eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrześniaPrzebudowa skrzyżowania ulic Opieszyn - Harcerska we Wrześni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-10

Września: Przebudowa skrzyżowania ulic Opieszyn - Harcerska we Wrześni
Numer ogłoszenia: 300598 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172463 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, faks 061 4362500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania ulic Opieszyn - Harcerska we Wrześni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - instalacyjnych związanych z przebudową skrzyżowania ulic Opieszyn - Harcerska we Wrześni wg dokumentacji budowlanej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przekazanej przez Zamawiającego wraz z SIWZ. 2. Charakterystyka: 2.1. Konstrukcja nawierzchni jezdni ronda oraz przebudowywanych odcinków ulic: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 5 cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego o grubości 7 cm, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym - frakcja 0/63 mm o grubości 20 cm, warstwa gruntu stabilizowanego cementem z węzła betoniarskiego o Rm = 2,5 MPa i grubości 15 cm. 2.2 Konstrukcja nawierzchni jezdni ulicy Harcerskiej: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 5 cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego o grubości 7 cm, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym - frakcja 0/63 mm o grubości 20 cm, warstwa gruntu stabilizowanego cementem z węzła betoniarskiego o Rm = 2,5 MPa i grubości 15 cm, wymiana istniejących gruntów niebudowlanych w podłożu na średnią głębokość 0,7 m i zastąpienie ich nasypem budowlanym z piasku zagęszczanego warstwami. 2.3 Konstrukcja nawierzchni przebudowywanego odcinka ulicy Opieszyn od km 0+088,59 do km 0+166,70: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 5 cm, istniejąca nawierzchnia bitumiczna po frezowaniu profilującym o średniej głębokości do 5 cm wg tabeli frezowania i przekrojów poprzecznych. 2.4 Konstrukcja nawierzchni na wyspie środkowej przejazdowej małego ronda oraz poszerzeniach nawierzchni na łukach: warstwa ścieralna z kostki granitowej surowo - łupanej koloru szarego o grubości 16 cm ułożonej na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 5 cm (po dobiciu kostki kamiennej) z wypełnieniem spoin wysoko wytrzymałą zaprawą do fugowania kostki kamiennej na bazie żywic syntetycznych, podbudowa zasadnicza z betonu cementowego C16/20 (B-20) o grubości 20 cm, warstwa odcinająca/wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem z węzła betoniarskiego o Rm = 2,5 MPa i grubości 15 cm. 2.5 Konstrukcja nawierzchni na włączeniu do ronda drogi w kierunku parku: warstwa ścieralna z ozdobnej kostki betonowej typu Lido o grubości 8 cm ułożonej na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem do fugowania, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym - frakcja 0/63 mm o grubości 20 cm, warstwa odcinająca / wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem z węzła betoniarskiego o Rm = 2,5 MPa i grubości 15 cm. 2.6 Konstrukcja nawierzchni na wyspach dzielących równoległych w ul. Opieszyn: warstwa ścieralna z kostki granitowej surowo - łupanej koloru szarego o grubości 9/11 cm ułożonej na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem do fugowania podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym - frakcja 0/63 mm o grubości 20 cm, warstwa odcinająca/wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem z węzła betoniarskiego o Rm = 2,5 MPa i grubości 15 cm. 2.7 Konstrukcja nawierzchni na azylach dla pieszych znajdujących się na wydłużonych wyspach dzielących równoległych w ul. Opieszyn: warstwa ścieralna z kostki betonowej typu Nova granit koloru białego z powierzchnią pokrytą warstwą kruszyw naturalnych o grubości 8 cm ułożonej na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem do fugowania, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym - frakcja 0/63 mm o grubości 20 cm, warstwa odcinająca/wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem z węzła betoniarskiego o Rm = 2,5 MPa i grubości 15 cm. 2.8 Konstrukcja nawierzchni na zjazdach: warstwa ścieralna z kostki betonowej typu Starobruk koloru grafitowego o grubości 8 cm ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem do fugowania, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym - frakcja 0/31,5 mm o grubości 10 cm, warstwa odcinająca/wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem z węzła betoniarskiego o Rm = 2,5 MPa i grubości 15 cm. 2.9 Konstrukcja nawierzchni chodników: warstwa ścieralna z kostki betonowej typu Nova granit, kompozycja koloru białego i grafitowego z powierzchnią pokrytą warstwą naturalnych kruszyw, o grubości 8 cm ułożona na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm z wypełnieniem spoin piaskiem do fugowania, warstwa gruntu stabilizowanego cementem z węzła betoniarskiego o Rm = 1,5 MPa i grubości 15 cm. 2.10 Roboty elektryczne: ułożenie linii kablowej nN 0,4kV - zasilanie słupów oświetleniowych, zasilanie znaków aktywnych, oprawy oświetleniowe, maszt i słupy oświetleniowe, linia kablowa SN 15kV - zabezpieczenie kabla. 3. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) geodezyjne wytyczenie tras dróg, b) projekt tymczasowej organizacji ruchu, c) roboty przygotowawcze, d) roboty ziemne e) roboty drogowe, f) roboty elektryczne g) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.28 - Roboty budowlane w zakresie rond 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1293612,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1239903,14

  • Oferta z najniższą ceną: 1239903,14 / Oferta z najwyższą ceną: 1239903,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.