Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-22
Częstochowa: Opracowanie, wydrukowanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby VI Salonu Edukacji Technicznej i Zawodowej (SETIZ) w ramach projektu pn. Dobry fach to szansa pracy.
Numer ogłoszenia: 30028 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bip.czestochowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie, wydrukowanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby VI Salonu Edukacji Technicznej i Zawodowej (SETIZ) w ramach projektu pn. Dobry fach to szansa pracy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie, wydrukowanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby VI Salonu Edukacji Technicznej i Zawodowej (SETiZ) realizowanego w ramach projektu pn. Dobry fach to szansa pracy, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 1. Opracowanie, wydrukowanie i dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego folderów promujących szkoły zawodowe. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia składającego się z następujących elementów: a) wykonanie profesjonalnych zdjęć w miejscach i terminach wskazanych przez placówki uczestniczące w SETiZ, tj.: Zespół Szkół im. Jana Kochanowskiego, ul. Warszawska 142, 42-200 Częstochowa; Zespół Szkół Mechaniczno - Elektrycznych im. Kazimierza Pułaskiego, ul. Targowa 29, 42-200 Częstochowa; Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego, Aleja Niepodległości 16/18, 42-200 Częstochowa; Zespół Szkół Samochodowo - Budowlanych, ul. Św. Augustyna 3/7, 42-200 Częstochowa; Zespół Szkół Gastronomicznych im. Marii Skłodowskiej - Curie, ul. Worcella 1, 42-200 Częstochowa; Zespół Szkół im. gen. Władysława Andersa, Legionów 58, 42-200 Częstochowa; Techniczne Zakłady Naukowe im. gen. Władysława Sikorskiego, ul. Jasnogórska 84/90, 42-200 Częstochowa; Zespół Szkół Technicznych, Aleja Jana Pawła II 126/130, 42-200 Częstochowa; Zespół Szkół Ekonomicznych, ul. Św. Augustyna 28/30, 42-200 Częstochowa; Zespół Szkół im. Bolesława Prusa, ul. B. Prusa 20, 42-200 Częstochowa; Zespół Szkół im. Władysława Stanisława Reymonta, ul. Krakowska 80 F, 42-200 Częstochowa; Centrum Kształcenia Praktycznego, ul. Przechodnia 11/15, 42-200 Częstochowa; Centrum Informacji Zawodowej, ul. Legionów 58/10, 42-200 Częstochowa. b) przygotowanie projektu graficznego folderu w oparciu o wykonane zdjęcia oraz materiały dostarczone przez poszczególne placówki uczestniczące w SETiZ. Każda z części informatora przypadająca na konkretne placówki będzie miała indywidualną szatę graficzną. Zamawiający zastrzega sobie prawo ingerowania w projekt, który winien być na bieżąco konsultowany; c)wydrukowanie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu folderu zgodnie z następującą specyfikacją: liczba stron: 24 (wliczając okładkę); format: A5 (po złożeniu); wymagany papier: kreda błysk, 200 g; szycie: zszyty 2 zszywkami; druk: pełny kolor; nakład: 1500 egzemplarzy. d) dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - do 25 dni od terminu pierwszego spotkania informacyjnego z placówkami uczestniczącymi w SETiZ; e) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do materiałów promocyjnych oraz szaty graficznej w zakresie, w jakim przeniesienie jest możliwe, na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w Art. 50 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także innych, na których materiały te mogą być wykorzystywane. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do materiałów nastąpi w dniu wydania przedmiotu umowy. 2 Opracowanie, wydrukowanie i dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego informatorów dot. VI Salonu Edukacji Technicznej i Zawodowej Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia składającego się następujących elementów: a) przygotowanie trzech projektów graficznych informatora w oparciu o materiały dostarczone przez Zamawiającego, z których następnie wybrany zostanie jeden. Zamawiający zastrzega sobie prawo ingerowania w projekt, który winien być na bieżąco konsultowany; b) wydrukowanie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu informatora zgodnie z następującą specyfikacją: format: B1 wymagany papier: kreda błysk, 220 g; uszlachetnienie: laminowanie błyszczące, jednostronnie; druk: 4+4 CMYK; nakład: 4 egzemplarze. c) dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego do 25 dni od terminu pierwszego spotkania informacyjnego z placówkami uczestniczącymi w SETiZ; d) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do materiałów promocyjnych oraz szaty graficznej w zakresie, w jakim przeniesienie jest możliwe, na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w Art. 50 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także innych, na których materiały te mogą być wykorzystywane. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do materiałów nastąpi w dniu wydania przedmiotu umowy. 