Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-21
Płock: Naprawa awarii skarpy wiślanej przy estakadzie wraz z naprawą kanalizacji deszczowej oraz ścieku kamiennego na I Odcinku dróg dojazdowych (krajowych) do II przeprawy mostowej w Płocku.
Numer ogłoszenia: 300412 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka , ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa awarii skarpy wiślanej przy estakadzie wraz z naprawą kanalizacji deszczowej oraz ścieku kamiennego na I Odcinku dróg dojazdowych (krajowych) do II przeprawy mostowej w Płocku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na: - wykonaniu koncepcji naprawy i wzmocnienia skarpy oraz likwidacji jej awarii wraz z zabezpieczeniem kabli energetycznych i rurociągów fi 800 i fi 500, po zachodniej stronie I odcinka dróg dojazdowych do przeprawy mostowej w Płocku. Koncepcja powinna zawierać opis i rysunki wykonawcze przyjętego rozwiązania; - wykonaniu robót budowlanych określonych w koncepcji sporządzonej przez Wykonawcę, zaopiniowanej przez projektanta I odcinka dróg dojazdowych do przeprawy mostowej w Płocku; - wykonaniu naprawy kanalizacji deszczowej oraz cieku kamiennego poprzez doprowadzenie ich do stanu zgodnego z dokumentacją projektową pn. (Aktualizacja przeprawy mostowej przez Wisłę w Płocku wraz z dojazdami. Odcinek I od km 9+760 do km 11+639 (od ul. Wyszogrodzkiej do mostu - projekt zamienny), wykonanej przez Profil Sp. z o.o. (obecnie Arcadis Sp. z o.o) według której została wybudowana droga; - wykonaniu w poprzek korony skarpy dwóch rowów odwadniających o długości około 32mb; - wykonaniu zabezpieczenia skarpy na długości ~170mb za pomocą zapór żelbetowych (typ New Jersej) o długości 4mb - szt. 43; - wykonaniu inwentaryzacji powykonawczej...
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 6.000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
II.1) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie: a) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót ziemnych w ilości co najmniej 1500 m 3 związanych z budową lub wzmocnieniem i stabilizacją skarpy lub nasypu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) II. Do oferty należy załączyć również: 1.Formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy. 4. Tabela elementów scalonych - Załącznik Nr 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian w zakresie: 1)osób określonych w §7 ; 2)terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku opisanym w §3 ust. 4 i §9 ust. 5, 3)terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej jak:huragany, powodzie, trzęsienie ziemi lub innych zdarzeń takich jak: bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy, 4)dotyczących zatrudnienia podwykonawców (w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, w zakresie zgodnym z SIWZ, 5)zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w warunkach opisanych w § 6 (w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, w zakresie zgodnym z SIWZ).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ump.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Płocka Biuro Obsługi Klienta stanowisko nr 8 Pl Stary Rynek 1 09-400 Płock..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Płocka Biuro Obsługi Klienta stanowisko nr 8 Pl Stary Rynek 1 09-400 Płock..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Sławomira Gruszczyńska - Zespół ds. Strategicznych Inwestycji Drogowych godz. pracy Urzędu, nr tel. (0-24) 367-16-41 w zakresie przedmiotu zamówienia. Agnieszka Szatkowska - Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Stary Rynek 1, pokój nr E-52, tel. (0-24) 367-14-61 w godz. pracy Urzędu w zakresie SIWZ. Otwarcie ofert nastąpi 06.10.2010 roku o godz. 12.00 w siedzibie Urzędu Miasta Płocka, Stary Rynek 1, pokój nr 206..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zakup 10 sztuk serwerów NAS współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Zespołu Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej - Curie przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych 7 w Płocku - I etap - Parter - budynek A.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń dla potrzeb Ośrodka Kuratorskiego przy Sądzie Rejonowym w Płocku
- Dostawa używanej koparko-ładowarki II
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Modernizacja Targowiska przy ul. Namysłowskiej 8 w Warszawie
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych- modernizacja (przebudowa) drogi w m. Kazimierek
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Władysława Zamoyskiego w miejscowości Dąbcze
- Wykonanie instalacji gazowej oraz cieplnej (CO) łączącej mikrobiogazownie z jednostką kogeneracyjną, wraz z budową pomieszczenia dla kogeneratora na terenie RGD Brody
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.