Ogłoszenie z dnia 2011-01-26
Milejczyce: Remont świetlicy wiejskiej w Milejczycach
Numer ogłoszenia: 30007 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milejczyce , ul. Szkolna 5, 17-332 Milejczyce, woj. podlaskie, tel. 085 6579070, faks 085 6579080.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w Milejczycach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont parterowej świetlicy wiejskiej we wsi Milejczyce, polegający na dobudowie zadaszenia wejścia głównego, budowie wiaty - zadaszenie sceny oraz budowie szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe. Strop zadaszenia wejścia głównego od dołu obity panelami z blachy powlekanej. Dach nad wejściem głównym z wiązarów drewnianych, kryty blachą trapezową. Okna PCV, drzwi zewnętrzne drewniane, wewnętrzne płytowe. Podłoga w zadaszeniu wejścia głównego z kostki brukowej gr. 6 cm. Kominy dymowe i wentylacyjne murowane z cegły. Odprowadzenie ścieków do projektowanego szczelnego zbiornika. Ogrzewanie budynku z kominka pobudowanego na sali świetlicy. Powierzchnia zabudowy wiaty 66,5 m2, pow. użytkowa 63,5 m2, kubatura 330,78 m3. Ławy żelbetonowe z betonu B-20 w kształcie koła, zagłębione na 1,2 m w ziemi i wystające ponad teren na wysokość 80 cm. Ściany nadziemia: konstrukcja słupowa z I 200 IPN, zakotwiona na kotwy wbetonowane w ściany fundamentowe, od strony zachodniej scena zabudowana pleksą dwukomorową. Więźba dachowa: konstrukcja metalowa z wiązarów stalowych, mocowana do słupów z I 200 IPN. Pokrycie więźby dachowej blachą trapezową. Schody wejściowe na scenę: konstrukcja metalowa o szerokości stopnia 30 cm, wysokości 15 cm. Szerokość schodów 2 m. Podłoga sceny: deski drewniane na legarach. Beton pod podłogę B-20 wykonać ze spadkami od środka koła po 2%. Elewacja: ściany betonowe fundamentu wykonać tynkiem żywicznym. Elementy metalowe: malowane farbą antykorozyjną i nawierzchniową. Zbiornik na nieczystości ciekłe o rzucie koła jest zaprojektowany jako zagłębiony w ziemi i przysypany. Dostęp do wnętrza za pomocą studzienek włazowych z typowych kręgów betonowych o średnicy 500 mm. Zbiornik wykonany z kręgów żelbetowych K 180/60-II. Zbiornik będzie posadowiony na podłożu z chudego betonu B-7,5 o grubości 8 cm. Zbiornik wykonać jako szczelny. Powierzchnie zewnętrzne i wewnętrzne zbiornika pomalować dwukrotnie lepikiem asfaltowym na gorąco po uprzednim zagruntowaniu abizolem. Przejście rur przez ścianki zbiornika należy uszczelnić sznurem smołowym oraz kitem asfaltowym. Doprowadzenie nieczystości płynnych do zbiornika rurami żeliwnymi o średnicy 150 mm. Wentylacja zbiornika przez rurę wywiewną O 50 PE. Opróżnianie zbiornika okresowo za pomocą rury ssawnej. Pojemność użytkowa zbiornika 7,50 m3, pow. zabudowy 6,67 m2, całkowita kubatura zbiornika 9,25 m3 Pełen zakres robót określa dokumentacja projekt budowlany rozbudowy istniejącego budynku świetlicy wiejskiej polegającej na dobudowie zadaszenia wejścia głównego, budowie wiaty - zadaszenie sceny budowie szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe. W przedmiot zamówienia wchodzi również sporządzenie przez Wykonawcę inwentaryzacji powykonawczej. Materiały sprzęt i robociznę zapewnia wykonawca. Zamawiający wymaga od Wykonawcy trzyletniej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających. Zostanie ono udzielone po negocjacjach z wykonawcą zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje, że wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50 % zamówienia podstawowego i polegało będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 zł. /słownie: cztery tysiące złotych/.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości co najmniej 200 000 zł, której przedmiotem była budowa, rozbudowa, przebudowa lub remont budynków lub obiektów kubaturowych o powierzchni użytkowej min. 100 m2 ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 200.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - wg wzoru Nr 1; 2. Kosztorys ofertowy; 3. Dowód wniesienia wadium;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiana wynagrodzenia umownego - rozliczenie robót nastąpi w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym oraz ilości jednostek rzeczowych faktycznie wykonanych; 2) zmiana osób reprezentujących strony umowy w przypadku zmian na stanowiskach tych osób; 3) zmiana urzędowej stawki VAT; 4) wykonania robót zamiennych w przypadku wystąpienia zmiany parametrów technicznych przyjętych rozwiązań; 5) zmian terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia: niekorzystnych zdarzeń losowych w tym niekorzystnych warunków atmosferycznych; robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego; opóźnienia przekazania placu budowy; istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji; 6) zmiany osób pełniących funkcje kierownika budowy lub inspektora nadzoru.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-milejczyce.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Milejczyce ul. Szkolna 5 17-332 Milejczyce..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Milejczyce ul. Szkolna 5 17-332 Milejczyce pokój nr 2..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Został złożony wniosek w ramach PROW na lata 2007-2013 na dofinansowanie operacji Remont świetlicy wiejskiej w Milejczycach..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
- "Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls."Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym-ścieżka edukacyjna"
- (10.2024) Wykonanie robót budowlanych w Dolnośląskim Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu w budynku położonym przy ul. Strzegomskiej 41
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.