eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszRenowacja elewacji budynku Sądu Rejonowego w Olkuszu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-14

Olkusz: Renowacja elewacji budynku Sądu Rejonowego w Olkuszu
Numer ogłoszenia: 300414 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260774 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Olkuszu, ul. Króla Kazimierza Wielkiego 45, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 0-32 6413985, faks 0-32 6413986.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja elewacji budynku Sądu Rejonowego w Olkuszu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na renowacji elewacji budynku Sądu Rejonowego w Olkuszu. Zakres robót obejmuje wykonanie renowacji całej elewacji budynku Sądu Rejonowego w Olkuszu. Do wykonania przyjęto następujące rodzaje robót: - przygotowanie powierzchni elewacji budynku do wykonania prac malarskich, - dwukrotne naniesienie preparatu biobójczego dla zwalczania agresji biologicznej na elementach budowlanych (do wykonania na 30% powierzchni), - przygotowanie podłoża pod malowanie, - gruntowanie emulsją gruntująca pod farby sylikonowe, wykonanie koniecznych rusztowań i zabezpieczeń powierzchni, pokrycie powierzchni elewacji budynku farbą elewacyjną sylikonową nanocząsteczkową według specyfikacji określonej w załączniku nr 1 SIWZ. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia parametry techniczne stanowią żądania minimum. Wszystkie wskazane w dokumentacji przetargowej nazwy własne i znaki towarowe należy rozumieć jako określenie wymaganych właściwości i standardów jakościowych, a Zamawiający dopuszcza wyroby równoważne o parametrach nie niższych niż te, którymi charakteryzują się wymienione z nazwy w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaproponować wyroby/materiały o lepszych parametrach. Oferowane wyroby/materiały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i pochodzić z bieżącej produkcji. Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 48 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty, liczony od daty końcowego odbioru zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek w okresie gwarancyjnym. UWAGA: Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe roboty w sposób umożliwiający pracę Sądu i innych użytkowników obiektu w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp stron. Zamawiający wymaga, aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu były prowadzone po godzinie 15 i w soboty. Wszelkie prace głośne należy wykonywać poza godzinami pracy Sądu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna ogólna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, stanowiące Załącznik nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany Stanisław Paciej, ul. Osiecka 3A, 32-300 Olkusz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89505,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89810,44

  • Oferta z najniższą ceną: 89810,44 / Oferta z najwyższą ceną: 89810,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.