Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-31
Otwock: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4X4
Numer ogłoszenia: 300082 - 2016; data zamieszczenia: 31.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej lub wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock, krajowy numer identyfikacyjny 1326877000000, ul. ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, państwo , tel. 227 792 001, e-mail , faks 227 794 225. adres strony internetowej www.bip.otwock.pl
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1.
2.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock, krajowy numer identyfikacyjny
1326877000000, ul.
ul. Armii Krajowej
5,
05-400
Otwock, woj.
mazowieckie, państwo
, tel.
227 792 001, e-mail
, faks
227 794 225.
adres strony internetowej www.bip.otwock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.otwock.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.otwck.pl
Dostęp do dokumentów zamówienia jest ograniczony- więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
ofertę należy złożyć pisemnie w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce).
Pod adres:
Urząd Miasta Otwocka, ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, budynek B, pok. nr 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnodostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4X4 Numer referencyjny: WZP.271.51.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3)
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.1.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: L.P. PODSTAWOWE WYMAGANIA, JAKIE POWINIEN SPEŁNIAĆ OFEROWANY POJAZD 1 Podstawowe wymagania, jakie powinien spełniać oferowany samochód 1.1. a) Musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą "Prawo o ruchu drogowym" (tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późniejszymi zmianami). b) Musi posiadać oznakowanie zgodne z załącznikiem nr 1, do Zarządzenia Komendanta Głównego PSP z dnia 20 stycznia 2006 r. c) Do oferty należy dołączyć ważny certyfikat lub świadectwo dopuszczenia do użytkowania w Jednostkach Państwowej Straży Pożarnej wydany przez Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k/Otwocka. d) Musi posiadać aktualne świadectwo homologacji podwozia. e) Musi spełniać wymagania ogólne i szczegółowe przewidziane dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego - zgodnie z normą PN-EN 1846. f) Pojazd oraz podwozie fabrycznie nowe, rok produkcji min. 2015. 2 Podwozie z kabiną 2.1 Masa całkowita pojazdu gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekroczyć 16000 kg. Podać bilans masowy pojazdu z wyszczególnieniem na: - masę całkowitą pojazdu z załogą, pełnymi zbiornikami, wyposażeniem, - masę własną pojazdu, - masę wyposażenia, - naciski na oś przednią i tylną, - obciążenia strony lewej i prawej pojazdu, (dopuszczalna różnica w obciążeniu strony lewej i prawej nie może przekroczyć 3 %). 2.2 Pojazd gotowy do akcji (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) powinien mieć: Kąt natarcia: min. 35 o, Kąt zejścia : min. 24o, Prześwit pod osiami min. 400 mm, Wysokość całkowita pojazdu : max. 3300, Kąt rampowy : min. 20 o. 2.3 Rezerwa masy pojazdu gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) w stosunku do dopuszczalnej masy całkowitej pojazdu określonej przez producenta (liczone do tzw. DMC technicznej) min. 7 %. 2.4 Stały napęd obu osi 4x4, skrzynia redukcyjna, możliwość blokady mechanizmów różnicowych min. osi tylnej, oraz między osiowego. 2.5 Ogumienie, z bieżnikiem terenowym dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych (wielosezonowe), na wszystkich osiach ogumienie pojedyncze. Pełnowymiarowe koło zapasowe bez konieczności stałego przewożenia w samochodzie. 2.6 Podwozie samochodu z silnikiem o zapłonie samoczynnym przystosowanym do ciągłej pracy bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy określonych przez producenta. Minimalna moc silnika: 205 kW. Silnik spełniający normy czystości spalin EURO 6. Podwozie wyposażone w mechaniczną skrzynie biegów z maksymalnym układem biegów 8+1 (wsteczny). Pojazd wyposażony w hamulce bębnowe na wszystkich osiach. 