To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-25
Toruń: Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta w
Toruniu..
Numer ogłoszenia: 300623 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 441608 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta w Toruniu...
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Torunia w dwóch częściach: Część A - Papier kserograficzny i składanka komputerowa wg załącznika do siwz nr 1, Część B - Zapotrzebowanie na materiały biurowe wg załącznika do siwz nr 2. Umowa realizowana będzie sukcesywnie w okresie styczeń - grudzień 2010..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.25.56.92 - 21.25.56.92 21.23.36.00 - 21.23.36.00 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A - Papier kserograficzny i składanka komputerowa wg załącznika do siwz nr 1,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PW Redis Janicka Kantorski sp.j. 87-100 Toruń, ul. Polna 124/126, 87-100 Toruń, ul. Polna 124/126, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74221,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77177,50
Oferta z najniższą ceną: 77177,50 / Oferta z najwyższą ceną: 87852,92
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część B - Zapotrzebowanie na materiały biurowe wg załącznika do siwz nr 2.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PAETNER XXI KLEKS Spółka Jawna, Mieczysław Wójcik, Wiesław Wójcik 87-100 Toruń, ul. Szosa Lubicka 22, 87-100 Toruń, ul. Szosa Lubicka 22, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52551,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52432,69
Oferta z najniższą ceną: 52432,69 / Oferta z najwyższą ceną: 60145,55
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb obiektów zarządzanych przez Urbitor Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z dobudową oświetlenia drogowego na przejściach dla pieszych i przejazdach rowerowych na terenie miasta Torunia
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- Dostawa akcesoriów laparoskopowych do insuflatora Pneumosure Stryker (III)
- Remonty nawierzchni dróg rowerowych na terenie Powiatu Toruńskiego w roku 2025
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów biurowych dla Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Dostawa materiałów biurowych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.