automatyczny podajnik oryginałów Min. 50 ark. 7 Możliwość podawania papieru o gramaturze Min. 60-200 g/m2 8 Dupleks TAK 9 Bezpośrednie drukowanie z pamięci USB TAK 10 Skanowanie oryginałów dwustronnych W jednym przejściu -skanowanie dwóch stron jednocześnie 11 Skanowanie do: e-mail, serwera, do pamięci USB TAK 12 Pamięć Min. 640 MB 13 Twardy dysk Min. 80 GB 14 podstawa w kolorze urządzenia na kółkach TAK 15 Obsługiwany format papieru Min. A5, A4; A3, 16 Rozdzielczość skanowania/drukowania Min. 600x600 dpi 17 Kopiowanie ciągłe Do 999 kopii 18 Zoom 25-400 % 19 Funkcja kontroli kopiowania i drukowania Min. 50 kodów dostępu 20 Oprogramowanie Minimum 10 licencji na oprogramowanie do zarządzania dokumentami z aplikacją obsługującą polskie czcionki 21 Obsługiwane systemy operacyjne Min. Windows Server 2003/2008, Windows XP, Windows Vista, Windows 7 22 Gwarancja Min. 60 miesięcy lub 1.000.000 odbitek 23 Funkcja serwera dokumentów Tak 24 Zestaw skanera sieciowego Tak 25 Wyposażenie - gotowa do pracy Toner oryginalny na min. 60 tys. kopii ( ilość sztuk uzależniona od wydajności 1 szt tonera) Deweloper 60.000 kopii Bęben 60.000 kopii 26 Dodatkowy oryginalny toner na min. 100tys. kopii ilość sztuk uzależniona od wydajności 1 szt tonera Do kserokopiarki muszą dostarczone być dokumenty w języku polskim : gwarancja, instrukcja obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami. Po dostarczeniu i uruchomieniu urządzenia Wykonawca musi przeszkolić w zakresie obsługi wskazanych pracowników Zamawiającego. Kserokopiarka musi być wyposażona w komplet przewodów elektrycznych i sieciowych 2. cyfrowe urządzenie fotokopiujące - kserokopiarka - 6 szt., o następujących parametrach a. kserokopiarka cyfrowa sieciowa, b. czarno-biała, c. fabrycznie nowa, d. z kolorowym skanerem sieciowym, e. urządzenie, w którym zastosowano osobno toner i osobno bęben, f. gotowa do pracy wyposażona w materiały eksploatacyjne parametry wymagane: Lp. Parametr Wymagany 1 Szybkość urządzenia Min. 23 stron/min 2 Czas pierwszej kopii Krótszy niż 6 sek. 3 Czas nagrzewania Max.30 sek. 4 Pojemność kaset na papier Min. 2 kasety po 250 arkuszy 5 Podajnik boczny Min. 100 ark. 6 Automatyczny podajnik oryginałów Min. 30 ark. 7 Możliwość podawania papieru o gramaturze Min. 60-200 g/m2 8 Dupleks TAK 9 podstawa w kolorze urządzenia na kółkach TAK 10 Obsługiwany format papieru Min. A5, A4; A3, 11 Rozdzielczość skanowania/drukowania Min. 600x600 dpi 12 Kopiowanie ciągłe Do 999 kopii 13 Zoom 25-400 % 14 Gwarancja Min. 60 miesięcy lub 300.000 odbitek 15 Zestaw skanera sieciowego Tak 16 Wyposażenie - gotowa do pracy Toner oryginalny na min. 50 tys. kopii ( ilość sztuk uzależniona od wydajności 1 szt tonera) Deweloper 50.000 kopii Bęben 50.000 kopii 17 Dodatkowy oryginalny toner na min. 50tys. kopii ilość sztuk uzależniona od wydajności 1 szt tonera Do kserokopiarki muszą dostarczone być dokumenty w języku polskim : gwarancja, instrukcja obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami. Po dostarczeniu i uruchomieniu urządzenia Wykonawca musi przeszkolić w zakresie obsługi wskazanych pracowników Zamawiającego. Kserokopiarka musi być wyposażona w komplet przewodów elektrycznych i sieciowych CZĘŚĆ II faks CPV 30121410-0 1. FAX 3 szt Specyfikacja techniczna do zamówienia: Nadajnik i odbiornik biurowy z telefonem (słuchawką) lub podłączonym telefonem umożliwiającym nadawania faksów w trybie nie automatycznym. urządzenie, w którym zastosowano osobno toner i osobno bęben, Lp. Parametr Wymagany 1 technologia druku laserowa czarno - biała tak 2 Czas nadawania 3 sekundy 3 Szybkie wybieranie min. 20 numerów 4 Pojemność kaset na papier min. 200 arkuszy 5 Podajnik dokumentów automatyczny min. 50 arkuszy 6 Pojemność pamięci min. 6 MB (480 stron) 7 Format dokumentów A4 8 Źródło zasilania 220-240 V, 50/60 Hz 9 Pobór mocy (tryb gotowości) poniżej 6 W 10 toner - cena brutto zł za 1 odbitkę A4 przy 6% zaczernieniu, poniżej 0,07 zł 11 bęben - cena brutto za 1 odbitkę A4. poniżej 0,015 zł 12 Gwarancja min 24 miesiące 13 Identyfikacja abonenta wywołującego z prezentacją nazwy i numeru tak 14 komunikaty na wyświetlaczu LCD i wydruki raportów w języku polskim tak 15 opisy na obudowie w języku polskim tak 16 książka telefoniczna min. 100 wpisów 17 regulacja głośności słuchawki, głośnika i dzwonka tak Należy podać ceny brutto tonera i bębna oraz ilości wydruków z 1 szt. produktu. Na potwierdzenie ilości wydruków z 1 szt tonera i bębna należy dołączyć kserokopię danych technicznych lub wydruk ze strony internetowej. W faxach winny być zamontowane oryginalne tonery i bębny umożliwiające wykonanie min. 10 000 odbitek. Do każdego faksu należy dodatkowo dołączyć (w cenie) oryginalny toner na min. 20. 