2.7 Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, z szkieletem z blachy cynkowanej zapewniająca dostęp do silnika z podwójnym systemem zabezpieczającym przed jej przypadkowym odchyleniem w czasie jazdy, o układzie miejsc 1 + 1 + 4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy). Kabina posiada przednią szybę klejoną, pozostałe ze szkła bezodpryskowego. Podłoga kabiny musi mieć powierzchnię antypoślizgową. Przestrzeń pomiędzy maksymalnie odsuniętym do tyłu fotelem kierowcy a tylną ściana kabiny minimum 1100 mm. Wyklucza się możliwość zastosowania kabiny załogowej osiągniętej poprzez skręcenie kabiny dziennej z modułem kabiny brygadowej. Kabina wyposażona minimum w: . indywidualne oświetlenie do czytania mapy dla pozycji dowódcy na tzw. gęsiej szyjce, . uchwyty do trzymania dla załogi w tylnej części kabiny, . elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich, . lusterko rampowe - krawężnikowe z prawej strony, . lusterko rampowe - dojazdowe, przednie, . główny wyłącznik oświetlenia skrytek, . zewnętrzną osłonę przeciwsłoneczną z przodu dachu kabiny, . informację o włączonym/wyłączonym ogrzewaniu przedziału autopompy, . radio z odtwarzaczem cd, . mocowanie 4 szt. aparatów ochrony dróg oddechowych umożliwiającym samodzielne zakładanie aparatu bez zdejmowania ze stelaża, . siedzenia pokryte materiałem łatwym w utrzymaniu czystości, . wszystkie fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa bezwładnościowe i zagłówki, . klimatyzacja manualna, . immobiliser, . tempomat, . radiotelefon przewoźny pracujący w zakresie częstotliwość VHF 136 - 174MHz, moc 1÷25W, min. 225 kanałowy, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz oraz dodatkowy głośnik w kabinie dostarczony przez Zamawiającego. W przedziale autopompy urządzenie umożliwiające prowadzenie korespondencji (nadawczo-odbiorczej). . sygnalizację otwartych skrytek . kamerę cofania z wyświetlaczem min. 7 cali . klamki wewnętrzne oklejone folią fluorescencyjną . manometr niskiego ciśnienia autopompy oraz wskaźniki poziomu środków gaśniczych - wody i środka pianotwórczego 2.8 Kolor: - elementy podwozia - czarne lub grafitowe, - błotniki i zderzaki - białe, - kabina, zabudowa - czerwone RAL3000, - drzwi żaluzjowe w kolorze naturalnego aluminium. 2.9 Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze akustyczne i świetlne: ? z przodu na dachu pojazdu zainstalowana belka świetlna z minimum 30 lampami LED koloru niebieskiego. Belka długości nie mniejszej niż 1700 mm, a nie większej niż szerokość pojazdu. Belka zaprogramowana zgodnie z życzeniem Zamawiającego oraz zainstalowana tak żeby nie była zasłaniana przez osłonę przeciwsłoneczną. ? 4 lampy sygnalizacyjne niebieskie, każda z 4 diodami LED, o wymiarach nie większych niż 155x60x30 mm, z przodu pojazdu. Lampy powinny być umieszczone w dwóch rzędach (odległość pomiędzy rzędami minimum 40 cm). Lampy powinny być skonfigurowane tak aby świecić naprzemiennie w sposób krzyżowy (górna prawa - dolna lewa). ? 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie, każda z 4 diodami LED, o wymiarach nie większych niż 155x60x30 mm, umieszczone na owiewkach kabiny pojazdu, w celu ostrzegania innych pojazdów na skrzyżowaniach. ? po 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie, każda z 4 diodami LED, o wymiarach nie większych niż 155x60x30 mm, umieszczone na przednich i tylnych krańcach boków zabudowy. ? 