Ogłoszenie z dnia 2009-09-01
Jaworzno: Leasing operacyjny 4 szt. autobusów używanych marki MAN
Numer ogłoszenia: 300802 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Spółka z o.o. w Jaworznie , ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 7535500, faks 032 7535501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkm.jaworzno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego- komunikacja miejska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leasing operacyjny 4 szt. autobusów używanych marki MAN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sfinansowanie poprzez umowę leasingu operacyjnego w okresie 48 miesięcy nabycia 4 autobusów używanych marki MAN. Termin dostawy przedmiotów leasingu: do 30 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu do siedziby Zamawiającego. Szczegółowe dane techniczne przedmiotów leasingu: marka: autobus miejski MAN A-21, rok produkcji: nie starszy niż 2001, przebieg: nie większy niż 600 tys. Km, skrzynia biegów: automatyczna VOITH lub ZF (jednakowa dla wszystkich pojazdów) silnik: wysokoprężny, spełniający normy czystości spalin co najmniej EURO 3 o mocy min. 228 kW (jednakowy dla wszystkich pojazdów), ilość miejsc: nie mniej niż 36 miejsc siedzących i 46 stojących układ drzwi: 2-2-0, wyposażenie: klimatyzacja, co najmniej po jednym uchylnym oknie z każdej strony, Webasto, tablice kierunkowe sterowane automatycznie ze stanowiska pracy kierowcy.2. Harmonogram opłat: a) Cena jednostkowa przedmiotów leasingu netto autobusów MAN nie przekroczy 330 000 PLN, b) Ilość rat: 48 równych rat miesięcznych dla każdego z pojazdów, c) Opłata wstępna - 10% wartości netto autobusu z dnia zakupu, wniesiona przez Zamawiającego w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, d) Brak opłat manipulacyjnych,e) miesięczna rata spłaty opłaty leasingowej będzie obliczona wg metody wewnętrznej stopy zwrotu (degresywna pełna), f) Raty liczone oddzielnie dla każdego z pojazdów poczynając od następnego miesiąca po wniesieniu opłaty wstępnej, jednakże nie wcześniej niż od miesiąca dostawy, g) Termin płatności raty miesięcznej - 25 dzień każdego miesiąca, h)Wartość wykupu przedmiotu leasingu wynosi 1% wartości netto autobusu z dnia zakupu, i)Oprocentowanie w okresie leasingu zmienne oparte na stawce WIBOR dla depozytów 1 - miesięcznych(1M), wartość rat leasingowych ustalonych w PLN będzie zmienna i raty będą ulegały zmianie wraz ze zmianą stopy bazowej WIBOR 1M, j)Harmonogram kolejnych miesięcznych opłat leasingowych może być zmieniony w trybie pisemnego zawiadomienia Zamawiającego przez Oferenta w skutek zmiany wskaźnika WIBOR 1M, k) Oferta finansowa nie obejmuje podatku od środków transportu, l) Wszelkie koszty związane z zawarciem umowy leasingu (w tym ewentualne koszty wyceny przedmiotów leasingu, rejestracji autobusów) Oferent ponosi we własnym zakresie, ł)Koszty dostawy do siedziby Zamawiającego przedmiotów leasingu ujęte są w cenie zakupu przedmiotów leasingu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.40.20 - 66.00.40.20 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy złożą oświadczenie, że: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych w SIWZ czynności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody w skutek nie wykonania zamówienia lub wykonując je nienależycie a w przypadku wyrządzenia szkody została ona dobrowolnie naprawiona, nie znajdujemy się w stanie upadłości lub likwidacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Oferenci w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W przypadku, gdy Oferentem jest spółka w skład, której wchodzą osoby fizyczne, wymaga się przedłożenia umowy spółki. 3.W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być załączona umowa konsorcyjna. Umowa konsorcjum winna zawierać: określenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego co najmniej okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, solidarną odpowiedzialność każdego członka konsorcjum wobec Zamawiającego obejmującą okres realizacji zamówienia, gwarancji i rękojmi, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego, Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. 4.Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 5.Oświadczenie, że oferent dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia oraz znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki te winny być spełnione przez wszystkich przedsiębiorców tworzących konsorcjum. 6.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 8.Oświadczenie, że pojazdy będące przedmiotem umowy leasingu zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego najpóźniej w ciągu 30 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkm.jaworzno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43 - 600 Jaworzno ul. Krakowska 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Jaworznie ul. Krakowska 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Budowa boiska do streetball-u przy Szkole Podstawowej nr 3 w Jaworznie (JBO) .
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasta Jaworzna w 2025 roku.
- Remont posadzki w sali chemicznej, pokoju nauczycielskim i gabinecie pielęgniarki w I Liceum Ogólnokształcącym w Jaworznie przy ul. Licealnej 3
- Rewitalizacja Wodnego Placu Zabaw przy ul. Rzemieślniczej w Jaworznie
- Remont ścian, sufitów i posadzek oraz wymiana oświetlenia w pomieszczeniach segmentu "B" w Szkole Podstawowej Nr 7 w Jaworznie przy ul. Ławczanej 12
- Budowa placu zabaw i rozbudowa strefy sportowej Jaworzno - Bory ul. Tetmajera.
więcej: przetargi w Jaworznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.