000 stron ( ilość opakowań tonera uzależniona jest od wydajności ) i bęben umożliwiający wykonanie 20.000 stron ( ilość bębnów uzależniona od przewidzianych przez producenta ilości stron możliwych do wykonania ). Do faksów muszą dostarczone być dokumenty w języku polskim : gwarancja, instrukcja obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami. Po dostarczeniu i uruchomieniu urządzenia Wykonawca musi przeszkolić w zakresie obsługi wskazanych pracowników Zamawiającego. Faks musi być wyposażony w komplet przewodów zasilających ( linia elektryczna I telefoniczna ). CZĘŚĆ III niszczarki szt - 6 CPV 30191400-8 Wymagane parametry Lp. Parametr Wymagany 1 Szerokość wejścia w mm min. 385 2 Szerokość cięcia w mm max. 4,0 3 Wydajność - ilość arkuszy A4-70g/cm2 cięcie jednorazowe min. 10 4 Poziom hałasu (dba) max. 62 5 Poziom bezpieczeństwa DIN min. 2 6 Objętość pojemnika (litry) min. 100 7 Napięcie (V) 230 8 Moc (W) min. 460 9 Cięcie małych spinaczy tak 10 Cięcie zszywek tak 11 Automatyczny start/stop tak 12 Zabezpieczenie przed przegrzaniem tak 13 Możliwość cofania dokumentów tak 14 Gwarancja min 24 miesiące Obudowa niszczarki na kółkach.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6, 30.12.14.10-0, 30.19.14.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie dokumentów spelnia / nie spelnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie dokumentów spełnia/ nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawioe dokumentów spelnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie dokumentów spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstaie dokumemntów spelnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
kserokopie instrukcji obslugi, wyciągi z katalogow wyrobow.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: - Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, - Wykaz zrealizowanych w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania dostawy oraz numeru telefonu odbiorcy - na potwierdzenie warunku wiedzy i doświadczenia. co najmniej 2 dostaw sprzętu o wartości każdego zamówienia minimum dla części I - przedmiot dostawy kserokopiarki - 40.000 zł brutto dla części II - przedmiot dostawy faksy - 1.500 zł brutto dla części III - przedmiot dostawy niszczarki - 10.000 zł brutto W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek ten nie podlega łączeniu i Zamawiający uzna go za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z nich spełnia go . Wykaz należy przedstawić zgodnie z Załącznikiem 4 do SIWZ, 2)W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - zgodnie z Załącznikiem 5 do SIWZ, kserokopię ( potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem )aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - zgodnie z Załącznikiem 6 do SIWZ Uwaga W przypadku spółki cywilnej i jawnej oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust 1 muszą złożyć wszyscy wspólnicy w imieniu swoim oraz osoba upoważniona do reprezentowania spółki w imieniu spółki. 3)Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy określone w punktach 1 i 2. 4)Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale 7 pkt 2 tiret 2 SIWZ, składa kserokopię dokumentów wystawionych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, oraz oświadczenia potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa rozdziale 7 pkt 2 tiret 2 zastępuje się go kserokopią dokumentu zawierającą oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, dokumenty, o których mowa w rozdziale 7 pkt 4 należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, składanej wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, 5)Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione wyżej, tj: z rozdziału 7 pkt 2 dla każdego podmiotu z osobna, pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie (dotyczy oświadczenia z rozdziału 7 pkt 1). Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6)Ponadto do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Wypełniony formularz ofertowy - wg Załącznika nr 2 do SIWZ Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7)Uzupełnianie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Brak dokumentów lub oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego lub też złożenie ich w niewłaściwej formie (np. nie poświadczenie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopii pełnomocnictw) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, Na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących wszelkich przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń. 8) Oświadczenie, że oferowany sprzęt spełnia stawiane wymagania .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach 25-647 Kielce ul. Częstochowska 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach 25-647 Kielce ul. Częstochowska 20 pok 203 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kserokopiarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cyfrowe urządzenie fotokopiujące - kserokopiarka - 1 szt., o następujących parametrach: a. kserokopiarka cyfrowa sieciowa, b. czarno-biała c. fabrycznie nowa, d. z kolorowym skanerem, kartą sieciową, twardym dyskiem i możliwością drukowania, e. wyposażona w wewnętrzny finiszer umożliwiający sortowanie i zszywanie dokumentów, f. gotowa do pracy wyposażona w materiały eksploatacyjne pozostałe wymagane parametry: Lp. Parametr Wymagany 1 Szybkość urządzenia Min. 50 stron/min (A4 ) 2 Czas pierwszej kopii Krótszy niż 5 sek. 3 Czas nagrzewania Max.30 sek. 4 Pojemność kaset na papier Min. 4 kasety po 500 arkuszy 5 Podajnik boczny Min. 100 ark. 6 Automatyczny podajnik oryginałów Min. 50 ark. 7 Możliwość podawania papieru o gramaturze Min. 60-200 g/m2 8 Dupleks TAK 9 Bezpośrednie drukowanie z pamięci USB TAK 10 Skanowanie oryginałów dwustronnych W jednym przejściu -skanowanie dwóch stron jednocześnie 11 Skanowanie do: e-mail, serwera, do pamięci USB TAK 12 Pamięć Min. 640 MB 13 Twardy dysk Min. 80 GB 14 podstawa w kolorze urządzenia na kółkach TAK 15 Obsługiwany format papieru Min. A5, A4; A3, 16 Rozdzielczość skanowania/drukowania Min. 600x600 dpi 17 Kopiowanie ciągłe Do 999 kopii 18 Zoom 25-400 % 19 Funkcja kontroli kopiowania i drukowania Min. 50 kodów dostępu 20 Oprogramowanie Minimum 10 licencji na oprogramowanie do zarządzania dokumentami z aplikacją obsługującą polskie czcionki 21 Obsługiwane systemy operacyjne Min. Windows Server 2003/2008, Windows XP, Windows Vista, Windows 7 22 Gwarancja Min. 60 miesięcy lub 1.000.000 odbitek 23 Funkcja serwera dokumentów Tak 24 Zestaw skanera sieciowego Tak 25 Wyposażenie - gotowa do pracy Toner oryginalny na min. 60 tys. kopii ( ilość sztuk uzależniona od wydajności 1 szt tonera) Deweloper 60.000 kopii Bęben 60.000 kopii 26 Dodatkowy oryginalny toner na min. 100tys. kopii ilość sztuk uzależniona od wydajności 1 szt tonera Do kserokopiarki muszą dostarczone być dokumenty w języku polskim : gwarancja, instrukcja obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami. Po dostarczeniu i uruchomieniu urządzenia Wykonawca musi przeszkolić w zakresie obsługi wskazanych pracowników Zamawiającego. Kserokopiarka musi być wyposażona w komplet przewodów elektrycznych i sieciowych 2. cyfrowe urządzenie fotokopiujące - kserokopiarka - 6 szt., o następujących parametrach a. kserokopiarka cyfrowa sieciowa, b. czarno-biała, c. fabrycznie nowa, d. z kolorowym skanerem sieciowym, e. urządzenie, w którym zastosowano osobno toner i osobno bęben, f. gotowa do pracy wyposażona w materiały eksploatacyjne parametry wymagane: Lp. Parametr Wymagany 1 Szybkość urządzenia Min. 23 stron/min 2 Czas pierwszej kopii Krótszy niż 6 sek. 3 Czas nagrzewania Max.30 sek. 4 Pojemność kaset na papier Min. 2 kasety po 250 arkuszy 5 Podajnik boczny Min. 100 ark. 6 Automatyczny podajnik oryginałów Min. 30 ark. 7 Możliwość podawania papieru o gramaturze Min. 60-200 g/m2 8 Dupleks TAK 9 