Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-29
Budzów: Dowóz dzieci do Gimnazjum w Budzowie ,Szkoły Podstawowej w Bieńkówce,Szkoły Podstawowej Nr 2 w Budzowie
Numer ogłoszenia: 300276 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół w Budzowie nr 445 , Budzów 445, 34-211 Budzów, woj. małopolskie, tel. (033) 876 77 67, faks (033) 874 00 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.budzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do Gimnazjum w Budzowie ,Szkoły Podstawowej w Bieńkówce,Szkoły Podstawowej Nr 2 w Budzowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : Dowóz dzieci do Gimnazjum w Budzowie,Szkoły Podstawowej w Bieńkówce,Szkoły Podstawowej Nr 2 w Budzowie 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: I.Dowóz dzieci do gimnazjum w Budzowie trzema autobusami z 6 sołectw gminy Budzów;Bieńkówka,Jachówka,Palcza,Baczyn,Zachełmna,Budzów Adamkówka i do Szkoły Podstawowej w Bieńkówce z Bieńkówki Górnej - nauka na jedną zmianę oraz inne usługi zlecone przez Zamawiającego wynikłe w trakcie roku szkolnego. II.Dowóz dzieci do Gimnazjum w Budzowie dwoma pojazdami typu BUS z 6 sołectw gminy Budzów;Bieńkówka,Jachówka,Palcza,Baczyn,Zachełmna,Budzów Adamkówka i do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Budzowie z przysiółka Mirochówka w Budzowie - nauka na jedną zmianę, oraz inne usługi zlecone przez Zamawiającego wynikłe w trakcie roku szkolnego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) posiadania wiedzy i doświadczenia Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia na formularzu - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1- 4 ustawy PZP wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowaniem w celu wykonania zamówienia; W części I - osobami - kierowcami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami/ do oferty należy dołączyć uprawnienia kierowców będących wykonywać zamówienia/ - posiadać 3 autobusy w tym przynajmniej 1 o liczbie miejsc siedzących 60 / dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie 3 autobusów/, W części II -osobami -kierowcami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami/do oferty należy dołączyć uprawnienia kierowców będących wykonywać zamówienie / - posiadać 2 pojazdy typu BUS o liczbie miejsc siedzących do 20 osób/ w przypadku wystąpienia kursów równocześnie w dwóch kierunkach w zależności od potrzeb zamawiającego/, do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie pojazdów typu BUS o liczbie miejsc do 20 osób.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia na formularzu - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1- 4 ustawy PZP wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia na formularzu - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1- 4 ustawy PZP wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia na formularzu - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1- 4 ustawy PZP wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie wymagane
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: - gdy konieczność zmiany wynagrodzenia związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa(np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.budzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół w Budzowie lub e-mail bosbudzow@wp.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2013 godzina 08:30, miejsce: Biuro Obsługi Szkół w Budzowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz dzieci trzema autobusami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci do gimnazjum w Budzowie trzema autobusami z 6 sołectw gminy Budzów;Bieńkówka,Jachówka,Palcza,Baczyn,Zachełmna,Budzów Adamkówka,do Przedszkola Samorządowego w Bieńkówce -dowóz łączony/ i do Szkoły Podstawowej w Bieńkówce z Bieńkówki Górnej - nauka na jedną zmianę oraz inne usługi zlecone przez Zamawiającego wynikłe w trakcie roku szkolnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz dzieci dwoma pojazdami typu BUS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci do Gimnazjum w Budzowie dwoma pojazdami typu BUS z 6 sołectw gminy Budzów;Bieńkówka,Jachówka,Palcza,Baczyn,Zachełmna,Budzów Adamkówka i do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Budzowie z przysiółka Mirochówka w Budzowie - nauka na jedną zmianę, oraz inne usługi zlecone przez Zamawiającego wynikłe w trakcie roku szkolnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie powtórzone: Świadczenie usług transportowych samochodami osobowymi i busami na rzecz WCSKJ
- Świadczenie usług przewozowych uczniów szkół ponadpodstawowych wraz z ich opiekunami, w związku z realizacją projektu Dziś uczeń - jutro student
- Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Tczów w 2025 roku
- Przewóz pracowników MPGO Sp. z o.o.
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
więcej: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.