Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-29
Biały Bór: Dowóz i odwóz uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Biały Bór w roku szkolnym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 300740 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biały Bór , ul. Żymierskiego 10, 78-425 Biały Bór, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3839002, faks 094 3739745.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Biały Bór w roku szkolnym 2013/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe, osobowe w zakresie dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Biały Bór. Jednostki oświatowe, do których należy dowieźć uczniów to: Zespół Szkół Nr l im. Henryka Sienkiewicza w Białym Borze, ul. Dworcowa 19, 78-425 Biały Bór Szkoła podstawowa i gimnazjum (wsiadanie i wysiadanie przy budynku sali gimnastycznej szkoły, od ul. ks. B. Hrynyka) Szkoła podstawowa filia w Drzonowie (wsiadanie i wysiadanie na przystanku PKS - koło budynku szkoły), Szkoła podstawowa filia w Sępolnie Wielkim (wsiadanie i wysiadanie na przystanku PKS - koło szkoły) Zespół Szkół Nr 2, ul. Żymierskiego 27, 78-425 Biały Bór Szkoła Podstawowa im. T. Szewczenki w Białym Borze, ul. Żymierskiego 27 (wsiadanie i wysiadanie na przystanku PKS - Rynek), Gimnazjum, ul. Dworcowa 19 (wsiadanie i wysiadanie przy budynku sali gimnastycznej szkoły, od ul. ks. B. Hrynyka). W załączniku nr 10 do specyfikacji podano miejscowości w gminie Biały Bór, z których należy dowieźć i odwieść uczniów do wymienionych w pkt 2 szkół, liczbę uczniów z danych miejscowości oraz odległości między poszczególnymi miejscowościami. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: szacowana liczba uczniów objętych usługą: 144 uczniów i dzieci. Burmistrz Białego Boru zastrzega sobie możliwość korekty liczby dowożonych dzieci i uczniów o ? 20% w zależności od ilości zgłoszonych przez szkoły gminne, szczegółowe godziny odjazdu autobusów: dowożenie i odwożenie uczniów odbywać się będzie według ustalonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Burmistrza Białego Boru rozkładu jazdy, z zachowaniem zasady, że uczniowie przywożeni są do szkół nie później niż na 10 minut i nie wcześniej niż na 20 minut przed rozpoczęciem zajęć. Przewóz dzieci i uczniów obejmuje dowóz do Zespołu Szkół nr 1 na godz. 8.00 oraz odwóz około godz. 12:00-13:00 i 14.30-15:30 i Zespołu Szkół nr 2 na godz. 7.45 oraz odwóz około godz. 12:00-13:00 i 14.30-15:30. Rozkład jazdy autobusów szkolnych obowiązujący od dnia 1 września 2013 roku stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą wybranym w przetargu. ustalone wynagrodzenie miesięczne brutto obejmuje przewóz dzieci i uczniów oraz zapewnienie im opieki, koszty ubezpieczenia pojazdów, podatki oraz naprawy i remonty taboru samochodowego, naliczenie wynagrodzenia za usługę winno być ustalone w wymiarze proporcjonalnym do okresu świadczenia usługi, (dotyczy skrócenia czasu trwania zajęć szkolnych z tytułu: świąt, ferii zimowych, zakończenia roku szkolnego), Wykonawcę zobowiązuje się do: zapewnienia bezpiecznego i niezbędnego taboru do przewozu wszystkich dowożonych dzieci i uczniów, w tym podstawienie zastępczego środka transportu w razie awarii autobusu, zapewnienie dowożenia dzieci i uczniów autobusami technicznie sprawnymi, dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych usług, zapewnienia opieki wszystkim dzieciom i uczniom w czasie świadczenia usługi, poprzez zatrudnienie opiekunów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo uczniów podczas przewozu, wsiadania do autobusu i wysiadania z autobusu oraz przechodzenia przez jezdnię, podjeżdżania autobusami szkolnymi na przystanek w taki sposób, aby ograniczać konieczność przechodzenia dzieci przez jezdnię, zapewnienia miejsc siedzących wszystkim przewożonym dzieciom i uczniom, zaopatrzenie kierowców autobusów w identyfikatory oraz telefon komórkowy w autobusie, a opiekunów w kamizelki odblaskowe, przestrzegania ustalonego rozkładu jazdy, Wykonawca powinien zapoznać się z trasami przewozu dzieci przed przystąpieniem do przetargu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp i wykaże posiadanie: licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp, wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. wykaże że dysponuje lub oświadczy, że będzie dysponował najpóźniej w dniu rozpoczęcia usługi specjalistycznym sprzętem, tj. co najmniej 5-cioma środkami transportu przeznaczonymi do przewozu osób, powyżej 17 miejsc siedzących
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp, oświadczenie wykonawcy o posiadaniu odpowiednich uprawnień przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zobowiązanie innych podmiotów - wg zał. 7, Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w granicach dyspozycji art. 144 ustawy Pzp polegających na: zmiany danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy, zmiany numerów kont bankowych stron zamówienia, w przypadku jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia: zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie nie leży w interesie Zamawiającego: zmiana wynagrodzenia brutto wynikająca z urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych tj. zmiana podatku VAT, zmiana rozwiązań z uwagi na postęp lub zmianę obowiązujących przepisów mających wpływ na realizację zamówienia. uzasadniona zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku: gdy wykonanie zamówienia w pierwotnym terminie nie leży w interesie Zamawiającego. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bialybor.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białym Borze, 78-425 Biały Bór, ul. Żymierskiego 10 pok. Nr 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Białym Borze, 78-425 Biały Bór, ul. Żymierskiego 10, BOI, pok. Nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BIAŁY BÓR
- Dostawy produktów żywnościowych do stołówki Internatu I Liceum Ogólnokształcącego w Białym Borze w 2025 roku
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Biały Bór w roku 2025
więcej: przetargi BIAŁY BÓR »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport i opieka w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w 2025 roku
- USŁUGI PRZEWOZU UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY "AKADEMIA BIESZCZADZKIEGO SENIORA" W OKRESIE OD STYCZNIA DO CZERWCA 2025 r.
- Dowozy szkolne dzieci i młodzieży na podstawie miesięcznych biletów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie w roku kalendarzowym 2025
- Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup biletów na przewóz dzieci wraz z opieką w trakcie podróży oraz doprowadzenie ich na teren szkoły i odprowadzenie po zajęciach do autobusu.
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Żuromin w okresie od dnia 01.01.2025 do 31.12.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.