Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-01
Gorlice: REMONT SANITARIATÓW DLA DZIEWCZĄT W MIEJSKIM ZESPOLE SZKÓŁ NR 5 W GORLICACH WRAZ Z WYMIANĄ PIONÓW KANALIZACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 300682 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Szkół Nr 5 , ul. Krakowska 5, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 0-18 35 25 301, faks 0-18 35 25 301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzs5.gorlice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SANITARIATÓW DLA DZIEWCZĄT W MIEJSKIM ZESPOLE SZKÓŁ NR 5 W GORLICACH WRAZ Z WYMIANĄ PIONÓW KANALIZACYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie sanitariatów dla dziewcząt w budynku Miejskiego Zespołu Szkół nr 5 w Gorlicach wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych. 1.2 W zakres zamówienia wchodzą m.in: a) roboty demontażowo - wyburzeniowe, b) roboty elektryczne, c) montaż rurociągów i przyborów, d) wykonanie podejść dopływowych do przyborów, e) roboty remontowe sanitariatów, f) roboty malarskie i pokrywanie podłóg i ścian płytkami, g) dostawa i montaż wyposażenia sanitariatów, 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji przedstawiają: a) przedmiar robót stanowiący zał. Nr 1 do SIWZ, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca zał. Nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a) są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. tj. a) wykonali należycie co najmniej 1 w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważa wykonanie remontu sanitariatów w budynku użyteczności publicznej obejmującego wymianę instalacji wod.-kan. oraz wykonanie okładzin z płytek w ilości co najmniej 200 m2 b) dysponują osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. c) przedstawią zaświadczenie o przynależności osoby/osób posiadających wymagane uprawnienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 5 do SIWZ, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy do oferty dołączyć: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy do oferty dołączyć: 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. ( Wykaz co najmniej 1 roboty - za robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważa wykonanie remontu sanitariatów w budynku użyteczności publicznej obejmującego wymianę instalacji wod.-kan. oraz wykonanie okładzin z płytek w ilości co najmniej 200 m2). Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ, 4. Dokumenty potwierdzające, że zrealizowane roboty podane w wykazie zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ. 6. Jeśli Wykonawca wskazał w wykazie o którym mowa powyżej osoby i podmioty którymi będzie dysponował należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie osób i podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7. Uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 8. Zaświadczenie o przynależności osób posiadających wymagane uprawnienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy do oferty dołączyć: 9. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzs5.gorlice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Szkół Nr 5 w Gorlicach
38-300 GORLICE, ul. Krakowska 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5 w Gorlicach 38-300 GORLICE, ul. Krakowska 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- PRZYGOTOWYWANIE , DOSTARCZANIE I WYDAWANIE OBIADÓW W STOŁÓWCE SZKOLNEJ W MZS NR 1 ORAZ CAŁODZIENNYCH POSIŁKÓW DLA ODDZIAŁÓW MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 4 W BUDYNKU MZS 1 GORLICACH
- Ochrona mienia, budynku i osób w Sądzie Rejonowym w Gorlicach wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych
- Wykonanie robót budowlanych przy zabytkowej kaplicy w Kwiatonowicach (Gmina Gorlice)
- REMONT DROGI GMINNEJ 270384K (UL. BŁAŻEJA, STANISŁAWA WROŃSKICH) NA ODCINKU W KM OD 0+448,00 DO KM 0+914,00 W MIEJSCOWOŚCI GORLICE, MIASTO GORLICE
- Remont drogi gminnej nr 270625K "Wiatrówki" etap II
- Wykonanie robót budowlanych przy zabytkowej kaplicy w Kwiatonowicach (Gmina Gorlice)
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.