4 niebieskie lampy sygnalizacyjne, każda z 4 diodami LED, o wymiarach nie większych niż 155x60x30 mm, umieszczone z tyłu pojazdu w dwóch rzędach (odległość pomiędzy rzędami minimum 40 cm) w górnej części pojazdu, możliwie najbliżej bocznych krańców zabudowy. Lampy powinny być skonfigurowane tak aby świecić naprzemiennie w sposób krzyżowy (górna prawa - dolna lewa). ? fala świetlna pomarańczowa LED umieszczona na tylnej ścianie nadwozia nad żaluzją skrytki autopompy. Sterowanie falą świetlną powinno odbywać się z kabiny pojazdu. ? generator sygnałów dźwiękowych współpracujący z 2 głośnikami 100W. Panel do sterowania sygnałami dźwiękowymi, ze sterowaniem za pomocą przycisków, powinien być zainstalowany w kabinie pojazdu, na desce rozdzielczej, w miejscu łatwo dostępnym dla kierowcy i dowódcy. Panel z mikrofonem powinien zostać zainstalowany w środkowej, górnej części przodu kabiny w miejscu łatwo dostępnym dla kierowcy i dowódcy. Generator powinien posiadać minimum 3 zaprogramowane modulacje: "Wail", "Yelp", "Hi-Lo" oraz tzw. syrenę ręczną ("Manual") i poganiacz ("Air Horn"). Zmiana pomiędzy modulacjami powinna być możliwa również po wciśnięciu klaksonu u kierowcy. ? 2 głośniki 100W o impedancji znamionowej min. 11 ? i głośności min. 114 dB umieszczone na zewnątrz pojazdu na masce lub zderzaku. ? dodatkowy sygnał pneumatyczny o głośności min. 130 dB. Powinien być umieszczony z przodu pojazdu pod kabiną, skierowane w przód. Uruchamianie za pomocą przycisku znajdującego się na desce rozdzielczej, w centralnej jej części, łatwo dostępnego dla kierowcy i dowódcy. ? belka świetlna oraz lampy sygnalizacyjne powinny być włączane za pomocą jednego przycisku umieszczonego obok panelu do sterowania sygnałami dźwiękowymi. Włączenie sygnalizacji świetlnej powinno być sygnalizowane podświetleniem przycisku na kolor niebieski. ? wszystkie lampy powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniem. 2.10 Instalacja elektryczna 24 V. Moc alternatora i pojemność akumulatorów musi zapewnić pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy jej maksymalnym obciążeniu. 2.11 Instalacja musi być wyposażona w główny wyłącznik prądu, nieodłączający urządzeń wymagających stałego zasilania. 2.12 Pojazd wyposażony w integralny układ prostowniczy do ładowania akumulatorów z zewnętrznego źródła o napięciu 230 V, oraz zintegrowane złącze (gniazdo z wtyczką) prądu elektrycznego o napięciu 230 V oraz sprężonego powietrza do uzupełniania układu pneumatycznego samochodu z sieci stacjonarnej, automatycznie odłączające się w momencie uruchamiania pojazdu, umieszczone po lewej stronie (w kabinie kierowcy świetlna i dźwiękowa sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła), wtyczka z przewodem elektrycznym i pneumatycznym o długości min. 10 m. 2.13 Pojazd wyposażony w szybkozłącze do napełniania instalacji pneumatycznej z zewnętrznego źródła. 2.14 Wszelkie funkcje wszystkich układów i urządzeń pojazdu muszą zachować swoje właściwości pracy w temperaturach otoczenia: od - 25oC do + 45o C. 2.15 Wylot spalin nie może być skierowany na stanowisko obsługi poszczególnych urządzeń pojazdu oraz powinien być umieszczony za kabiną pojazdu i skierowany w lewo. 2.16 Pojemność zbiornika paliwa powinna zapewniać - przejazd min 300 km lub 4 godz. pracę autopompy. 2.17 Pojazd wyposażony w zaczep holowniczy typu sworzeń-ucho posiadający homologację lub znak bezpieczeństwa do holowania przyczepy o masie całkowitej minimum 3,5 t z gniazdem elektrycznym i pneumatycznym do podłączenia zasilania przyczepy. 2.18 Oznakowanie pojazdów numerami operacyjnymi oraz logiem jednostki zgodnie z wykazem dostarczonym przez zamawiającego. 3. Zabudowa pożarnicza: 3.1 Zabudowa musi być wykonana ze stali nierdzewnej i aluminium. Wewnętrzne poszycia skrytek wykonane z anodowanej gładkiej blachy aluminiowej. Zabudowa powinna być zamontowana na ramie pośredniej wyposażonej w amortyzujące elementy metalowo-gumowe. Dach zabudowy musi być wykonany w formie antypoślizgowego podestu roboczego z zamontowanymi uchwytami na sprzęt i skrzynią dachową wyposażoną w oświetlenie typu LED. Oświetlenie dachu LED włączane z przedziału tylnego i kabiny kierowcy (załączane razem z oświetleniem pola pracy). Na bocznych ścianach zabudowy zastosować taśmy odblaskowe zwiększające widoczność pojazdu (w nocy lub warunkach ograniczonej widoczności). 