Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-21
Kamienna Góra: dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 300068 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. NZOZ Szpital Powiatowy zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 15/2010 na dostawę materiałów opatrunkowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdyż przedmiot zamówienia jest podzielny i składa się z 30 pakietów: - pakiet nr 1 - siatka opatrunkowa - pakiet nr 2 - folia operacyjna uniwersalna - pakiet nr 3 - gaza bawełniana - pakiet nr 4 - kompresy gazowe wyjałowione i nie jałowe - pakiet nr 5 - opaska podtrzymująca dziana - pakiet nr 6 - opaska tkana - pakiet nr 7 - lignina opatrunkowa - pakiet nr 8 - opatrunek parafinowy jałowy nasycony - pakiet nr 9 - opaska pod gipsowa, gipsowa - pakiet nr 10 - pieluchy jednorazowe - pakiet nr 11 - plaster, taśma przylepna włókninowa - pakiet nr 12 - plaster taśma przylepna włókninowa - pakiet nr 13 - plaster na tkaninie - pakiet nr 14 - plaster steryny, opatrunki sterylne - pakiet nr 15 - paski do zamykania ran - pakiet nr 16 - serweta operacyjna z nitka radiacyjną - pakiet nr 17 - wata opatrunkowa - pakiet nr 18 - siatka chirurgiczna przepuklinowa - pakiet nr 19 - kompresy gazowe niejałowe - pakiet nr 20 - opatrunek tupfer - pakiet nr 21 - opatrunek gąbkowy - pakiet nr 22 - opatrunek jałowy z pianki poliuretanowej - pakiet nr 23 - opatrunek jałowy przeźroczysty - pakiet nr 24 - opatrunek nawilżony piankowy - pakiet nr 25 - opatrunek jałowy hydrowłóknisty - pakiet nr 26 - opatrunek alginian - pakiet nr 27 - opatrunek hydrowłóknisty w postaci płytek - pakiet nr 28 - opatrunek hydrokoloidowy (pasta) pakiet nr 29 - opatrunek hydrokoloidowy pakiet nr 30 - opatrunek hydrokoloidowy samoprzylepny Przewidywane zużycie wyżej wymienionego asortymentu jest zamieszczone w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr g do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki podstawowe / minimalne dla przedmiotu zamówienia: Zamawiane towary winny spełniać wszystkie wymagania stawiane opatrunkom, które powinny być dopuszczone do obrotu /zarejestrowane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz: 1)oferowane towary winny odpowiadać parametrom i opisowi podanemu w formularzu cenowym zał nr g podanym przez Zamawiającego w siwz; 2)z uwagi na to, iż gaza bawełaniana, serwety operacyjne gazowe oraz kompresy gazowe, tupfery, które stanowią przedmiot przetargu należą do grupy chirurgicznie inwazyjnych wyrobów medycznych (używane są do wprowadzania w części lub całości do organizmu ludzkiego przez otwory ciała lub przez jego powierzchnię za pomocą operacji chirurgicznych będą penetrować wnętrze ciała) Zamawiający wymaga od wykonawców złożenia oferty na produkty zaklasyfikowane do klasy II a. Wyroby wyżej wymienione są wyrobami medycznymi klasa II a, gdyż zgodnie z § 4 pkt. 2 lit. b Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U Nr 100, poz. 1027), chirurgiczne inwazyjne wyroby medyczne przeznaczone do chwilowego użytku zalicza się do klasy II a (wyjątki od tej zasady zawarte są w § 4 pkt. 2 lit. b) w związku z tym wymagamy od wykonawców złożenia oferty na produkty zaklasyfikowane do klasy II a. 3)towary będące przedmiotem sprzedaży będą dostarczane Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczonych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania; zamawiany towar powinien posiadać bezpieczny termin ważności pozwalający na jego magazynowanie i prawidłowy odczyt - stemplowany na etykiecie pudełka, w tym okresie firma winna gwarantować zachowanie przez towar pełnej wartości użytkowej, na opakowaniu winna być podana data produkcji, numer serii. Termin ważności musi gwarantować przydatność asortymentu do użycia w okresie nie krótszym niż 12 miesięcy od daty zakupu z wyjątkiem towaru o terminie ważności krótszym. Uwaga: Zamawiający wymaga posiadania daty ważności na opakowaniach oferowanych produktów tylko w przypadku konkretnych wyrobów medycznych z których właściwości wynika konieczność wskazania terminu przydatności zgodnie z pkt. 13.3 ppkt. 12 załącznika nr 1 do Rozporządzenia z dnia 3 listopada 2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.17-3, 33.14.11.18-0, 33.14.11.19-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają doświadczenie z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako wykonawca brał udział w co najmniej 2 dostawach odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wykonanych (zakończonych) wraz z dokumentami (np. referencjami), z których wynikać musi, że dostawy te zostały wykonane należycie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Zgodnie z art. 9 ust. 4 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej Dz. U. z 1991r. Nr 91, poz. 408, z późniejszymi zmianami, na mocy której zakłady opieki zdrowotnej nabywają i stosują wyroby medyczne - odpowiadające wymaganiom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z dnia 1 maja 2004r.) w celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów Zamawiający wymaga złożenia w ofercie dokumentów potwierdzających powyższy wymóg. W tym celu Wykonawca winien pisemnie potwierdzić, czy oferowany przez niego towar w danym przetargu jest wyrobem medycznym, a jeśli tak, to należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj.: deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych); certyfikat CE j. Notyfikowanej (dotyczy klas wyrobów medycznych: I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III); wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że jego pierwsze wprowadzenie do obrotu nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych) lub złożyć oświadczenie, iż oferowany towar posiada dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych, oraz zobowiązanie Wykonawcy do przedstawienia tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmian obciążeń publiczno - prawnych (np. cła, podatek VAT) skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu zawartej umowy, 2) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, 3) zmiana osób upoważnionych do odbioru/ kontaktów, 4) zmiana rachunku bankowego i innych danych stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Kamiennej Górze
