Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-22
Malbork: Realizacja wieloletniego programu kompleksowej termomodernizacji obiektów Zamawiającego w ramach przedsięwzięcia Energia pod kontrolą energooszczędność budynków będących własnością powiatu malborskiego, dbałością o naturalne środowisko realizowanej w systemie zaprojektuj i wybuduj z wykorzystaniem BAT best available technology - najlepszej dostępnej technologii przy wykorzystaniu źródeł energii odnawialnej.
Numer ogłoszenia: 300562 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego , Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6460400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja wieloletniego programu kompleksowej termomodernizacji obiektów Zamawiającego w ramach przedsięwzięcia Energia pod kontrolą energooszczędność budynków będących własnością powiatu malborskiego, dbałością o naturalne środowisko realizowanej w systemie zaprojektuj i wybuduj z wykorzystaniem BAT best available technology - najlepszej dostępnej technologii przy wykorzystaniu źródeł energii odnawialnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja wieloletniego programu kompleksowej termomodernizacji obiektów Zamawiającego w systemie zaprojektuj i wybuduj z wykorzystaniem BAT best available technology - najlepszej dostępnej technologii przy wykorzystaniu źródeł energii odnawialnej Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie projektów, kosztorysów ofertowych dla poszczególnych obiektów, uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń oraz wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją obiektów będących własnością Powiatu Malborskiego. W skład inwestycji wchodzi 10 jednostek organizacyjnych, z których część jest etapowana w sposób następujący: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Malborku - część dydaktyczna, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Malborku - część sportowa, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Malborku - sala gimnastyczna, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku - część dydaktyczna, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku - część sportowa, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku - internat, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Nowym Stawie, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Malborku - szkoła, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Malborku - budynek sportowy, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Malborku - internat N, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Malborku - internat S, Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Malborku, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Malborku - budynek szkolny, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Malborku - sale terapeutyczne, Centrum Edukacji Zawodowej w Malborku, Ośrodek Wsparcia Dziecka i Rodziny Na Skarpie w Malborku, W związku z realizacją termomodernizacji budynków należy wykonać kompleksowe opracowania projektowe dotyczące poszczególnych obiektów, wg których prowadzone będą roboty budowlane. Uwzględnić przy tym należy konieczność dostosowania projektów do wymagań stawianych przez przepisy techniczno-budowlane w tym w szczególności: Ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (jednolity tekst Dz. U. Nr 243, poz. 1623 z 2010r.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. nr 75 poz. 690 z późniejszymi zmianami), Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 120, poz. 1133 z 2003r. z późn. zm.) Normy szczegółowe,wytyczne branżowe, oraz zasady WT. Podstawą do opracowań projektowych oraz do prowadzenia robót są wytyczne zawarte w audytach energetycznych oraz harmonogram robót. Szczegółowy zakres w/w prac oraz robót budowlanych zawarty jest w Programie Funkcjonalno - Użytkowym i Audytach Energetycznych .- Rozdział II SIWZ. Starostwo Powiatowe w Malborku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 66 i 67 ust. 1 pkt.6 Prawo zamówień publicznych w zakresie przewidzianym w zamówieniu podstawowym.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.23.21.41 - Roboty grzewcze 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: w wysokości: 500.000,00zł słownie: pięćset tysięcy złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana metodą spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy wg wzoru załacznika nr 2 do siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wymagane przez Zamawiającego dokumenty referencje, zaświadczenia, protokoły winny potwierdzać wykonanie A . Przynajmniej trzy realizacje zamówień publicznych związanych z budową lub modernizacją obiektów użyteczności publicznej o wartości brutto nie mniej niż 5.000.000 zł każda i obejmujące swym zakresem łącznie w każdym zamówieniu : Modernizację lub budowę obiektu kubaturowego o V >= 10 000m3 Modernizację lub budowę instalacji c.o. w obiektach kubaturowych V >= 2 000m3 B. Przynajmniej trzy realizacje instalacji technologicznych źródła energii cieplnej o mocy nie mniejszej niż 100 kW każda, obejmujące łącznie swym zakresem : dostawę urządzeń technologicznych kotłowni, montaż instalacji technologicznej kotłowni, rozruch instalacji technologicznej kotłowni. C . Przynajmniej jedna realizacja inwestycji polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu robót termomodernizacyjnych obejmujących swym zakresem łącznie: źródło energii cieplnej z o mocy min.100 KW. system kolektorów słonecznych wspomagających przygotowanie c.w.u. o powierzchni nie mniejszej niż 20 m2 budowę lub modernizację obiektów kubaturowych V >= 10 000 m3 montaż instalacji c.o. w obiektach kubaturowych V >= 2 000 m3 D. Przynajmniej jedna realizacja polegająca na wykonaniu robót konserwatorskich jako generalny wykonawca lub podwykonawca w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto, obejmujących swym zakresem co najmniej zabezpieczenie bryły obiektu, w skład którego wchodzą: zabezpieczenie połaci dachu, naprawa konstrukcji drewnianej dachu, konserwacja i remont ścian . zabezpieczenie fundamentów przed wilgocią i prace związane ze stabilizacją fundamentów, wykonanie instalacji odgromowych, E.Przynajmniej jedna realizacja zamówienia polegającego na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z dokumentacją konserwatorską związaną z obiektami wpisanymi do rejestru zabytków, obejmujące swoim zakresem co najmniej ekspertyzę mykologiczno-budowlana, dokumentację konserwatorską, projekt architektoniczno-budowlany, uzyskanie pozwolenia na budowę Wykonane roboty budowlane należy potwierdzić takimi dokumentami, które wykażą, że zamówienie zostało wykonane należycie oraz będą z nich jednoznacznie wynikać ilości wykonanych robót, których wymaga Zamawiający.