eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecUdzielanie świadczeń zdrowotnych i badań pomocniczych w zakresie medycyny pracy (badania okulistyczne, laryngologiczne, internistyczne/kardiologiczne, laboratoryjne i diagnostyczne) oraz badań laboratoryjnych i diagnostycznych w ramach Publicznego Zakładu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Lubliniec: Udzielanie świadczeń zdrowotnych i badań pomocniczych w zakresie medycyny pracy (badania okulistyczne, laryngologiczne, internistyczne/kardiologiczne, laboratoryjne i diagnostyczne) oraz badań laboratoryjnych i diagnostycznych w ramach Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy Jednostce Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
Numer ogłoszenia: 300647 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4101 , ul. Sobieskiego 35, 42-703 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3520518, faks 034 3520380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psk.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 4101.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielanie świadczeń zdrowotnych i badań pomocniczych w zakresie medycyny pracy (badania okulistyczne, laryngologiczne, internistyczne/kardiologiczne, laboratoryjne i diagnostyczne) oraz badań laboratoryjnych i diagnostycznych w ramach Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy Jednostce Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a) Zadania Nr I-IV, świadczenia zdrowotne i badania w zakresie medycyny pracy/badania okulistyczne, laryngologiczne, internistyczne/kardiologiczne, laboratoryjne i diagnostyczne/, wyszczególnione według specjalności i zkresu badań zgodnie z Załacznikiem Nr 3 do SIWZ, b) Zadanie Nr V, badania laboratoryjne i diagnostyczne w ramach publicznego zakładu opieki zdrowotnej przy JW 4101-osób zdeklarowanych w POZ, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Postępowanie będzie prowadzone bez obowiązku wniesienia wadium art. 45.2 u.Pr. z. p.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) i pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania, złożą pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu / Załącznik Nr 2 do SIWZ /; 5)złożą formularz ofertowy /Załącznik Nr 1 do SIWZ/ wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 6)spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją; 2.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli: 1) przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie jego działalności, a zakres ten wynika z zapisów właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 3.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w punktach 1-2., jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 8 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3)wypełniony i podpisany Ofertowy formularz cenowy (Zadanie Nr 1-5) z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ; 4)podpisany przez Wykonawcę Projekt umowy (Zad. 1-3 lub/i 4-5) - Załącznik nr 3 lub/i 4 do SIWZ; 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psk.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 4101 w Lublińcu, 42-700 Lubliniec, ul. Sobieskiego 35, tel. (+48) 34/3520518, fax. (+48) 34/3520380.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4101 w Lublińcu, 42-700 Lubliniec, ul. Sobieskiego 35, (z dopiskiem kancelaria jawna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Badania okulistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ogólne badanie okulistyczne 2. Badanie dna oka 3. Badanie ostrości wzroku 4. Badanie rozróżniania barw 5. Badanie widzenia obuocznego 6. Badanie pola widzenia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Badania laryngologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ogólne badanie laryngologiczne 2. Audiogram 3. Próby błędnikowe (próba obrotowa na fotelu Baraniego).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Badania internistyczne/kardiologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ogólne badanie internistyczne 2. Interpretacja i opis EKG.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.79.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Badania laboratoryjne i diagnostyczne (w zakresie medycyny pracy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Badania laboratoryjne 2. Badania diagnostyczne zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Badania laboratoryjne i diagnostyczne (w zakresie POZ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Katalog świadczeń diagnostycznych: 1. Badania hematologiczne 2. Badania biochemiczne i immunochemiczne w surowicy krwi 3. Badania moczu 4. Badania kału 5. Badania układu krzepnięcia 6. Badania mikrobiologiczne 7. Badania elektrokardiograficzne (EKG) w spoczynku 8. Zdięcia radiologiczne zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.