To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-10
Ogłoszenie nr 300720 - 2016 z dnia 2016-08-10 r.
Ścinawa: Remont i modernizacja istniejącego budynku mieszczącego w sobie zaplecze sanitarno- szatniowe przy stadionie w Ścinawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 99327-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ścinawa, krajowy numer identyfikacyjny
39064756400000, ul.
ul. Rynek
17,
59330
Ścinawa, państwo
, woj.
dolnośląskie, tel.
76 8412630, 8412634, faks
768 412 600, e-mail
Adres strony internetowej (URL): http://bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i modernizacja istniejącego budynku mieszczącego w sobie zaplecze sanitarno- szatniowe przy stadionie w Ścinawie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych: 1) Remont istniejącej opaski wokół całego budynku. 2) Remont pokrycia dachowego - malowanie blachy. 3) Remont istniejących balkonów wraz z nawierzchnią posadzki oraz ociepleniem i tynkowaniem nadwieszeń. 4) Remont istniejących słupów żelbetowych, uzupełnienie ubytków i wytynkowanie z zewnątrz bryły. 5) Remont stalowych słupów balkonu 1 piętra - malowanie farbą anytkorozyjną. 6) Remont istniejącej balustrady balkonów 1 i 2 piętra i wymiana balustrady na balustradę ze stali nierdzewnej, wykonanie herbu gminy i logo klubu sportowego na balustradzie . 7) Remont rur spustowych i wykonanie nowych wraz z rynnami PCV, remont pasa nadrynnowego. 8) Remont elewacji zewnętrznej całego budynku, uzupełnienie rys i pęknięć na tynku ściany. szczytowej, pęknięć pod oknami. Remont elewacji budynku oraz jej docieplenie 20 cm styropianu plus tynk barwiony w masie na siatce oraz remont cokołu wokół budynku jako II etap inwestycji. 9) Remont wszystkich ścian wewnętrznych w budynku, szpachlowanie, likwidacja popękań, rys i wykonanie gładzi w całym budynku na ścianach oraz malowanie farbami akrylowymi zmywalnymi. 10) Wykonanie remontu wszystkich istniejących parapetów okiennych zewnętrznych i wymiana ich na nowe ceramiczne, grafitowe. 11) Wykonanie remontu wszystkich istniejących parapetów okiennych wewnętrznych i wymiana ich na nowe z konglomeratu. 12) Wykonanie remontu, wzmocnienia i naprawy istniejących popękań tynków na zewnątrz budynku. 13) Wykonanie remontu, wzmocnienia i naprawy istniejących popękań tynków wewnętrznych w pomieszczeniach. 14) Wykonanie remontu sufitu w budynku wraz z wymianą oświetlenia na nowe, związanych z nieszczelnością istniejących opraw 15) Wykonanie remontu sufitów i podbitki drewnianej na poddaszu poprzez obudowę w klasie EI30 16) Wykonanie remontu obróbek blacharskich w związku z remontem elewacji. 17) Remont istniejącej posadzki wejściowej do budynku oraz posadzek balkonowych i wykończenie ich płytami z granitu 3 cm oraz obudowa istniejącego schodka płytami gresowymi antracytowymi licowanymi z chodnikiem. 18) Remont istniejących posadzek i okładzin ceramicznych w pomieszczeniach mokrych i technicznych wymiana na nowe. 19) Remont posadzek w budynku w zakresie eliminacji progów wewnątrz budynku , progi max 2 cm w miejscu wyjścia na zewnątrz w budynku oraz w miejscu wyjścia na balkony. 20) Remont istniejących posadzek PCV w pomieszczeniach szatni rezerwowych i wymiana na nowe. 21) Remont istniejących posadzek z wykładziny w rolce w pomieszczeniach suchych biurowych i wymiana na nowe. 22) Remont istniejących cokołów w pomieszczeniach i wymiana na nowe z płytek tożsamych z płytkami podłogowymi w danym pomieszczeniu. 23) Wykonanie remontu istniejących schodów wewnętrznych wraz z balustradą, wymiana wykończenia stopnic, podstopnic i podłogi spocznika. 24) Wymiana istniejących drzwi i okien na nowe PCV oraz drzwi wejściowych aluminiowych z naświetlem na nowe oraz wymiana przeszkleń z luxferów. 25) Wymiana drzwi wewnętrznych na nowe drzwi płytowe wzmocnione gładkie z odstojnikiem stalowym na dole. 26) Zamurowanie istniejących nawiewników ściennych. 27) Wymiana zużytych elementów wykończenia wnętrz - szafki dla zawodników, szafy gospodarcze, meble biurowe i wyposażenie wnętrz. 28) Wymiana instalacji wentylacji grawitacyjnej wraz z rurami i obudowa ich ścianką G/K EI30, uzupełnienie i poprawa przebić przez stropy kanałów wentylacyjnych. Naprawa kominków wentylacyjnych wychodzących ponad dach. 29) Przemurowanie ponowne komina z cegły pełnej wraz z wykonaniem fundamentu 30) Wymiana armatury sanitarnej wraz z akcesoriami. 31) Remont instalacji wentylacji w pomieszczeniach szatni 1.7, 1.12, 2.2, 2.3, 3.5, 3.6 32) Remont nowej wewnętrznej instalacji wyrównawczej budynku. 33) Remont instalacji uziemiającej budynku - uziom otokowy. 34) Budowa instalacji oświetlenia awaryjnego kierunkowego budynku. 35) Remont instalacji elektrycznych wewnętrznych wynikający z remontem ogólnym pomieszczeń. 36) Remont w zakresie c.w.u w budynku. 37) Remont instalacji wentylacji nawiewnej do pomieszczeń- opcjonalnie. 38) Remont instalacji nawiewnej do sanitariatów, pomieszczeń gospodarczych i barku. 39) Remont instalacji wody i kanalizacji w budynku. 40) Remont instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu w budynku. 41) Remont instalacji hydrantowej w budynku. 2. Adres inwestycji: dz. nr 446/1 obręb 2 Ścinawa, gmina Ścinawa, ul. Sportowa 16.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45260000-7,
45410000-4,
45420000-7,
45430000-0,
45440000-3,
45450000-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT554577.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 698117.18 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.