NZOZ Szpital Powiatowy
58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie
dział zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2010 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Kamiennej Górze NZOZ Szpital Powiatowy 58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: siatka opatrunkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa sie z 3 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: folia operacyjna uniwersalna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 3 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: gaza bawełniana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 4 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.18-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kompresy gazowe wyjałowione i niejałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.17-3, 33.14.11.18-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: opaska podtrzymujaca dziana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: opaska tkana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa sie z 3 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: lignina opatrunkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa sięz 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: opatrunek parafinowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 4 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: opaska podgipsowa, gipsowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa siez 3 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.17-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pieluchy jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 4 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: plaster, taśma przylepna włókninowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: plaster taśma przylepna włókninowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa sie z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: plaster na tkaninie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 4 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: plaster sterylny, opatrunki sterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 7 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: paski do zamykania ran.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 4 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: serweta operacyjna z nitka radiacyjną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 2 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: wata opatrunkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozcyji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: sitaka chirurgiczna przepuklinowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa sie z 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: kompresy gazowe niejałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa sie z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.18-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: opatrunek tupfer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa sie z 2 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: opatrunek gabkowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: opatrunek jałowy z pianki poliuretanowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 3 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: opatrunek jałowy przeźroczysty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa sie z 3 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: opatrunek nawilżony piankowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: opatrunek jałowy hydrowłóknisty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 4 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: opatrunek aliginian.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 3 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: opatrunek hydrowłóknisty w postaci płytek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa sie z 2 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.17-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: opatrunek hydrokoloidowy (pasta).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: opatrunek hydrokoloidowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 3 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: opatrunek hydrokoloidowy samoprzylepny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet sklada sie z 3 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- DOSTAWA SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTÓW PRZEZ POWIAT KAMIENNOGÓRSKI - ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA CZĘŚCI
- Dostawa leków i wyrobów medycznych do terapii nerkozastępczej wraz z dzierżawą aparatu do terapii nerkozastępczej na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Dostawę produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.