3.2 Pojazd musi posiadać oznakowanie odblaskowe konturowe (OOK) pełne zgodne z zapisami §12 ust.1 pkt17 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia. Oznakowanie wykonane z taśmy o szerokości min. 50 mm. Sposób umieszczenia powinien być skonsultowany z zamawiającym w czasie wykonania zabudowy 3.3 W tylnej części dachu zamontowane powinno być działko wodno-pianowe min. 1600 dm3/min, wyposażone w zawór odcinający zamontowany u podstawy działka. Działko musi posiadać blokady położenia w pionie i poziomie. 3.4 Drabina do wejścia na dach umieszczona na tylnej ścianie zabudowy. Stopnie w wykonaniu antypoślizgowym. Górna część drabinki wyposażona w uchwyty ułatwiająca wchodzenie. 3.5 Skrytki na zamykane żaluzjami wodo- i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym wykonane z materiałów odpornych na korozję, wyposażone w zamki zamykane na klucz, jeden klucz powinien pasować do wszystkich zamków. Zamknięcia żaluzji typu rurkowego (bar-lock). Skrytki na sprzęt i przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie włączane automatycznie po otwarciu skrytki. Główny wyłącznik oświetlenia skrytek zainstalowany w kabinie kierowcy i w przedziale autopompy. Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza. 3.6 Aranżacja skrytek powinna być wykonana w sposób ergonomiczny umożliwiający jego późniejsza modyfikacje przez użytkownika końcowego. Głębokość skrytki nie powinna być mniejsza niż 550 mm. Zastosowane półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji wysokości półek. Maksymalna wysokość górnej krawędzi najwyższej półki w położeniu roboczym (po wysunięciu lub rozłożeniu) szuflady nie wyżej niż 1800 mm od poziomu terenu. Jeżeli wysokość półki lub szuflady od poziomu gruntu przekracza 1800 mm, konieczne jest zainstalowanie podestów umożliwiających łatwy dostęp do sprzętu, przy czym otwarcie lub wysunięcie podestów musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. 3.7 Pojazd powinien posiadać oświetlenie typu LED pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności min. 15 luksów w odległości 1 m od pojazdu. Oświetlenie załączane również wraz z oświetleniem biegu wstecznego. Z przodu na masce pojazdu powinny być zainstalowane 4 halogeny dalekosiężne. 3.8 Szuflady i wysuwane tace muszą się automatycznie blokować w pozycji zamkniętej i całkowicie otwartej oraz posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem (wypadnięciem z prowadnic). Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach. 3.9 Elementy wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. 3.10 Powierzchnie platform, podestu roboczego i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym. 3.11 Zbiornik wody wykonany z materiałów kompozytowych, usytuowany wzdłużnie, wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik powinien: - posiadać właz rewizyjny typu szybko otwieralnego dostępny z dachu, - pojemność min. 3500 l (+/-1%), - nadciśnienie testowe 20 kPa, - umieszczony być na ramie zabudowy elastycznie (np. na elementach metalowo-gumowych), - wyklucza się montaż zbiornika za pomocą pasów ściągających, - posiadać dolny otwór umożliwiający czyszczenie o średnicy 75mm, - posiadać nasadę 1X75 z zaworem do napełniania zbiornika z hydrantu. 3.12 Zbiornik środka pianotwórczego o pojemności min. 10 % pojemności zbiornika wody i nadciśnieniu testowym 20 kPa, oraz: - powinien być odporny na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych, - powinienem być wyposażony w oprzyrządowanie zapewniające jego bezpieczną eksploatację, - napełnianie zbiornika powinno być możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. 3.13 Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w przedziale zamykanym drzwiami żaluzjowymi. Wszystkie elementy układu wodno pianowego muszą być odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. Konstrukcja układu wodno-pianowego powinna umożliwić jego całkowite odwodnienie. 