eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówSukcesywna dostawa nici chirurgicznych, siatki przepuklinowej, cementu kostnego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-10

Tarnów: Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych, siatki przepuklinowej, cementu kostnego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
Numer ogłoszenia: 300372 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych, siatki przepuklinowej, cementu kostnego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych, siatki przepuklinowej, cementu kostnego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - oświadczenie, że oferowane wyroby/produkty są dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami i posiadają wymagane świadectwa rejestracji (deklaracja zgodności CE producenta / wpis do rejestru wyrobów medycznych) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (np. ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający dokładny opis) potwierdzający spełnienie wymagań określonych w SIWZ).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. - oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie : a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) przedmiotowym (produkt zamienny), d) ilościowym (zmiany ilości poszczególnego asortymentu w ramach ilości ujętych w umowie), e) sposobu konfekcjonowania, f) wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową i zaakceptowanego przez Zamawiającego, g) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych , lub h) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczonego sprzętu, lub i) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub j) potrzeba zmiany umowy wynika ze zmiany przepisów prawa lub k) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza w Tarnowie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 33-100 Tarnów, ul. Lwowska 178a (pawilon D II piętro) Dział Logistyki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza w Tarnowie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 33-100 Tarnów, ul. Lwowska 178a (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: NICI SYNTETYCZNE PLECIONE WCHŁANIALNE, POWLEKANE DO PODTRZYMYWANIA BRZEGÓW RANY 10-14 DNI, PO 5 DNIACH CZAS PODTRZYMYWANIA 50% OKRES WCHŁANIANIA DO 42 DNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. IGŁA Dł. nitki Gr. nitki Ilość op./ rok 1op=12 szt 1. Igła ostra półpłaska dł.11mm plastyczna 3/8 koła 45 cm 5/0 5 2. Igła ostra półpłaska dł.16mm 3/8 koła 75 cm 4/0 10 3. Igła ostra półpłaska dł.19mm 3/8 koła 75 cm 4/0 80 4. Igła okrągła ostra dł.17mm 5/8 koła 75 cm 4/0 2 5. Igła ostra półpłaska dł.16mm 3/8 koła 75 cm 3/0 40 6. Igła ostra półpłaska dł.19mm 3/8 koła 75 cm 3/0 40 7. Igła ostra półpłaska dł. 26mm 3/8 koła 75 cm 3/0 5 8. Igła ostra 1/2 koła dł. 22mm 45 cm 3/0 20 9. Igła ostra półpłaska dł. 26mm 3/8 koła 75 cm 2/0 70 10. Igła okrągło-tnąca 1/2 koła dł. 40mm 90 cm 1 100 11. Igła okrągło-tnąca 1/2 koła dł. 48mm 90 cm 1 30 12. Igła okrągło-tnąca 1/2 koła dł. 36mm 90 cm 0 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SZEW ODBARCZAJĄCY SKŁADAJĄCY SIĘ Z: * POWLEKANEGO DRUTU STALOWEGO SKRĘCANEGO Z DWIEMA IGŁAMI OSTRYMI * 2 PŁYTEK ODBARCZAJĄCYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZEW ODBARCZAJĄCY SKŁADAJĄCY SIĘ Z: * POWLEKANEGO DRUTU STALOWEGO SKRĘCANEGO Z DWIEMA IGŁAMI OSTRYMI * 2 PŁYTEK ODBARCZAJĄCYCH L.p. IGŁA Dł. nitki Gr. nitki Ilość op./rok 1op=4 szt 1. Igła ostra 100mm 90 cm 1,3mm 25 tolerancja długości igły (+/-) 10mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZBROJONA WCHŁANIALNA TASMA KOLAGENOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZBROJONA WCHŁANIALNA TASMA KOLAGENOWA L.p. IGŁA Dł. nitki Szer. Taśmy Ilość op./rok 1op=6 szt 1. Igła okrągła tępa 65mm 60 cm 3mm 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SPECJALNY ZESTAW DO SZYCIA W PRZYPADKU NIEWYDOLNOŚCI SZYJKOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPECJALNY ZESTAW DO SZYCIA W PRZYPADKU NIEWYDOLNOŚCI SZYJKOWEJ Lp. IGŁA Dł. nitki Gr. nitki Il.op./rok 1op=6 szt 1. 