eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-DziedziceCentrum sportowo - rekreacyjne w Zabrzegu z podziałem na części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-29

Czechowice-Dziedzice: Centrum sportowo - rekreacyjne w Zabrzegu z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 300992 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229416 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 32 2147114, faks 32 2147152, 2147182.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Centrum sportowo - rekreacyjne w Zabrzegu z podziałem na części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia pn.:Centrum sportowo-rekreacyjne w Zabrzegu z podziałem na części. Zadanie nr 1: Budowa pawilonu gastronomicznego i magazynowego wraz z przebudową przyłączy. Zadanie nr 2: Zagospodarowanie i oświetlenie terenu. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1: Budowa pawilonu gastronomicznego i magazynowego wraz z przebudową przyłączy. - Budowę pawilonu sezonowego zaplecza kuchennego z bufetem dla imprez plenerowych wraz z rozbiórką istniejącego kiosku. Zakres prac obejmuje m.in.: Obiekt o konstrukcji stalowej, (w systemie stalowych segmentów modułowych) z obudową z płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym z zastosowaniem systemów elewacyjnych z panelami żaluzyjnymi i deską elewacyjną. Wykończenie lica ścian i sufitów z blachy stalowej powlekanej w kolorach pastelowych. Posadzki z wykładziny pcv dopuszczonej do stosowania w funkcji gastronomicznej. Dane techniczne: - dł. x szer. x wys.: 10,00m x 8,00m x 3,50m - pow. zabudowy : 80,00m2 - pow. użytkowa : 71,80m2 - kubatura : 232,00m3 - wys. min. pom. : 3,00m - Budowę pawilonu gospodarczo-magazynowego na zapleczu pawilonu klubowego. Zakres prac obejmuje m.in.: Magazyn zaplecza gospodarczego jako jednoprzestrzenna hala o konstrukcji stalowej ( w systemie stalowych segmentów modułowych) z obudową z płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym z zastosowaniem systemów elewacyjnych. Wykończenie lica ścian i sufitów z blachy stalowej powlekanej w kolorach pastelowych. Nawierzchnia posadzki z brukowej kostki betonowej na warstwach podłoża. Dane techniczne: - dł. x szer. x wys.: 17,50m x 8,00m x 3,50m - pow. zabudowy : 139,80m2 - pow. użytkowa : 118,50m2 - kubatura : 472,00m3 - wys. min. pom. : 3,00m - Przebudowę przyłącza wod.- kan., gazu i elektroenergetycznego. Zakres prac obejmuje m.in.: - instalacja elektryczna zasilania i oświetlenia prowadzona po ścianach w szynach ochronnych, zasilana z istniejącego budynku zaplecza klubu sportowego, - instalacja wodna z rur pe, zasilająca punkt czerpalny, prowadzona z istniejącego budynku zaplecza jw. zasilana z wodociągu gminnego, - instalacja kanalizacji sanitarnej z kratki ściekowej, z rur pcv doprowadzona do przykanalików z odprowadzeniem do projektowanego zbiornika bezodpływowego, do czasu wybudowania kolektora gminnego, - przyłącze gazowe zostanie skrócone; punkt redukcyjno - pomiarowy należy wykonać jako wolnostojący, przy ścianie projektowanego magazynu, - wentylacja grawitacyjna wyprowadzona ponad dach, - przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej dotyczącej dostarczonych i zamontowanych elementów, - przekazanie kart gwarancyjnych, atestów, certyfikatów dostarczonych i zamontowanych elementów, - sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. Uwaga! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie nr 2: Zagospodarowanie i oświetlenie terenu: - wykonanie ścieżek spacerowych z kostki brukowej betonowej niefazowanej, - montaż elementów małej architektury ( ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery ), - rewaloryzację elementów zieleni (niwelacja, rekultywacja, humusowanie i obsianie), - montaż urządzeń zabaw ruchowych dla dzieci w południowej części obiektu, - montaż urządzeń rekreacji ( elementy gimnastyczne, linarium, ścianki wspinaczkowe) - oświetlenie terenu wzdłuż dróg dojazdowych, ciągów pieszo-jezdnych i ścieżek spacerowych, - przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej dotyczącej dostarczonych i zamontowanych elementów, - przekazanie kart gwarancyjnych, atestów, certyfikatów dostarczonych i zamontowanych elementów, - sporządzenie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Uwaga! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga! 1. Podane w dokumentacji projektowej dla zadania nr 1 i 2 przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. 2. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia dla zadania nr 1 i 2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadania nr 1 i 2. 4. Wykonawcy zobowiązani są do współpracy na jednym placu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - załącznik nr 2 do SIWZ - dokumentacja projektowa dla zadania 1 i 2, - załącznik nr 3 do SIWZ - przedmiar robót dla zadania 1 i 2, - załącznik nr 4 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla zadania 1 i 2, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej dla zadania 1 i 2 (załącznik nr 2 do SIWZ), przedmiarze robót dla zadania 1 i 2 (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla zadania 1 i 2 (załącznik nr 4 do SIWZ), lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego oraz Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego oraz Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Budowa pawilonu gastronomicznego i magazynowego wraz z przebudową przyłączy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AKCES BUDOWY Sp. z o.o., ul. Zielona 11, 43-502 Czechowice-Dziedzice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 452405,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 623619,66

  • Oferta z najniższą ceną: 623619,66 / Oferta z najwyższą ceną: 623619,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zagospodarowanie i oświetlenie terenu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LABO BUDOSPRZĘT Bogdan Lazarek, ul. Główna 38, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 558411,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 524671,94

  • Oferta z najniższą ceną: 524671,94 / Oferta z najwyższą ceną: 562196,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.