Ogłoszenie z dnia 2010-10-25
Mełgiew: Zakup, dostawa, montaż uchwytów i poręczy dla osób niepełnosprawnych w DPS w Krzesimowie
Numer ogłoszenia: 300919 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Krzesimowie , 21-007 Mełgiew, woj. lubelskie, tel. 081 4670541, faks 081 4670540.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa, montaż uchwytów i poręczy dla osób niepełnosprawnych w DPS w Krzesimowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż uchwytów i poręczy dla osób niepełnosprawnych w DPS w Krzesimowie. Uchwyty, poręcze i akcesoria, mają być wykonane ze stali gładkiej malowanej na biało. Wszystkie urządzenia i sprzęty muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa w zakresie projektowania, produkcji, montażu i konserwacji stawiane przez polskie i unijne normy. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Uchwyty będą użytkowane przez dorosłych mężczyzn niepełnosprawnych intelektualnie oraz ruchowo. Montaż przedmiotu zamówienia prowadzony będzie w budynkach zamieszkałych, zlokalizowanych w zespole dworsko-parkowym w Krzesimowie wpisanym do ewidencji zabytków, podlegającym ochronie konserwatorskiej. Poniżej przedstawiono wykaz wyposażenia, szczegóły techniczne zostały zawarte w załączniku nr 2a do SIWZ: Uchwyt kątowy 800 x 400 1szt. Uchwyt prosty 300 4szt. Uchwyt prosty 400 2szt. Uchwyt prosty 500 3szt. Uchwyt prosty 600 20szt. Uchwyt prosty 800 3szt. Uchwyt prosty 700 2szt. Uchwyt prosty 1000 3szt. Uchwyt wannowy czołowy 1szt. Uchwyt poziomy kabinowy 650 x 650 4szt. Uchwyt poziomy wannowy 700 x 1200 1szt. Uchwyt do WC prawy 750 x 800 3szt. Uchwyt przywannowy 650 x 850 1szt. Uchwyt ścienny ruchomy z rolką na papier toaletowy 500 3szt. Uch. ścienny ruchomy z rolką na papier toaletowy 600 1szt. Uchwyt ścienny ruchomy 500 2szt. Uchwyt ścienny ruchomy 600 2szt. Uchwyt ścienny ruchomy 700 2szt. Uchwyt specjalny łamany kąt 60 300 x 300 1szt. Uchwyt specjalny łamany kąt 30 300 x 300 2szt. Uchwyt umywalkowy 400 2szt. Uchwyt umywalkowy 500 3szt. Uchwyt ruchomy wolnostojący 600 2szt. Uchwyt ruchomy wolnostojący 800 1szt. Krzesło prysznicowe uchylne 2szt. Krzesło do wanny 1szt. Wieszak zasłony prysznicowej z podporami 800 x 800 1szt. Wieszak zasłony prysznicowej z podporami 900 x 900 2szt. Wieszak zasłony prysznicowej mocowany do sufitu 900 x 900 1szt. Wieszak zasłony prosty 970 1szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają stosowne wpisy na prowadzenie działalności w zakresie przedmiotu zamówienia należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Nie spełnienie jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną dostawę polegającą na dostarczeniu i montażu przedmiotu zamówienia, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Nie spełnienie jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie lub zapewnienie o możliwości dysponowania odpowiednią kadrą techniczną, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Nie spełnienie jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Nie spełnienie jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Nie spełnienie jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
d) dokumenty potwierdzające, że wymienione dostawy zostały wykonane należycie: referencje, protokoły odbioru, itp.;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 PZP i w art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. b) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, c) oświadczenie, że wykonawca nie był karany i nie figuruje w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ d) Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów, e) wypełniony formularz ofertowy zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ, f) wypełniony formularz cenowy zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ, g) foldery wraz z opisem, instrukcje obsługi i eksploatacji, dokumenty (dot. przedmiotu zamówienia) w jęz. polskim stwierdzające, że dostarczone wyposażenie spełnia wymagane prawem normy jakości i bezpieczeństwa oraz jest dopuszczone do obrotu i użytkowania (deklaracje zgodności CE), atest higieniczny PZH, gwarancje - w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem, przez osobę/y uprawniona/e z dopiskiem: za zgodność z oryginałem, h) oświadczenie, że zaoferowany sprzęt posiada wymagane prawem polskim i UE atesty, certyfikaty i jest dopuszczony do stosowania na rynku polskim - Załącznik Nr 4 do SIWZ, i) oświadczenie o utrzymaniu stałości wynagrodzenia ryczałtowego przez okres obowiązywania umowy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, j) oświadczenie o akceptacji projektu umowy i braku zastrzeżeń co do jej treści oraz zobowiązanie do jej podpisania, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, k) oświadczenie o uzyskaniu koniecznych informacji do przygotowania oferty i zapoznaniu się z miejscem wykonywania przedmiotu umowy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, l) zaakceptowany wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ (podpis i pieczątka osoby upoważnionej na każdej stronie). c) oświadczenie, że wykonawca nie był karany i nie figuruje w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzesimow.domypomocy.pl www.przetargi.ipzp.pl/krzesimow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Krzesimowie
Krzesimów 77
21-007 MEŁGIEW
budynek administracji - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Krzesimowie Krzesimów 77 21-007 MEŁGIEW budynek administracji - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów branży sanitarnej do konserwacji i remontów obiektów budowlanych.
- Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu w ramach projektu nr FEKP.08.13-IZ.00-0011/24
- Sukcesywne dostawy materiałów instalacyjnych dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych i elektrycznych dla Miejskiego Zarządu Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu w roku 2025
- Sukcesywna dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.2.2025
- Realizacja robót budowlano-montażowych w Bibliotece Głównej (DZP.25.43.2024)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.