eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-ZdrójDostawa materiałów budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych, wyrobów stalowych, wyrobów do stacji uzdatniania wody, urządzeń pomocniczych - postępowanier Nr 21 PN 11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-22

Lądek-Zdrój: Dostawa materiałów budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych, wyrobów stalowych, wyrobów do stacji uzdatniania wody, urządzeń pomocniczych - postępowanier Nr 21 PN 11
Numer ogłoszenia: 300860 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ , pl. Mariański 7/8, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117219, faks 074 8117227.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23wszur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych, wyrobów stalowych, wyrobów do stacji uzdatniania wody, urządzeń pomocniczych - postępowanier Nr 21 PN 11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielona na osiem zadań zgodnie z załącznikiem nr 3.2 - nr 3.9 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie dostawy: materiałów budowlanych; instalacyjnych wod-kan, C.O; materiałów i osprzętu elektrycznego; wyrobów stalowych i pochodnych; materiałów chemii basenowej w tym środki do filtracji wody i inne wyroby do uzdatniania wody a także urządzenia do pomieszczeń technicznych i filtry do central wentylacyjnych, dla: Zadania nr 1 - materiały ogólno budowlane, kreślone w załączniku nr 3.2 , Zadania nr 2 - drobny sprzęt, kreślone w załączniku nr 3.3 , Zadania nr 3 - wyroby stalowe i pochodne, kreślone w załączniku nr 3.4 , Zadania nr 4 - wyroby instalacji sanitarnej, c.o. zimnej i ciepłej wody, kreślone w załączniku nr 3.5, Zadania nr 5 - materiały i osprzęt elektryczny, teletechniczny i pochodny, kreślone w załączniku nr 3.6, Zadania nr 6 - wyroby chemii basenowej, do filtracji i do uzdatniania wody i inne pochodne, kreślone w załączniku nr 3.7 , Zadania nr 7 - urządzenia i sprzęt do pomieszczeń technicznych, kreślone w załączniku nr 3.8, Zadania nr 8 - filtry do central wentylacyjnych, kreślone w załączniku nr 3.9, Szczegółowy zakres dostawy i opis zawarto we wzorze do umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ ) . Wymienione załączniki zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00 - Piasek i glina 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 44.00.00.00 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) 24.96.20.00 - Chemikalia do uzdatniania wody .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) dla zadania nr 1: kwota wadium 1.200,00 zł, słownie: jeden tysiąc dwieście, 2) dla zadania nr 2: kwota wadium 170,00 zł, słownie: sto siedemdziesiąt, 3) dla zadania nr 3: kwota wadium 200,00 zł, słownie: dwieście, 4) dla zadania nr 4: kwota wadium 1.200,00 zł, słownie: jeden tysiąc dwieście, 5) dla zadania nr 5: kwota wadium 1.300,00 zł, słownie: jeden tysiąc trzysta . 6) dla zadania nr 6: kwota wadium 900,00 zł, słownie: dziewięćset, 7) dla zadania nr 7: kwota wadium 350,00 zł, słownie: trzysta pięćdziesiąt,. 8) dla zadania nr 8: kwota wadium 120,00 zł, słownie: sto dwadzieścia .

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień - Ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie warunku uznaje złożenie oświadczenia o posiadaniu stosownej wiedzy i doświadczenia - Ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wynika z zakresu zamówienia, Zamawiający za spełnienie warunku uznaje złożenie oświadczenia o posiadaniu potencjału technicnego. Ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wynika z zakresu zamówienia, Zamawiający za spełnienie warunku uznaje złożenie oświadczenia - Ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy pozwala na realizację zamówienia bez pobierania zaliczek, zapłata na podstawie faktury ( patrz wzór umowy § 11 ). - Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę OC - ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do wysokości wartości zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o wyrobach, materiałach i produktach ( załącznik nr 6 do SIWZ )

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 144 PZP, na warunkach określonych we wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23wszur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Po złożeniu wniosku o jej wydanie w pok. 101, zamówienia publiczne..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2011 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 203, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.