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamowienia należy przedstawić -Wykaz osób / podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają stosowne uprawnienia wymagane prawem UE: ZESPÓŁ PROJEKTOWY Co najmniej 2 osoby, które posiadaja uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej wszelkich obiektów budowlanych Co najmniej 2 osoby, które posiadają uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wszelkich obiektów budowlanych, Co najmniej 2 osoby, które posiadają uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci nstalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Co najmniej 2 osoby, które posiada uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych,gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych. Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia audytora energetycznego, zarejestrowana w Ministerstwie Infrastruktury lub legitymująca się równoważnymi uprawnieniami obowiązującymi na terenie UE ZESPÓŁ KIERUJĄCY ROBOTAMI Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i doświadczenie przynajmniej 5 lat jako kierownik budowy oraz w tym czasie wykazać się realizacją co najmniej dwóch zadań dotyczących termomodernizacji obiektów użytecznosci publicznej, oświatowych lub mieszkaniowych w zakresie docieplenia elewacji nie mniej niż 5000 m2 i docieplenia dachów lub stropodachów nie mniej niż 2500 m2 dla kazdego z zadań, Kierownik Robót Sanitarnych musi posiadać: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; i doświadczenie przynajmniej 5 lat jako kierownik robót sanitarnych; Kierownik robót elektrycznych musi posiadać: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,oraz doswiadczenie przynajmniej 5 lat jako kierownik robót elektrycznych, . Kierownik robót konserwatorskich, musi posiadać : tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbył po ukończeniu tych studiów co najmniej dwuletnią praktyką zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r . (Dz. U. Nr 150 poz. 1579) Co najmniej jedna osoba posiadającą dyplom konserwatora zabytków w zakresie konserwacji i restauracji elementów i detali architektonicznych. Osoby przewidziane do zajmowania stanowisk w Zespole Projektowym i Zespole Kierującym Robotami muszą posiadać odpowiednie, zgodne z obowiązującym Prawem budowlanym ( Rozdział 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. tekst jednolity z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) uprawnienia budowlane stanowiące podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz muszą być wpisani na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r., Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) : Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedłoży dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że jego personel : Zespół Projektowy, Zespół Kierujący Robotami posiada stosowne uprawnienia bez ograniczeń oraz legitymuje się min. 5 letnim doświadczeniem zawodowym - załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy muszą przedstawić Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w której Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub przyznaną zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 10.000.000,00 zł , słownie:dziesięć milionów złotych 00/100. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dla spełnienia ww warunku mogą łączyć środki finansowe lub zdolność kredytową opłaconą polisę ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajacy,ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia niemniejszą niż 3 500 000 zł aktualną na dzień otwarcia ofert. Oświadczenie finansowe wraz z załączoną częścią sprawozdania finansowego,jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości oraz opinią o badanej części sprawozdania, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentow okreslających obroty oraz zobowiązania i należności- za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krotszy za ten okres Przedstawione dokumenty muszą wykazać: wskażnik płynności bieżacej na poziomie nie mniejszym niż 1,15 przychody ze sprzedaży w każdym roku obrotowym nie mniejsze niż 20 000 000zl
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej Umowy wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: Wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac objętych niniejszą umową, potwierdzonych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, W wyniku zmiany przepisów prawa, Przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie postępowania administracyjnego, Z powodu wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, W wypadku wystąpienia robót dodatkowych, W wypadku wystąpienia robót zamiennych lub zamówień uzupełniających.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Malbork Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork
pokoj nr 44a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Malbork Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork sekretariat pok.nr 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Usługa pełnienia funkcji doradcy zawodowego- koordynatora na szczeblu powiatowym dla Powiatu Malborskiego w projekcie pn. "Zostań Zawodowcem 2."
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową przystosowaną do odbioru i transportu odpadów komunalnych w formie leasingu.
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie miejscowości Nowa Wieś Malborska, ul. Kasztanowa
- Usługa wywozu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z obiektów administrowanych przez 22. BLT w Malborku
- Wykonanie przeglądu centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych Onyks FT/MIL zgodnie z umową licencyjną AIT/A/024/08
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w Sobótce - dokumentacja projektowa
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- Budowa żłobka w Chwaszczynie w ramach programu Maluch + (w formule zaprojektuj i wybuduj)
- "Utworzenie żłobka gminnego w m. Sławno"
więcej: Roboty grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.