Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-22
Łódź: 89/11 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poniżej kwoty 193 000 EURO na dostawę zestawu sprzętu do badania laryngologicznego, zamrażarki do przechowywania osocza, kardiomonitorów oraz sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 300474 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 89/11 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poniżej kwoty 193 000 EURO na dostawę zestawu sprzętu do badania laryngologicznego, zamrażarki do przechowywania osocza, kardiomonitorów oraz sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1 - Zestaw sprzętu do badania laryngologicznego bezpośredniego- 1
kpl.
Pakiet 2 - Zamrażarka do przechowywania osocza - 1 szt.
Pakiet 3:
Poz. 1 - Kardiomonitory - 12 szt.
Poz. 2 - Centrala do kardiomonitorów - 1 szt.
Pakiet 4 - Stoły rehabilitacyjne - 2 szt.
Pakiet 5 - Drobne wyposażenie sali gimnastycznej - 1 zestaw.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4, 42.51.32.10-0, 33.12.32.10-3, 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oryginalne ulotki producenta, katalogi, opisy przedmiotu zamówienia,
dokumentację techniczną w języku polskim potwierdzające wymagane
parametry zamawianego sprzętu medycznego (jeśli oryginalna dokumentacja
jest w innym języku niż to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem
tłumaczenie na język polski).
Zamawiający wymaga, aby zaoferowane wyroby medyczne spełniały wymogi
dopuszczenia do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r.
o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679), w tym zakresie
Zamawiający wymaga złożenia w zakresie pakietów nr 1,3,4,5:
W zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania
przed 17.09.2010r.:
Deklarację Zgodności Producenta - dla wyrobów medycznych wszystkich
klas;
Certyfikat jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności
wyrobu medycznego (Certyfikaty CE) - dla klasy wyrobu I sterylna, I z
funkcją pomiarową, IIa, IIb, III;
Jeżeli Wykonawca dysponuje wpisem lub zgłoszeniem do rejestru wyrobów
medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu
zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. (Dz. U. Nr 93
poz. 896 z późn. zm.) - zobowiązany jest załączyć do oferty ten dokument.
Nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze
jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej,
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.4.2004 r. o Wyrobach Medycznych -
w takim wypadku załączyć stosowne oświadczenie.
w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania po
17.09.2010r.:
Deklarację Zgodności Producenta - dla wyrobów medycznych wszystkich
klas;
Certyfikat jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności
wyrobu medycznego (Certyfikaty CE) - dla klasy wyrobu I sterylna, I z
funkcją pomiarową, IIa, IIb, III;
dla wyrobów medycznych klasy IIa, IIb lub III - oświadczenie wytwórcy lub
autoryzowanego przedstawiciela wystawionego po przeprowadzeniu
odpowiedniej dla danego wyrobu procedury oceny zgodności i
potwierdzającego, że wyrób spełnia odnoszące się do niego wymagania
zasadnicze, lub wskazujące, które z wymagań zasadniczych nie zostały
spełnione, z podaniem przyczyn; (obowiązek złożenia, jeżeli zaoferowany
przez Wykonawcę przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym
wykonanym na zamówienie - zgodnie z art. 11 ust. 3 ustawy o wyrobach
medycznych z dnia 20.05.2010 r.);
w przypadku wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli mający miejsce
zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgłoszenie
wyrobu do Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do Prezesa
Urzędu dotyczy wyłącznie wytwórców
i autoryzowanych przedstawicieli, w przypadkach wskazanych w ustawie);
w przypadku dystrybutorów i importerów mających miejsce zamieszkania lub
siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, którzy wprowadzili na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrób przeznaczony do używania na tym
terytorium - powiadomienie o tym wprowadzeniu Prezesa Urzędu (obowiązek
złożenia kopii zgłoszenia do Prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie dystrybutorów
i importerów, w przypadkach wskazanych w ustawie).
Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów w zakresie
pakietu nr 2:
Deklarację Zgodności Producenta;
Certyfikat CE.
Parametry graniczne oraz warunki gwarancji - Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ
Oświadczenie o podwykonawcach
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wydłużenia terminu dostawy sprzętu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia jednak nie dłużej niż o kolejne 5 dni roboczych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62; 93-513, Dział Zamówień Publicznych...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62; 93-513, Kancelaria Szpitala...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw sprzętu do badania laryngologicznego bezpośredniego- 1 kpl. /szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3 do siwz/.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamrażarka do przechowywania osocza - 1 szt. /szczególowy opis zawiera załącznik nr 3 do siwz/.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.32.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Poz. 1 - Kardiomonitory - 12 szt.
Poz. 2 - Centrala do kardiomonitorów - 1 szt. /szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3 do siwz/.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły rehabilitacyjne - 2 szt. /szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3 do siwz/.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobne wyposażenie sali gimnastycznej - 1 zestaw /szczególowy opis zawiera załącznik nr 3 do siwz/.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- 13/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY NARZĘDZI I OSPRZĘTU DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Dostawa wyrobów i płynów do dializy nerkowej oraz cewników.
- Dostawa mikrotomów
- Dostawa przyrządów i urządzeń do pobierania i podawania leków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.