eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno OdrzańskieDostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń internatu w Placówce Straży Granicznej w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-22

Krosno Odrzańskie: Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń internatu w Placówce Straży Granicznej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 300356 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej , ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 358 20 84, faks 68 358 27 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń internatu w Placówce Straży Granicznej w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń internatu znajdujących się w budynku nr 3 na terenie Placówki Straży Granicznej w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć (5) części.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty (załącznika nr 1 do SIWZ) należy dołączyć: 1) formularze cenowe odpowiednio na część na którą składana jest oferta (zał. nr 5a, 5b, 5c, 5d, 5e do SIWZ); 2) pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu;3) opis produktu równoważnego w przypadku złożenia ofert równoważnej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66 - 600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Jawna Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, blok nr 13 w pokoju nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli do pomieszczeń internatu w budynku nr 3 Placówki Straży Granicznej w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POKOJE: łóżko jednoosobowe - szt. 8, szafka nocna - szt. 8, komoda - szt. 4, stół - szt. 4, krzesło - szt. 8, lampka nocna - szt. 10 APARTAMENT: łóżko jednoosobowe - szt. 2, szafka nocna - szt. 2, biurko - szt. 1, fotel biurowy - szt. 1, komoda - szt. 1, zestaw mebli pokojowych - 1komplet, ława - szt. 1, stół + 4 krzesła - 1 komplet, narożnik - szt. 1, fotel - szt. 2, karnisz - szt. 5 ANEKS KUCHENNY: szafka kuchenna pod zlewozmywak szer. 80cm+zlewozmywak+bateria stojąca + syfon - 3 komplety, szafka kuchenna pod zlewozmywak szer. 60cm+zlewozmywak+bateria stojąca + syfon - 1 komplet, szafka kuchenna dolna szer. 80cm - szt. 3, szafka kuchenna dolna szer. 60cm - szt. 1, szafka kuchenna wisząca szer. 80cm - szt. 3, szafka kuchenna wisząca szer. 60cm - szt. 1, szafka kuchenna wisząca nad okap szer. 50cm - szt. 3, szafka kuchenna wisząca z suszarką szer. 80cm - szt. 3, szafka kuchenna wisząca z suszarka szer. 60cm - szt. 1, stół kuchenny - szt. 2, krzesło kuchenne - szt. 8 POMIESZCZENIE KIEROWNICZKI INTERNATU krzesło metalowe - szt. 2, fotel biurowy - szt. 1, biurko - szt. 1, regał - szt. 1 UWAGA! Dopuszczalna tolerancja wymiarów wynosi ?20 mm w odniesieniu do wymiarów określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6a (za wyjątkiem grubości płyt i obrzeży). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.10-0, 39.14.31.23-4, 39.13.00.00-2, 39.11.30.00-7, 39.12.12.00-8, 39.14.10.00-2, 39.15.00.00-8, 31.52.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu AGD do pomieszczeń internatu w budynku nr 3 Placówki Straży Granicznej w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ANEKS KUCHENNY: kuchenka elektryczna (płyta ceramiczna, 4 pola grzejne, kolor biały) z piekarnikiem elektrycznym szer. 50cm - szt. 3, okap podszafkowy szer. 50cm - szt. 3, kuchenka mikrofalowa - szt. 4, żelazko - szt. 4, czajnik bezprzewodowy - szt. 4 APARTAMENT: telewizor LCD min 22- szt. 1, radio+ CD typu mini wieża - szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2, 39.71.13.61-7, 39.71.13.62-4, 39.71.35.00-8, 32.34.42.40-0, 32.32.46.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pościeli i ręczników do pomieszczeń internatu w budynku nr 3 Placówki Straży Granicznej w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komplet pościeli: kołdra 140x200cm + poduszka 70x80cm - 10 kompletów, komplet pościeli: kołdra 160x200cm + 2 poduszki 70x80cm - 2 komplety, komplet: poszwa na kołdrę 140x200cm+ poszwa na poduszkę 70x80cm+prześcieradło 90x200cm - 20 kompletów, komplet: poszwa na kołdrę 160x200cm+ 2 poszwy na poduszkę 70x80cm + prześcieradło 160x200cm - 4 komplety, ręcznik 70x140cm - 24 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6c do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pozostałego wyposażenia do pomieszczeń internatu w budynku nr 3 Placówki Straży Granicznej w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŁAZIENKA: wieszak na papier toaletowy - szt. 4, wieszak na ręcznik podwójny - szt. 4, wieszak na ręcznik - szt. 8, dozownik do mydła - szt. 4, szklanka na szczoteczki - szt. 4, szczotka toaletowa do WC - szt. 4, kosz na śmieci łazienkowy - szt. 4, dywanik łazienkowy - szt. 4, miska z tworzywa sztucznego - szt. 4, półka pod prysznic - szt. 4, suszarka do prania - szt. 4 ANEKS KUCHENNY: kosz na śmieci uchylny - szt. 4, kubek do herbaty - szt. 24, talerzyk deserowy - szt. 24, talerz obiadowy - płaski - szt. 24, talerz obiadowy - głęboki - szt.24, misa szklana - szt. 4, sztućce - 4 komplety, cukiernica - szt. 4, garnek - szt. 4, patelnia szt. 4, zestaw przyborów kuchennych - 4 komplety, szufelka + zmiotka - 4 komplety, deska do krojenia - szt. 4, wieszak na ściereczki - szt. 4, deska do prasowania - szt. 4, szklanki do napojów 6 szt. - 1 komplet, filiżanka 6szt. + spodek 6szt. - 1 komplet, zestaw do przypraw - 4 komplety, nożyczki - szt. 4, noże kuchenne - 4 komplety. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6d do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 39.22.43.10-4, 39.22.43.00-1, 39.24.10.00-3, 39.29.00.00-1, 39.22.12.10-2, 39.22.11.20-4, 39.22.30.00-1, 39.22.11.80-2, 42.96.82.00-1, 42.96.83.00-2, 39.71.32.11-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa żaluzji do pomieszczeń internatu w budynku nr 3 Placówki Straży Granicznej w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 kpl na okno o wymiarach 135x195cm, 1 kpl na okno o wymiarach 75x130cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.40-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.