Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-05
Płońsk: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sporządzeniu wykazów dla nieruchomości mienia publicznego.
Numer ogłoszenia: 300987 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płońsku , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6627764 - 66, 6621145 - 46, faks 023 6623816.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sporządzeniu wykazów dla nieruchomości mienia publicznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 70 000 000 - 1 usługi w zakresie nieruchomości Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sporządzeniu wykazów dla nieruchomości mienia publicznego. Wykazy należy sporządzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz.U. z 2007 r., Nr 191, poz. 1365) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 stycznia 2008 r. w sprawie wzoru wykazu oraz wzorów zestawień zbiorczych nieruchomości Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego podlegających ujawnieniu w księgach wieczystych oraz nieruchomości zabudowanych niepozostających w posiadaniu ich właścicieli ( Dz. U. z 2008 r. Nr. 23, poz. 143). Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: 1) badanie zapisów ksiąg wieczystych prowadzonych przez Sąd Rejonowy w Płońsku IV Wydział Ksiąg Wieczystych dla nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa oraz weryfikacja ich zapisów z ewidencją gruntów i budynków według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2) sporządzenie wykazu nieruchomości, które na mocy odrębnych przepisów przeszły na własność Skarbu Państwa i stanowią jego własność oraz własność Powiatu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 część I , część III do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 stycznia 2008 r. w sprawie wzoru wykazu oraz wzorów zestawień zbiorczych nieruchomości Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego podlegających ujawnieniu w księgach wieczystych oraz nieruchomości zabudowanych niepozostających w posiadaniu ich właścicieli ( Dz. U. z 2008 r. Nr. 23, poz. 143). W celu realizacji przedmiotu zamówienia należy: 1)dokonać badania ok. 2 000 ksiąg wieczystych w zakresie określonym we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ ( ilość ksiąg wieczystych może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu o 25%), 2)dokonać weryfikacji zapisów wieczysto-księgowych z ewidencją gruntów i budynków zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ, 3)uzupełnić tabele stanowiące załącznik nr 1 część I, część III do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 stycznia 2008 r. w sprawie wzoru wykazu oraz wzorów zestawień zbiorczych nieruchomości Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego podlegających ujawnieniu w księgach wieczystych oraz nieruchomości zabudowanych niepozostających w posiadaniu ich właścicieli ( Dz. U. z 2008 r. Nr. 23, poz. 143). Wykazy nieruchomości należy sporządzić w formie papierowej w ilości 1 egzemplarza oraz w wersji elektronicznej (pliki w formacie pdf, doc, rtf, open dokument) zapisane na nośniku CD-R.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: A) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, tzn.:ich działalność w przedmiocie zamówienia jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej. B)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. wykażą, że: przynajmniej jedna osoba, która będzie wykonywać zamówienie posiada geodezyjne uprawnienia zawodowe w zakresie drugim, o których mowa w art.43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne( Dz.U. z 2005 r., Nr 240, poz.2027 -jt.) C)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; D)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą:spełnia,nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty złożonej przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania tych warunków, przy czym nie spełnienie warunku, spowoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Każdy Wykonawca składa oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Pzp o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - wg Załącznika Nr 1 do SIWZ. 2)Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Wykonawca składa: a)oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia; 3)Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa: a)dokumenty uprawnień (oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) potwierdzające, że przynajmniej jedna osoba, która będzie wykonywać zamówienie posiada wymienione w pkt. 8 B zawodowe uprawnienia geodezyjne w zakresie drugim, o których mowa w art..43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne(Dz.U. z 2005 r., Nr 240, poz.2027-j.t.). b)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w niniejszym postępowaniu-Załącznik Nr 3.do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i doświadczenie ( dyplomy, świadectwa, zaświadczenia, certyfikaty), c)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.b) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował- Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4)Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest zobowiązany sporządzić wszystkie dokumenty zgodnie z SIWZ (na wzorach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) w języku polskim. a)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt. 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r., Nr 188 poz.1155), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-plonski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09 - 100 Płońsk..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09 - 100 Płońsk, II piętro, pokój nr 201,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w 2025 roku usług dotyczących szacowania wartości nieruchomości oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w postaci map do celów prawnych w zakresie zadań realizowanych przez WZiON
- Wykonywanie wycen nieruchomości w postaci operatów szacunkowych oraz opinii o braku wzrostu wartości w 2025 roku na potrzeby Gminy Koluszki
- Opracowanie projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 49 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego
- "Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego"
- Ustalanie wartości nieruchomości - sporządzanie na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego dla Wydziałów Urzędu Miejskiego w Jaworznie w 2025r. - w podziale na 3 pakiety.
- świadczenie usług komunalnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.