Ogłoszenie z dnia 2016-08-12
Ogłoszenie nr 300884 - 2016 z dnia 2016-08-12 r.
Mielec: Zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w ramach zamówienia publicznego pn. Przebudowa chodnika/drogi ze zmianą nawierzchni asfaltowej na kostkę brukową przy Zespole szkół Ogólnokształcących nr 1 w Mielcu
przy ul. Tańskiego 3
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Żeromskiego
26,
39300
Mielec, państwo
, woj.
podkarpackie, tel.
177 888 500, faks
177 888 505, e-mail
Adres profilu: www.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w ramach zamówienia publicznego pn. Przebudowa chodnika/drogi ze zmianą nawierzchni asfaltowej na kostkę brukową przy Zespole szkół Ogólnokształcących nr 1 w Mielcu przy ul. Tańskiego 3
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.63.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w ramach zamówienia publicznego pn. Przebudowa chodnika/drogi ze zmianą nawierzchni asfaltowej na kostkę brukową przy Zespole szkół Ogólnokształcących nr 1 w Mielcu przy ul. Tańskiego 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: roboty pomiarowe, roboty ziemne, wykonanie podbudowy i nawierzchni z kostki brukowej w wielkości 40 m2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45231300-8,
45220000-5,
45230000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3111.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 3827.37 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. art.67 ust. 1 pkt 6
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona w obliczaniu jego wartości.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki z uwagi na spełnienie wszystkich warunków wynikających z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą Przebudowa chodnika/drogi ze zmianą nawierzchni asfaltowej na kostkę brukową przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Mielcu przy ul. Tańskiego 3
2. Od udzielenie zamówienia podstawowego nie minęły 3 lata. Zamawiający udzielił zamówienia podstawowego w dniu 1 lipca 2016 r.
3. Zamówienie będzie powierzone do wykonania Wykonawcy zamówienia podstawowego tj. firmie KALBRUK s.c. Monika kamińska, Tomasz Kamiński, Bogdan Kamiński, ul. Traugutta 16; 39-300 Mielec.
4. Wartość szacunkowa udzielanego zamówienia została uwzględniona w wartości zamówienia podstawowego tj. na kwotę 84 291,87 zł netto (zamówienie podstawowe) + 16 858,37 (zamówienie uzupełniające) = 101 150,24 zł netto. Wartość udzielanego zamówienia w trybie z wolnej ręki wynosi 3 111,68 zł netto.
5. Dotychczas do zamówienia podstawowego nie zostało udzielone żadne zamówienie na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Udzielane zamówienie było przewidziane w ramach zamówienia podstawowego do wysokości 20% wartości przedmiotu zamówienia (ogłoszenie o zamówieniu nr 125782-2016). Udzielane zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jakie były wykonane w ramach zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- 24.2025 Wykonywanie przeglądów technicznych klimatyzatorów, agregatów chłodniczych i agregatów wody lodowej w Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1 147R na odcinku 900 mb w miejscowości Gliny Małe i Gliny Wielkie;
- Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Mielcu
- Zakup i dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i opatrunków dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2025 roku;
- Dostawa i montaż ławek rezerwowych na Stadionie Miejskim im. Grzegorza Lato w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.