2 igły okrągłe, 1/2 koła, dł 45mm, nitka poliestrowa pleciona niewchłanialna 50 cm 1mm 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: NICI SYNTETYCZNE PLECIONE WCHŁANIALNE DO PODTRZYMYWANIA BRZEGÓW RANY OK. 30-35 DNI OKRES WCHŁANIANIA MAX. 70 DNI Z POWLECZENIEM ANTYBAKTERYJNYM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NICI SYNTETYCZNE PLECIONE WCHŁANIALNE DO PODTRZYMYWANIA BRZEGÓW RANY OK. 30-35 DNI OKRES WCHŁANIANIA MAX. 70 DNI Z POWLECZENIEM ANTYBAKTERYJNYM L.p. IGŁA Dł. nitki Gr. nitki Ilość op./ rok 1op=12 szt 1. Igła okrągła ? koła 17 mm 70 cm 5/0 5 2. Igła okrągła ? koła 17mm 70 cm 4/0 5 3. Igła okrągła ? koła 26 mm 70 cm 3/0 20 4. Igła okrągła ? koła 22 mm 70 cm 3/0 15 5. Igła okrągła ? koła 31 mm 70 cm 3/0 15 6. Igła okrągła ? koła 17mm 70 cm 3/0 5 7. Igła okrągła ? koła 26 mm 70 cm 2/0 30 8. Igła okrągła ? koła 22 mm 70 cm 2/0 15 9. Igła okrągła ? koła 31mm 70 cm 2/0 15 10. Igła okrągła ? koła 36 mm 70 cm 0 10 11. Igła okrągła ? koła 40 mm 70 cm 0 10 12. Igła okrągła ? koła 48 mm 90 cm 0 10 13. Igła okrągła ? koła 36 mm 70 cm 1 10 14. Igła okrągła ? koła 36mm 90 cm 1 10 15. Igła okrągła ? koła 40 mm 70 cm 1 10 16. Igła okrągła ? koła 45mm 90 cm 2 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: NICI JEDNOWŁÓKNOWE SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE O WYDŁUŻONYM CZASIE PODTRZYMYWANIA BRZEGÓW RANY PODTRZYMYWANIE OK. 2 MIESIĄCE WCHŁANIALNE 182-238 DNI Z POWLECZENIEM ANTYBAKTERYJNYM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NICI JEDNOWŁÓKNOWE SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE O WYDŁUŻONYM CZASIE PODTRZYMYWANIA BRZEGÓW RANY PODTRZYMYWANIE OK. 2 MIESIĄCE WCHŁANIALNE 182-238 DNI Z POWLECZENIEM ANTYBAKTERYJNYM L.p. IGŁA Dł. nitki Gr. nitki Ilość op./rok 1op=12 szt 1. Igła okrągła podwójna 3/8 koła dł. 13mm 70 cm 6/0 3 2. Igła okrągła 1/2 koła dł.20mm 70 cm 4/0 10 3. Igła okrągła 1/2 koła dł.20mm 70 cm 3/0 3 4. Igła z ostrym końcem 1/2 koła dł.26mm 70 cm 3/0 3 5. Igła okrągła 1/2 koła dł.26mm 70 cm 3/0 10 6. Igła z ostrym końcem 1/2 koła dł.26mm 70 cm 2/0 4 7. Igła okrągła 1/2 koła dł.26mm 70 cm 2/0 10 8. Igła okrągła z ostrym końcem 1/2 koła dł.36mm 90 cm 0 5 9. Igła okrągła 1/2 koła dł.48mm wzmocniona 90 cm 1 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Siatka profilowana z wycięciem do przepukliny pachwinowej dla mężczyzn, polipropylenowa, monofilamentowa, dziana, grubość 0,5 mm, masa powierzchniowa 85g/m2 (+; - )10%, grubość przędzy 0,16 mm..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. NAZWA j.m. Ilość szt./rok 1. Siatka przepuklinowa 45 x 100 Szt. 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Codubix R1 130 x 125 Szt. 1 Codubix R2 134 x 110 Szt. 2 Codubix R4 75 x 75 Szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. NAZWA j.m. Ilość szt./rok 1. Codubix R1 130 x 125 Szt. 1 2. Codubix R2 134 x 110 Szt. 2 3. Codubix R4 75 x 75 Szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Cement kostny 20g.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. NAZWA j.m. Ilość szt./rok 1. Cement kostny 20g Szt. 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Siatka przepuklinowa częściowo wchłanialna (ok. 84dni), duża średnica porów 3-4mm, niska gramatura-28g/m2, cienkie filamenty - poniżej 1mm, niski odsetek kurczenia siatki po implantacji - ok. 19%.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Siatka przepuklinowa częściowo wchłanialna (ok. 84dni), duża średnica porów 3-4mm, niska gramatura-28g/m2, cienkie filamenty - poniżej 1mm, niski odsetek kurczenia siatki po implantacji - ok. 19% j.m. Ilość szt./rok 1. 6cm x 11cm Szt. 9 2. 10cm x 15cm Szt. 3 3. 10cm x 12cm Szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.