3. Opracowanie, wydrukowanie i dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zaproszeń dla uczestników konferencji podczas VI Salonu Edukacji Technicznej i Zawodowej Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia składającego się następujących elementów: a) przygotowanie trzech projektów graficznych zaproszenia w oparciu o materiały dostarczone przez Zamawiającego, z których następnie wybrany zostanie jeden. Zamawiający zastrzega sobie prawo ingerowania w projekt, który winien być na bieżąco konsultowany; b)wydrukowanie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu zaproszenia zgodnie z następującą specyfikacją: format: 210x210, składany na pół; wymagany papier: kreda mat, 300 g; druk: 4+4 CMYK; nakład: 150 sztuk; c) dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego do 25 dni od terminu pierwszego spotkania informacyjnego z placówkami uczestniczącymi w SETiZ; d) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do materiałów promocyjnych oraz szaty graficznej w zakresie, w jakim przeniesienie jest możliwe, na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w Art. 50 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także innych, na których materiały te mogą być wykorzystywane. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do materiałów nastąpi w dniu wydania przedmiotu umowy. 4. Wyprodukowanie płyt DVD z filmem (nadruk i kopiowanie) oraz ich dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia składającego się następujących elementów: a)kopiowanie na płyty DVD filmu promującego szkoły zawodowe dostarczonego przez Zamawiającego; b) przygotowanie trzech projektów graficznych nadruku na płyty DVD oraz opakowania na płyty w oparciu o materiały dostarczone przez Zamawiającego, z których następnie wybrany zostanie jeden. Zamawiający zastrzega sobie prawo ingerowania w projekt, który winien być na bieżąco konsultowany; c) nadruk na płyty DVD zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu zgodnie z następującą specyfikacją: nadruk w pełnym kolorze; druk odporny wodę i działanie promieni UV nakład: 150 sztuk; d) wykonanie opakowania na płyty DVD w oparciu o zaakceptowany przez Zamawiającego projekt zgodnie z następującą specyfikacją: opakowanie: karton jednostronnie powlekany; gramatura: 200 g; druk: jednostronny, w pełnym kolorze; uszlachetnienie: laminowanie laminatem błyszczącym. e) dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego do 25 dni od terminu pierwszego spotkania informacyjnego z placówkami uczestniczącymi w SETiZ ; f) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do materiałów promocyjnych oraz szaty graficznej w zakresie, w jakim przeniesienie jest możliwe, na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w Art. 50 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także innych, na których materiały te mogą być wykorzystywane. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do materiałów nastąpi w dniu wydania przedmiotu umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 32.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowanie wykonania tj. zakończenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej trzech usług odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. usług obejmujących opracowanie i wydrukowanie materiałów promocyjnych. Wykaz ma zawierać: przedmiot, jego wartość, daty wykonania i nazwy odbiorców.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do jej podpisania jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 5.2 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto oferty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Edukacji Urząd Miasta Częstochowa ul. Śląska 11/13 42-217 Częstochowa Janik Marcin pok. nr 305..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta /parter/ stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji w siedzibie Zamawiającego. Otwarcie ofert: 30.01.2013 r. godz. 10.30, sala nr 108 w siedzibie Zamawiającego..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, projekt Dobry fach to szansa pracy, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Przebudowa zaplecza sanitarnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 54 przy ul. Jerzego Kukuczki 30 w Częstochowie.
- Remont sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej przy ul. Szczytowej 28/30 w Częstochowie.
- Wykonanie pomiaru ruchu drogowego dla miasta Częstochowy wraz z przetworzeniem wyników
- Remont pomieszczeń kuchennych w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 im. Bolesława Chrobrego przy ul. Ułańskiej 5/7 w Częstochowie
- Budowa boiska do koszykówki w dzielnicy Parkitka na tyłach budynku przy ul. Łódzkiej 33 w Częstochowie - BO.
- Dostawa i montaż dźwigu w obiekcie Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy Al. Armii Krajowej 13/15 wraz z demontażem istniejącego dźwigu
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
- Wydanie monografii naukowych
- Wynajem nośników reklamowych, druk bannerów na wszystkie wynajęte billboardy, ich montaż, demontaż i utylizacja
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią z płytami winylowymi - 2 części
- Druk wraz z dostawą kolorowanek dla dzieci oraz przewodników po Muzeum
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - V części
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.