3.14 Autopompa dwuzakresowa o wydajności: - w przedziale 2600 - 2800 l/min przy ciśnieniu 0,8 MPa i głębokości ssania 1,5 m, - min. 450 l/min. przy ciśnieniu 4 MPa. Autopompa musi umożliwiać jednoczesne podawanie wody ze stopnia niskiego i wysokiego ciśnienia. Mechaniczna zmiana stopnia ciśnienia pompy, wyklucza się możliwość załączania stopnia wysokiego ciśnienia za pomocą zdalnie sterowanych zaworów. Autopompa smarowana olejami i smarami stałymi w celu poprawnego funkcjonowania. Wyklucza się konieczność uzupełniania olejów i smarów pomiędzy okresami zalecanymi przez producenta, tzn. nie częściej niż 250 motogodzin lub co 12 miesięcy. 3.15 Autopompa musi umożliwiać podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do min.: - dwóch nasad tłocznych wielkości 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu, - wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia, - działka wodno-pianowego. Na wlotach ssawnych i do napełniania zbiornika muszą być zamontowane elementy zabezpieczające przed przedostaniem się do układu wodno-pianowego zanieczyszczeń stałych. 3.16 Układ wodno-pianowy wyposażony w ręczny dozownik środka pianotwórczego umożliwiający uzyskanie stężeń w zakresie od 3% - 6%, w całym zakresie pracy autopompy. 3.17 Układ wodno-pianowy zabudowany w taki sposób aby parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu były nie mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5 m oraz musi być wyposażona w automatycznie uruchamiane urządzenie odpowietrzające, umożliwiające zassanie wody z głębokości 1,5 m w czasie do 30 s, a z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sekund. 3.18 Przedział autopompy musi być wyposażony w system ogrzewania tego samego producenta jak urządzenie w kabinie kierowcy, skutecznie zabezpieczający układ wodno-pianowy i autopompę przed zamarzaniem w temperaturze do -25oC, działający niezależnie od pracy silnika. 3.19 Samochód musi być wyposażony w co najmniej jedną wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 m na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno-pianową o regulowanej wydajności z prądem zwartym i rozproszonym. Zwijadło linii wysokociśnieniowej powinno być poprzedzone zaworem odcinającym wodę. Do prądownicy powinna zostać dostarczona nakładka do podawania piany ciężkiej. Zwijadło linii szybkiego natarcia o napędzie elektrycznym oraz awaryjnym ręcznym. 3.20 Samochód musi być wyposażony w instalację zraszaczową do ograniczenia stref skażeń lub do celów- gaśniczych. Instalacja powinna być wyposażona w min. 4 zraszacze Dwa zraszacze powinny być umieszczone przed przednią osią, dwa zraszacze po bokach pojazdu. Instalacja powinna być wyposażona w zawory odcinające (jeden dla zraszaczy przed przednią osią, drugi dla zraszaczy bocznych), uruchamiane z kabiny kierowcy. Zawór główny (klapowy) otwierany również z kabiny kierowcy. Instalacja powinna być skonstruowana w taki sposób, aby jej odwodnienie było możliwe po otwarciu zaworów odcinających. 3.21 W przedziale autopompy muszą znajdować się co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze pracy pompy: - manowakuometr, - manometr niskiego ciśnienia, - manometr wysokiego ciśnienia, - manometr linii napełniania hydrantowego, - wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, - wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, - miernik prędkości obrotowej wału pompy, - regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, - wyłącznik silnika pojazdu, - licznik motogodzin pracy autopompy. 3.22 Zabudowa wyposażona powinna być w wysuwany pneumatycznie, obrotowy maszt oświetleniowy zabudowany na stałe w samochodzie z najaśnicami halogenowymi lub LED. Wysokość min. 4,5 m od podłoża z możliwością sterowania najaśnicami w dwóch płaszczyznach. Urządzenie powinno mieć funkcje automatycznego składania oraz odporny na zabrudzenia przewodowy panel sterowania. 3.23 Pojazd wyposażony w wyciągarkę o napędzie elektrycznym i sile uciągu min.9 t. Z liną o długości, co najmniej 28m wychodząca z przodu pojazdu. Wyciągarka powinna być umiejscowiona na podstawie zabezpieczonej antykorozyjnie poprzez ocynk. 3.24 W jednej ze skrytek zainstalowane zasobniki metalowe lub z tworzywa sztucznego na mydło i ręczniki papierowe, kranik umożliwiający podanie wody do celów sanitarnych oraz przewód pneumatyczny spiralny o długości 10 m z zakończeniem pozwalającym podłączenie pistoletu pneumatycznego. 