Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-22
Olsztyn: Dostawa urządzeń kontroli dostępu do pomieszczeń Warmińsko-Mazurskiego
OW NFZ wraz z montażem i uruchomieniem oraz wykonaniem
niezbędnych przyłączy elektrycznych zasilających system
Numer ogłoszenia: 301008 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki w Olsztynie , ul. Żołnierska 16, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5327405, faks 089 5339174.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń kontroli dostępu do pomieszczeń Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ wraz z montażem i uruchomieniem oraz wykonaniem niezbędnych przyłączy elektrycznych zasilających system.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń kontroli dostępu do pomieszczeń Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ wraz z montażem i uruchomieniem oraz wykonaniem niezbędnych przyłączy elektrycznych zasilających system zgodnie z dokumentacją projektową składającą się na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Dokumentacja projektowa zawiera: a) projekt wykonawczy ogólny instalacji systemu kontroli dostępu (KD) w siedzibie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Olsztynie , ul. Żołnierska 16 b) projekt wykonawczy w zakresie zasilania urządzeń kontroli dostępu (utworzenie oddzielnego, niezależnego zasilania urządzeń KD na poszczególnych poziomach pięter) c) przedmiar na roboty elektryczne - w zakresie zasilania urządzeń kontroli dostępu d) inne informacje istotne dla Wykonawców : * Systemem kontroli dostępu zostaną objęte pomieszczenia biurowe WM OW NFZ w Olsztynie - łącznie 50 pomieszczeń . Każde pomieszczenie objęte systemem zostanie wyposażone w: - elektroniczne zamknięcie drzwi oparte o karty zbliżeniowe (kontrolery, czytniki) - elektroniczne zamknięcia włączone zostaną w system kontroli dostępu z wykorzystaniem systemu sieci, którym można zarządzać za pośrednictwem jednego komputera, serwera podłączonego do tej samej sieci. W zależności od potrzeb system umożliwi tworzenie uprawnień i dostępu tylko osobom (pracownikom) zatrudnionym w WM OW NFZ. System kontroli dostępu ma za zadanie zwiększenie bezpieczeństwa i kontrolę dostępu do pomieszczeń biurowych osobom nieupoważnionym, ograniczy ryzyko strat związanych z kradzieżą mienia lub informacji; umożliwi archiwizację danych o osobach poruszających się w obiekcie; dostęp do danych o składzie osobowym w razie nagłej ewakuacji. Uprawnieni pracownicy za pomocą identyfikatorów-kart będą mogli uzyskać dostęp do określonych pomieszczeń. Pozostałe osoby (interesanci, świadczeniodawcy) oprócz pomieszczeń ogólnodostępnych mogą wejść do pomieszczeń wyłącznie w asyście z pracownikiem WM OW NFZ. Kontrolą dostępu będą objęte tylko pomieszczenia biurowe. Korytarze mają umożliwiać swobodne przemieszczanie się ludzi. Wszystkie kontrolery wejść sterujące zezwoleniem na otwarcie drzwi powinny być podłączone do komputera za pomocą którego można bserwować przemieszczanie się pracowników i zarządzać uprawnieniami kart identyfikatorów użytkowników do dostępu do pomieszczeń oraz rejestrować te fakty. System powinien pracować bezprzerwowo, a przy zaniku zasilania min. 24 godz. W tym celu niezbędne jest wykonanie niezależnego zasilania elektrycznego kontrolerów dostępu na każdym poziomie obiektu. Uwaga:. Zainstalowany system musi spełniać możliwość technicznej rozbudowy zakresie kontroli czasu pracy pracowników WM OW NFZ (rejestracja wejść i wyjść poza budynek). * do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza jedynie rozwiązania założone w projekcie gdy realizacja przedmiotu zamówienia wymaga stosowania konkretnych norm, aprobat, specyfikacji technicznej i technicznych systemów odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacji, * Uwaga: Z uwagi na konieczność prowadzenia prac w funkcjonującym obiekcie wszystkie prace należy wykonywać pod nadzorem i w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonanie prac musi się odbywać w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość i zakłócenia pracy w obiekcie. * Wizja lokalna - zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w obiekcie, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem wykluczenia z udziału w postępowaniu wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK Nr: 48 1130 1189 0025 0005 8820 0003 5. Potwierdzenie wniesienia wadium (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) Wykonawca musi dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych warunków (wymagań), Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt 1-4 w zakresie określonym w SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca powinien złożyć wykaz prac,dostaw podobnych systemów kontroli dostępu u co najmniej 2 użytkowników wraz z dokumentami potwierdzającymi dostawę , wykonanie, wdrożenie (referencje, pisma potwierdzające), że zostało wykonane należycie i dla jakiej instytucji/firmy lub protokoły odbioru końcowego potwierdzające, że prace zostały wykonane i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych warunków (wymagań), Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt 1-4 w zakresie określonym w SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych warunków (wymagań), Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt 1-4 w zakresie określonym w SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych warunków (wymagań), Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt 1-4 w zakresie określonym w SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykaz prac,dostaw podobnych systemów kontroli dostępu wraz z montażem i uruchomieniem, u co najmniej 2 użytkowników - druk WYKAZ PRAC. W celu potwierdzenia wyżej wymienionego wdrożenia należy załączyć dokumenty (referencje, pisma potwierdzające lub protokoły odbioru końcowego potwierdzające, że prace zostały wykonane i prawidłowo ukończone).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia
Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki
ul. Żołnierska 16
10-561 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki ul. Żołnierska 16 10-561 Olsztyn; I piętro, pokój 110.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 32 w Olsztynie na 2025 r.
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 w Olsztynie w roku 2025
- SZP.221-23.2024 Zapewnienie bazy noclegowo- szkoleniowej wraz z wyżywieniem na terenie miasta Olsztyn celem organizacji XIX Mistrzostw Warmii i Mazur w Ratownictwie Medycznym
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Mstów
- Modernizacja serwerowni oraz wdrożenie systemu tworzenia kopii zapasowych w Urzędzie Gminy Mykanów w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczeństwo Gminy Mykanów"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Milanów"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- Rozbudowa systemu IBM QRadar poprzez dostawę licencji wraz z usługami wsparcia producenta dla Urzędu Regulacji Energetyki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.