Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-05
Sieradz: Dokończenie budowy Sali Rehabilitacyjnej.
Adaptacja budynku po byłej szkole podstawowej w Olszowcu na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy wraz z budową sali rehabilitacyjnej oraz węzłem sanitarnym - II etap
Numer ogłoszenia: 300317 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Centrum Wspierania Inicjatyw , ul. Mickiewicza 2, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0 693 872661.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie budowy Sali Rehabilitacyjnej. Adaptacja budynku po byłej szkole podstawowej w Olszowcu na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy wraz z budową sali rehabilitacyjnej oraz węzłem sanitarnym - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. Tynki i okładziny warstwowe: 1. tynki warstwowe na: ścianach, stropach, ościeży, słupach - 1147 m2 2. Licowanie ścian płytami - 592 m2 3. Panele ścienne - 70 m2 II. Stolarka drzwiowa aluminiowa - 28 m2 2. Skrzydła drzwiowe z ościeżnicami - 38 m2 III. Podłoża i posadzki 1. Podkłady betonowe - 55 m2 2 Izolacje p.wilgociowe - 431 m2 3 Izolacje cieplne - 431 m2 4 Warstwy wyrównawcze pod posadzki - 431 m2 IV. Podłogi 1. Posadzki z płytek GRES - 431 m2 V. elementy kowalsko-ślusarskie 1. wycieraczki do obuwia szt. 2 2. Skrobaczki do obuwia szt. 2 3. Balustrady balkonowe mb. 7 4. Uchwyty do flag szt. 2 5 Balustrada dla osób niepełnosprawnych 5 mb VI. Malowanie: 1. dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi - 1008 m2 VII. Elewacje: 1. Tynki zwykłe zewnętrzne ościeży - 400 m2 2. płytki klinkierowe - 12 m2 3. malowanie farba emulsyjną 400 m2 4. parapety z blachy szt. 21 VIII. Instalacje elektryczne: 1. przbudowa istniejącego zasilania - kpl. 1 2. Tablica rozdzielcza TR 1 - kpl. 1 3. Tablica rozdzielcz TR 1 - kpl. 1 4. linia kablowa - 98 mb 5. instalacje elektryczne(okablowanie i osprzęt) - 670 mb 6. Instalacje odgromowe - 34 mb 7. Oświetlenie zewnętrzne: a) Montaż słupów oświetleniowych - szt. 18 b)Kabel YKY 3x6 - 200 mb 8. Oświetlenie wewnętrzne: a) oprawy oświetleniowe szt. 87 b) montaż modułów awaryjnych - szt. 15 IX.Instalacje wodno kanalizacyjne: 1. Przyłącze wodociągowe z rur ciśnieniowych - 80 mb 2. Włączenie przyłącz do istniejącego wodociągu - szt. 1 3. Zewnętrzna instalacja kanalizacyjna - 59 mb 4. Studzienki kanalizacyjne - szt. 2 5. Wewnętrzne instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji - 628 mb 6. Izolacje rurociągów - 628 mb 7. Montaż baterii umywalkowych - szt. 19 8. Montaż baterii zlewowych - szt. 4 9. Montaż zaworów - szt. 56 10. Montaż hydrantów - szt.3 11. Montaż wodomierzy -szt. 1 X. Wewnętrzne instalacje kanalizacyjne: 1. rurociągi kanalizacyjne z PCV - 170 mb 2. montaż umywalek - szt. 19 3. montaż zlewozmywaków - szt. 4 4. Sedesy kompakt - kpl. 4 5. Brodzik natryskowy kpl. 1 6. Montaż wanny do hydromasażu kończyn górnych, wanny rehabilitacyjnej i wanny nasiadowo-rehabilitacyjnej - szt. 3 7. Wpusty podłogowe - szt. 1 8. Rury wywiewne - szt.3 9 montaż czyszczaków - szt. 10 XI. Instalacje CO 1. montaż rur preizolowanych - 31 mb 2. montaż zaworów - szt. 4 3. montaż grzejników stalowych - kpl. 26 4. montaż zaworów - szt.30 5. montaż rurociągów - 475 mb 6. izolacje rurociągowe - 475 mb 7. zasobnikowy podgrzewacz - 1 szt. XII. Utwardzenie terenu 1. budowa nawierzchni z kostki brukowej - 1152 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci spełniający następujące warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ). t.j. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych, odpowiadajacych przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Oceny warunków nie stopniuje się..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty wymagane w ofercie: a) wypełniony formularz ofertowy- ( wg załączonego wzoru Nr 1 do siwz ), b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ) ( wg załączonego wzoru Nr 2 do siwz ), c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr223, poz. 1655 ) ( wg załączonego wzoru Nr 3 do siwz ), d) dokument pełnomocnictwa - ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) tylko w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik inny niż prokurent, pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika, w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem ( jeżeli dotyczy ), e) kserokopia uprawnień budowlanych dla Kierownika budowy, f) kserokopia zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert dla Kierownika budowy, g) kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót, które będą służyć celom poglądowym.h) dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art, 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publlicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności spółki cywilne, konsorcja, dokumenty wymienione odpowiednio w pkt. I.b i I.c oraz pkt. II.1) niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Ponieważ w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy ( upoważnienie powinno być zawarte w ofercie ). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Centrum Wspierania Inicjatyw Środowiskowy Dom Samopomocy Olszowiec 56 26-332 Sławno tel. o-44 757-19-17, kom. 0-503063356.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Stowarzyszenie Centrum Wspierania Inicjatyw Środowiskowy Dom Samopomocy Olszowiec 56 26-332 Sławno tel. 0-44 757-19-17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt finansowany ze środków Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych oraz Budżetu Państwa.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa oleju opałowego na cele grzewcze dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sieradzu
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Władysława Reymonta w Sieradzu
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sieradza w 2025 r. z prawem opcji
- Dostawa konserw mięsnych i rybnych do Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa leków do programów terapeutycznych i świadczeń gwarantowanych
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Golczewie wraz z poprawą dostępności architektonicznej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.