eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa odczynników i elementów zużywalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-26

Kraków: Dostawa odczynników i elementów zużywalnych
Numer ogłoszenia: 30017 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i elementów zużywalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i elementów zużywalnych. Zamówienie składa się z 2 części: Część 1: Dostawa odczynników i elementów zużywalnych koniecznych do wykonywania oznaczeń biochemicznych i immunologicznych na analizatorze Modular PE ISE 900 i Hitachi 917 Część 2: Dostawa odczynników i elementów zużywalnych koniecznych do wykonywania oznaczeń immunologicznych na dwóch analizatorach Roche Cobas e411.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium dla całego zamówienia wynosi 10.000,00 zł, w tym dla poszczególnych części: Część 1: 7.000,00 zł Część 2: 3.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oświadczenie, czy oferowane odczynniki zawierają w swoim składzie substancje niebezpieczne, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji. 2. W przypadku, gdy oferowane odczynniki zawierają substancje niebezpieczne należy złożyć listę odczynników, po których należy zwracać opakowania po środkach niebezpiecznych, wraz ze wskazaniem: firmy, która będzie odbierać te opakowania, terminu zwrotu, osoby odpowiedzialnej za odbiór oraz wymaganej minimalnej liczby opakowań do zwrotu. 3. Karty charakterystyki oferowanych odczynników, zawierających substancje niebezpieczne. 4. Oświadczenie wykonawcy, że oferowane odczynniki będące wyrobem medycznym są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji. 5. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz wymagań granicznych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5a i 5b do specyfikacji. 6. Metodyki oferowanych odczynników.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe wymagane dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji oraz cennik szczegółowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie załączników 4 i 4a (wypełnionych) w formie elektronicznej na płycie CD. 3. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

reguluje wzór umowy (załącznik nr 4 do specyfikacji)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.su.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (10 zł) lub bezpłatnie ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i elementów zużywalnych koniecznych do wykonywania oznaczeń biochemicznych i immunologicznych na analizatorze Modular PE ISE 900 i Hitachi 917. Analizator Hitachi 917: 1 . Albumina - 5 000 ozn. ; 2 . ALAT - 12 400 ozn. ; 3 . ASPAT - 9 800 ozn. ; 4 . Amylaza - 1 100 ozn. ; 5 . Białko całkowite - 5 000 ozn. ; 6 . Bilirubina całkowita - 8 300 ozn. ; 7 . Cholinesteraza - 3 400 ozn. ; 8 . Cholesterol - 6 500 ozn. ; 9 . Cholesterol-LDL - 1 500 ozn. ; 10 . Cholesterol-HDL - 5 000 ozn. ; 11 . CK całkowite - 1 600 ozn. ; 12 . CK-MB - 900 ozn. ; 13 . Fosfataza alkaliczna - 5 500 ozn. ; 14 . Fosfataza kwaśna - 500 ozn. ; 15 . Fosfor - 3 500 ozn. ; 16 . GGT - 5 500 ozn. ; 17 . Glukoza - 13 500 ozn. ; 18 . Kreatynina - 18 000 ozn. ; 19 . Kwas moczowy - 7 200 ozn. ; 20 . LDH - 3 000 ozn. ; 21 . Magnez - 2 000 ozn. ; 22 . Mocznik - 14 500 ozn. ; 23 . Trójgliceydy - 3 200 ozn. ; 24 . Wapń - 3 500 ozn. ; 25 . Żelazo - 4 500 ozn. ; 26 . Na - 25 000 ozn. ; 27 . K - 25 000 ozn. ; 28 . Cl - 25 000 ozn. ; Analizator Modular PE ISE 900: 29 . Albumina - 5 000 ozn. ; 30 . ALAT - 13 600 ozn. ; 31 . ASPAT - 9 800 ozn. ; 32 . Amylaza - 1 000 ozn. ; 33 . Białko całkowite - 5 000 ozn. ; 34 . Bilirubina całkowita - 8 300 ozn. ; 35 . Bilirubina bezpośrednia - 1 200 ozn. ; 36 . Cholinesteraza - 3 400 ozn. ; 37 . Cholesterol - 5 000 ozn. ; 38 . Cholesterol-LDL - 1 800 ozn. ; 39 . Cholesterol-HDL - 4 300 ozn. ; 40 . CK całkowite - 1 500 ozn. ; 41 . CK-MB - 500 ozn. ; 42 . Fosfataza alkaliczna - 5 500 ozn. ; 43 . Fosfor - 1 600 ozn. ; 44 . GGT - 5 000 ozn. ; 45 . Glukoza - 16 000 ozn. ; 46 . Kreatynina - 18 000 ozn. ; 47 . Kwas moczowy - 7 300 ozn. ; 48 . LDH - 3 000 ozn. ; 49 . Magnez - 2 000 ozn. ; 50 . Mocznik - 14 500 ozn. ; 51 . Trójgliceydy - 3 300 ozn. ; 52 . Wapń - 3 500 ozn. ; 53 . Żelazo - 3 300 ozn. ; 54 . UIBC/TIBC - 1 600 ozn. ; 55 . Na - 25 000 ozn. ; 56 . K - 25 000 ozn. ; 57 . Cl - 25 000 ozn. ; 58 . AFP - 900 ozn. ; 59 . CEA - 1 000 ozn. ; 60 . CA 19-9 - 500 ozn. ; 61 . CA 15-3 - 400 ozn. ; 62 . Ferrytyna - 2 000 ozn. ; 63 . Kortyzol - 1 700 ozn. ; 64 . PSA - 1 500 ozn. ; 65 . Wolny PSA - 200 ozn. ; 66 . Testosteron - 1 000 ozn. ; 67 . Prolaktyna - 2 500 ozn. ; 68 . FSH - 1 300 ozn. ; 69 . LH - 900 ozn. ; 70 . Estradiol - 1 300 ozn. ; 71 . Progesteron - 6 500 ozn. ; 72 . CA 125 - 1 600 ozn. ; 73 . DHEA s - 1 000 ozn. ; 74 . SHGB - 900 ozn. ; 75 . Insulina - 1 800 ozn. ; 76 . C-Peptyd - 500 ozn. ; 77 . Vitamina B 12 - 300 ozn. ; 78 . Kwas foliowy - 300 ozn. ; 79 . Anty-CCP - 300 ozn. ; 80 . TSH - 10 400 ozn. ; 81 . FT3 - 2 200 ozn. ; 82 . FT4 - 4 200 ozn. ; 83 . Parathormon (PTH) - 900 ozn. ; 84 . Anty-TPO - 1 100 ozn. ; 85 . anty-TG - 800 ozn..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i elementów zużywalnych koniecznych do wykonywania oznaczeń immunologicznych na dwóch analizatorach Roche Cobas e411. 1 . anty HCV - 6 000 ozn. ; 2 . HIV Combi Ag/Ab - 1 600 ozn. ; 3 . HBsAg II - 4 800 ozn. ; 4 . HBsAg conf. Reag. - 180 ozn. ; 5 . anty HBs - 1 600 ozn. ; 6 . HbeAg - 600 ozn. ; 7 . anty HBe - 600 ozn. ; 8 . anty HBc - 1 200 ozn. ; 9 . anty HBc IgM - 200 ozn. ; 10 . anty HAV - 200 ozn. ; 11 . anty HAV IgM - 200 ozn. ; 12 . CMV IgG - 800 ozn. ; 13 . CMV IgM - 800 ozn. ; 14 . Rubella IgG - 800 ozn. ; 15 . Rubella IgM - 800 ozn. ; 16 . Toxo IgG - 800 ozn. ; 17 . Toxo IgM - 800 ozn..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.