podstawa w kolorze urządzenia na kółkach TAK 10 Obsługiwany format papieru Min. A5, A4; A3, 11 Rozdzielczość skanowania/drukowania Min. 600x600 dpi 12 Kopiowanie ciągłe Do 999 kopii 13 Zoom 25-400 % 14 Gwarancja Min. 60 miesięcy lub 300.000 odbitek 15 Zestaw skanera sieciowego Tak 16 Wyposażenie - gotowa do pracy Toner oryginalny na min. 50 tys. kopii ( ilość sztuk uzależniona od wydajności 1 szt tonera) Deweloper 50.000 kopii Bęben 50.000 kopii 17 Dodatkowy oryginalny toner na min. 50tys. kopii ilość sztuk uzależniona od wydajności 1 szt tonera Do kserokopiarki muszą dostarczone być dokumenty w języku polskim : gwarancja, instrukcja obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami. Po dostarczeniu i uruchomieniu urządzenia Wykonawca musi przeszkolić w zakresie obsługi wskazanych pracowników Zamawiającego. Kserokopiarka musi być wyposażona w komplet przewodów elektrycznych i sieciowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: faksy szt 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 30121410-0 1. FAX 3 szt Specyfikacja techniczna do zamówienia: Nadajnik i odbiornik biurowy z telefonem (słuchawką) lub podłączonym telefonem umożliwiającym nadawania faksów w trybie nie automatycznym. urządzenie, w którym zastosowano osobno toner i osobno bęben, Lp. Parametr Wymagany 1 technologia druku laserowa czarno - biała tak 2 Czas nadawania 3 sekundy 3 Szybkie wybieranie min. 20 numerów 4 Pojemność kaset na papier min. 200 arkuszy 5 Podajnik dokumentów automatyczny min. 50 arkuszy 6 Pojemność pamięci min. 6 MB (480 stron) 7 Format dokumentów A4 8 Źródło zasilania 220-240 V, 50/60 Hz 9 Pobór mocy (tryb gotowości) poniżej 6 W 10 toner - cena brutto zł za 1 odbitkę A4 przy 6% zaczernieniu, poniżej 0,07 zł 11 bęben - cena brutto za 1 odbitkę A4. poniżej 0,015 zł 12 Gwarancja min 24 miesiące 13 Identyfikacja abonenta wywołującego z prezentacją nazwy i numeru tak 14 komunikaty na wyświetlaczu LCD i wydruki raportów w języku polskim tak 15 opisy na obudowie w języku polskim tak 16 książka telefoniczna min. 100 wpisów 17 regulacja głośności słuchawki, głośnika i dzwonka tak Należy podać ceny brutto tonera i bębna oraz ilości wydruków z 1 szt. produktu. Na potwierdzenie ilości wydruków z 1 szt tonera i bębna należy dołączyć kserokopię danych technicznych lub wydruk ze strony internetowej. W faxach winny być zamontowane oryginalne tonery i bębny umożliwiające wykonanie min. 10 000 odbitek. Do każdego faksu należy dodatkowo dołączyć (w cenie) oryginalny toner na min. 20. 000 stron ( ilość opakowań tonera uzależniona jest od wydajności ) i bęben umożliwiający wykonanie 20.000 stron ( ilość bębnów uzależniona od przewidzianych przez producenta ilości stron możliwych do wykonania ). Do faksów muszą dostarczone być dokumenty w języku polskim : gwarancja, instrukcja obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami. Po dostarczeniu i uruchomieniu urządzenia Wykonawca musi przeszkolić w zakresie obsługi wskazanych pracowników Zamawiającego. Faks musi być wyposażony w komplet przewodów zasilających ( linia elektryczna I telefoniczna )..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: niszczarki szt 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 30191400-8 Wymagane parametry Lp. Parametr Wymagany 1 Szerokość wejścia w mm min. 385 2 Szerokość cięcia w mm max. 4,0 3 Wydajność - ilość arkuszy A4-70g/cm2 cięcie jednorazowe min. 10 4 Poziom hałasu (dba) max. 62 5 Poziom bezpieczeństwa DIN min. 2 6 Objętość pojemnika (litry) min. 100 7 Napięcie (V) 230 8 Moc (W) min. 460 9 Cięcie małych spinaczy tak 10 Cięcie zszywek tak 11 Automatyczny start/stop tak 12 Zabezpieczenie przed przegrzaniem tak 13 Możliwość cofania dokumentów tak 14 Gwarancja min 24 miesiące Obudowa niszczarki na kółkach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Ochrona fizyczna osób i mienia Kieleckiego Parku Technologicznego
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa akcesoriów komputerowych i urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu RTV i AGD oraz elementów placów zabaw w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
więcej: Telefaksy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.