Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-22
Krosno Odrzańskie: Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń internatu
w Placówce Straży Granicznej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 300356 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej , ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 358 20 84, faks 68 358 27 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń internatu w Placówce Straży Granicznej w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń internatu znajdujących się w budynku nr 3 na terenie Placówki Straży Granicznej w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć (5) części.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty (załącznika nr 1 do SIWZ) należy dołączyć: 1) formularze cenowe odpowiednio na część na którą składana jest oferta (zał. nr 5a, 5b, 5c, 5d, 5e do SIWZ); 2) pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu;3) opis produktu równoważnego w przypadku złożenia ofert równoważnej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66 - 600 Krosno Odrzańskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Jawna Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, blok nr 13 w pokoju nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli do pomieszczeń internatu w budynku nr 3 Placówki Straży Granicznej w Szczecinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POKOJE: łóżko jednoosobowe - szt. 8, szafka nocna - szt. 8, komoda - szt. 4, stół - szt. 4, krzesło - szt. 8, lampka nocna - szt. 10 APARTAMENT: łóżko jednoosobowe - szt. 2, szafka nocna - szt. 2, biurko - szt. 1, fotel biurowy - szt. 1, komoda - szt. 1, zestaw mebli pokojowych - 1komplet, ława - szt. 1, stół + 4 krzesła - 1 komplet, narożnik - szt. 1, fotel - szt. 2, karnisz - szt. 5 ANEKS KUCHENNY: szafka kuchenna pod zlewozmywak szer. 80cm+zlewozmywak+bateria stojąca + syfon - 3 komplety, szafka kuchenna pod zlewozmywak szer. 60cm+zlewozmywak+bateria stojąca + syfon - 1 komplet, szafka kuchenna dolna szer. 80cm - szt. 3, szafka kuchenna dolna szer. 60cm - szt. 1, szafka kuchenna wisząca szer. 80cm - szt. 3, szafka kuchenna wisząca szer. 60cm - szt. 1, szafka kuchenna wisząca nad okap szer. 50cm - szt. 3, szafka kuchenna wisząca z suszarką szer. 80cm - szt. 3, szafka kuchenna wisząca z suszarka szer. 60cm - szt. 1, stół kuchenny - szt. 2, krzesło kuchenne - szt. 8 POMIESZCZENIE KIEROWNICZKI INTERNATU krzesło metalowe - szt. 2, fotel biurowy - szt. 1, biurko - szt. 1, regał - szt. 1 UWAGA! Dopuszczalna tolerancja wymiarów wynosi ?20 mm w odniesieniu do wymiarów określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6a (za wyjątkiem grubości płyt i obrzeży). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.10-0, 39.14.31.23-4, 39.13.00.00-2, 39.11.30.00-7, 39.12.12.00-8, 39.14.10.00-2, 39.15.00.00-8, 31.52.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu AGD do pomieszczeń internatu w budynku nr 3 Placówki Straży Granicznej w Szczecinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ANEKS KUCHENNY: kuchenka elektryczna (płyta ceramiczna, 4 pola grzejne, kolor biały) z piekarnikiem elektrycznym szer. 50cm - szt. 3, okap podszafkowy szer. 50cm - szt. 3, kuchenka mikrofalowa - szt. 4, żelazko - szt. 4, czajnik bezprzewodowy - szt. 4 APARTAMENT: telewizor LCD min 22- szt. 1, radio+ CD typu mini wieża - szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2, 39.71.13.61-7, 39.71.13.62-4, 39.71.35.00-8, 32.34.42.40-0, 32.32.46.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pościeli i ręczników do pomieszczeń internatu w budynku nr 3 Placówki Straży Granicznej w Szczecinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komplet pościeli: kołdra 140x200cm + poduszka 70x80cm - 10 kompletów, komplet pościeli: kołdra 160x200cm + 2 poduszki 70x80cm - 2 komplety, komplet: poszwa na kołdrę 140x200cm+ poszwa na poduszkę 70x80cm+prześcieradło 90x200cm - 20 kompletów, komplet: poszwa na kołdrę 160x200cm+ 2 poszwy na poduszkę 70x80cm + prześcieradło 160x200cm - 4 komplety, ręcznik 70x140cm - 24 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6c do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.41.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pozostałego wyposażenia do pomieszczeń internatu w budynku nr 3 Placówki Straży Granicznej w Szczecinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŁAZIENKA: wieszak na papier toaletowy - szt. 4, wieszak na ręcznik podwójny - szt. 4, wieszak na ręcznik - szt. 8, dozownik do mydła - szt. 4, szklanka na szczoteczki - szt. 4, szczotka toaletowa do WC - szt. 4, kosz na śmieci łazienkowy - szt. 4, dywanik łazienkowy - szt. 4, miska z tworzywa sztucznego - szt. 4, półka pod prysznic - szt. 4, suszarka do prania - szt. 4 ANEKS KUCHENNY: kosz na śmieci uchylny - szt. 4, kubek do herbaty - szt. 24, talerzyk deserowy - szt. 24, talerz obiadowy - płaski - szt. 24, talerz obiadowy - głęboki - szt.24, misa szklana - szt. 4, sztućce - 4 komplety, cukiernica - szt. 4, garnek - szt. 4, patelnia szt. 4, zestaw przyborów kuchennych - 4 komplety, szufelka + zmiotka - 4 komplety, deska do krojenia - szt. 4, wieszak na ściereczki - szt. 4, deska do prasowania - szt. 4, szklanki do napojów 6 szt. - 1 komplet, filiżanka 6szt. + spodek 6szt. - 1 komplet, zestaw do przypraw - 4 komplety, nożyczki - szt. 4, noże kuchenne - 4 komplety. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6d do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 39.22.43.10-4, 39.22.43.00-1, 39.24.10.00-3, 39.29.00.00-1, 39.22.12.10-2, 39.22.11.20-4, 39.22.30.00-1, 39.22.11.80-2, 42.96.82.00-1, 42.96.83.00-2, 39.71.32.11-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa żaluzji do pomieszczeń internatu w budynku nr 3 Placówki Straży Granicznej w Szczecinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 kpl na okno o wymiarach 135x195cm, 1 kpl na okno o wymiarach 75x130cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.40-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- "Świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy - woj. lubuskie"
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku do laparoskopu oraz pompy artroskopowej Zachodniego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Krośnie Odrz
- "Odbiór odpadów komunalnych - Komenda Oddziału i Placówki NoOSG"
- "Opracowanie projektu Planu Ogólnego Zagospodarowania Przestrzennego dla gminy Krosno Odrzańskie"
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ZALESIE
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
więcej: Lampy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.