3.25 Nadkole pojazdu powinno być otwierane i służyć jako podest roboczy. 4 Wykaz sprzętu dostarczonego przez Zamawiającego przed odbiorem pojazdu i zamontowanego przez Wykonawcę 4.1 8 węży tłocznych W-75 4.2 Pompa szlamowa typu WTX30 4.3 2 przełączniki 75/52 4.4 Przełącznik 52/25 4.5 2 prądownice wodne typu turbo 4.6 Rozdzielacz grzybkowy 4.7 Klucz uniwersalny do hydrantów 4.8 2 klucze do łączników 4.9 Klucz do hydrantu podziemnego 4.10 2 pilarki do drewna 4.11 Bosak ciężki z drzewcem o długości 4 metrów 4.12 Gaśnica proszkowa GP6x 4.13 Bosak podręczny 4.14 Młot 5 kg 4.15 Siekiera 1 kg 4.16 Skrzynka narzędziowa 4.17 2 kanistry na paliwo o pojemności 20 litrów 4.18 2 szpadle 4.19 2 łopaty 4.20 Pływak z zatrzaśnikiem oraz linką do zabezpieczenia linii ssawnej 5 Szczegóły techniczne dotyczące instalacji sprzętu 5.1 Węże tłoczne 52 i 75 powinny być umieszczone w skrytce nad prawym nadkolem w korytkach zabezpieczonych przed wysunięciem z wykorzystaniem taśmy. Taśma powinna być innego koloru dla każdego rozmiaru węży tłocznych. Węże tłoczne 75 powinny być umieszczone jak najniżej w skrytce. 5.2 Agregat prądotwórczy oraz pompa szlamowa powinny być umieszczone na wysuwanych szufladach 5.3 Sprzęt burzący powinien być zgromadzony razem i umieszczony na wysuwanej lub odchylanej półce. Powinien znajdować się po lewej stronie pojazdu. Na półce należy przewidzieć mocowania co najmniej na: . młot 5 kg . siekiera 1 kg . bosak podręczny . narzędzie ratownicze hooligan . nożyce do prętów o śr. min. 6 mm . łom 5.4 Szpadle i łopaty zainstalowane w skrytce w pozycji pionowej lub przechowywane w skrzyni dachowej 5.5 Prądownice wodne turbo powinny być umieszczone w korytkach z możliwością łatwego dostępu. Nie wyżej niż 195 cm od powierzchni podłoża. Prądownice proste mogą być umieszczone na ścianie 5.6 Butle powietrzne kompozytowe zainstalowane w skrytce po prawej stronie pojazdu 5.7 Mocowanie na 2 szczotki pod kabiną pojazdu 5.8 Pojazd powinien być przystosowany do przewożenia sprzętu ratownictwa technicznego (pompa, nożyce, rozpieracz) będących na posiadaniu Zamawiającego. Mocowanie sprzętu na wysuwanej szufladzie lub w inny sposób zaakceptowany przez Zamawiającego. 5.9 Pojazd powinien również posiadać przewidziane mocowanie na: . 8 pachołków drogowych o wysokości 40 cm . wiadro metalowe z zestawem do czyszczenia komina . opryskiwacz 5 litrów . 2 lampy drogowe typu LO1
II.1.5) Główny kod CPV - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
Dodatkowe kody CPV - Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
34144000-8
II.1.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia:
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.1.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 60
II.1.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Czy zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
III.1.4) Informacje dodatkowe
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
III.5) WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO NA POTWIERDZENIE OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dodatkowe informacje:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Dodatkowe informacje:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Dodatkowe informacje:
Czy w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:Czy przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej? (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) : nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 80 |
Gwarancja | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne (jeżeli dotyczy)
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Dodatkowe informacje
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań :
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Dodatkowe informacje:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Dodatkowe informacje:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i sporządzona będzie w formie aneksu. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie: . W przypadku obiektywnej niemożności zapewnienia wyposażenia samochodu odpowiadającego wymogom zawartym w załączniku nr 1 do umowy z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku elementów wyposażenia po zawarciu umowy - dopuszcza się zmianę umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu wyposażenia pojazdu, pod warunkiem, że nowe wyposażenie będzie odpowiadało pod względem funkcjonalności wyposażeniu pierwotnemu a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą lepsze od pierwotnego. . W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę szczególnie uzasadnionej pod względem funkcjonalności, sprawności lub przeznaczenia albo wyposażenia przedmiotu umowy, zmiany rozwiązań konstrukcyjnych przedmiotu umowy w stosunku do koncepcji przedstawionej w ofercie - dopuszcza się zmianę umowy w zakresie zawartych w załączniku rozwiązań konstrukcyjnych. . W przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie obniżenia ceny lub wymogów zawartych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. . W przypadku konieczności zapewnienia koordynacji dostawy przedmiotu umowy oraz innych umów zawartych przez Zamawiającego - dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie zmiany miejsca przeprowadzenia miejsca odbioru przedmiotu umowy, miejsca szkolenia przedstawicieli Zamawiającego. . W przypadku zmiany przepisów prawa - dopuszczalna jest tak zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy lub przedmiotów umowy i jego wyposażenia do nowych przepisów prawa. . W przypadku wprowadzenia zmian umowy niedopuszczalna jest zmiana umowy, której konsekwencją będzie zwiększenie ceny przedmiotu umowy. . W przypadku propozycji zmiany umowy pochodzącej od Wykonawcy, Zamawiający podejmie decyzje w zakresie zmiany umowy mającej na uwadze okoliczności czy zmiany proponowane przez Wykonawcę odpowiadają jego potrzebom oraz wymogom dotyczącym wydatkowania środków publicznych zgodnie z przepisami prawa, w szczególności w zakresie wydatkowania ich w określonym roku budżetowym. . Terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy zaistnieje okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację umowy (w szczególności jeżeli zmiana terminu realizacji będzie zmianą korzystną dla zamawiającego lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z powodu ograniczonych zasileń budżetowych otrzymanych od dysponentów nadrzędnych, lub w przypadku zaistnienia siły wyższej itp.).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich muszą być sporządzone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: 10/09/2016
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa oprogramowania do symulacji kompresorów HPM
- Dostawy wyrobów medycznych
- Wykonanie instalacji wentylacji nawiewno-wyciągowej piwnic,instalacji automatyki i sterowania (BMS) oraz ins. ciepła technologicznego zasilanej z pomp ciepła,wraz z remontem pomieszczenia nrR-1 w ZUOP
- Usługa utrzymania porządku terenu zewnętrznego wraz z pielęgnacją terenów zielonych w ZUOP
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie kart sportowych imiennych, umożliwiających dostęp do obiektów sportowo - rekreacyjnych dla pracowników (...)
- Dostawa zasilaczy elektrycznych prądu stałego do akceleratora liniowego PolFEL.
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu specjal. (samochodu asenizacyjnego) w ram. zad.: "Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wodno-kanal. na terenie Gm. Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalj."
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu operacyjnego (SLOp) wraz z wyposażeniem
- Zakup wozu strażackiego
- LEASING OPERACYJNY MALOWARKI DROGOWEJ
- Dostawa samochodu specjalnego rozpoznawczo ratowniczego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Wykonanie modernizacji samochodu pożarniczego Mercedes Benz 13.290 (mototruck) z napędem 4x4
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.