Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-22
Poznań: dostawa wyposażenia laboratorium
Numer ogłoszenia: 301010 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyposażenia laboratorium.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : dostawa wyposażenia laboratorium szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o następujące elementy: a) Dla zadania nr 1: kosze, półki, zawór b) Dla zadania nr 2: palniki gazowe, filtry wymienne - dla komory laminarnej; regał z półkami, pojemniki do przechowywania prób mikrobiologicznych, butle z gazem, regulatory ciśnienia, manometry, przegrody do próbek, pudełka - dla zamrażarki c) Dla zadania nr 3: elementy szklane: kolby ze szlifem o różnej pojemności, chłodnica, klipsy mocujące d) Dla zadania nr 4: kuwety kwarcowe i szklane, uchwyt 18-pozycyjny e) Dla zadania nr 5: zestaw kuwet szklanych f) Dla zadania nr 6: zestaw kuwet szklanych dla każdego urządzenia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 2. W celu potwierdzenia, że przedmiot odpowiada normom Wykonawca dostarczy dokument w postaci oświadczenia potwierdzającego, że oferowane urządzenie spełnia normy CE i posiada oznakowanie CE 3. Oświadczenie Wykonawcy, że sprzęt jest fabrycznie nowy, dla zadania nr 1-6 4. Certyfikat zgodności z normami jakościowymi PN-EN ISO 9001 lub równoważny 5. Opis minimalnych parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego i parametrów oferowanych przez Wykonawcę z podaniem typu i producenta, potwierdzonymi kartami katalogowymi - wg załącznika nr 4, dla zadania nr 1-6 6. Wypełniona kalkulacja cenowa - wg załącznika nr 5, dla zadania nr 1-6 7. Wykonawca musi udzielić min. 24 miesiące gwarancji na urządzenia dla zadania 1-6 licząc od daty podpisania protokołu odbioru i instalacji sprzętu oraz sprawdzenia poprawności jego działania przez Użytkownika oraz spełnić dodatkowe warunki wynikające z treści załącznika nr 6 8. Parafowany wzór protokołu odbioru urządzenia zawierający istotne dla Zamawiającego warunki odbioru sprzętu, który stanowi podstawę do dokonania odbioru sprzętu - załącznik nr 7 9. Istotne postanowienia umowy - zawiera wzór umowy, który określa istotne dla stron postanowienia umowy i stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji - załącznik nr 8
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany zostały opisane w projekcie umowy, który jest załącznikiem do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznań, ul. Wojska Polskiego 28 Coll. Max. pok. 407 w godz. 10:00 do 12:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, ul. Wojska Polskiego 28 w Biurze Zamówień Publicznych, IV piętro, budynek Collegium Maximum pokój 407.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa będzie realizowana w ramach projektów: - Nowa żywność bioaktywna o zaprogramowanych właściwościach prozdrowotnych, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Nr umowy POIG 01.01.02-00-061/09 - dla zadania nr 2 i 3, - Opracowanie indeksu gatunkowego i optymalizacji technologii produkcji wybranych roślin energetycznych, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-132/08-06 - dla zadania nr 1 i 4.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa wyposażenia laboratorium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki AUTOKLAWU PAROWEGO PIONOWEGO Z CHŁODZENIEM WODNYM W PEŁNI AUTOMATYCZNY - STERYLIZATOR PAROWY dla Instytutu Technologii Żywności Pochodzenia Roslinnego szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku nr 4 do SIWZ. Dostawa będzie realizowana w ramach projektu Opracowanie indeksu gatunkowego i optymalizacji technologii produkcji wybranych roślin energetycznych, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-132/08-06.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa wyposażenia laboratorium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki ZESTAWU APARATURY DO PRZYGOTOWANIA I PRZECHOWYWANIA dla Instytutu Technologii Żywności Pochodzenia Roślinnego, szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku nr 4 do SIWZ. Dostawa będzie realizowana w ramach projektu: - Nowa żywność bioaktywna o zaprogramowanych właściwościach prozdrowotnych, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Nr umowy POIG 01.01.02-00-061/09.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa wyposażenia laboratorium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki WYPARKI PRÓŻNIOWEJ (ROTACYJNEJ) Z WYPOSAŻENIEM dla Instytutu Technologii Żywności Pochodzenia Roślinnego, szczegółowo wyspecyfikowanej w załączniku nr 4 do SIWZ. Dostawa będzie realizowana w ramach projektu: - Nowa żywność bioaktywna o zaprogramowanych właściwościach prozdrowotnych, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Nr umowy POIG 01.01.02-00-061/09.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa wyposażenia laboratorium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa SPEKTROFOTOMETRÓW UV-VIS: AUTOMATYCZNY DWUWIĄZKOWY- 1 szt. ORAZ JEDNOWIĄZKOWY - 1 szt. dla Instytutu Technologii Żywności Pochodzenia Roślinnego, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 4 do SIWZ. Dostawa będzie realizowana w ramach projektu: Opracowanie indeksu gatunkowego i optymalizacji technologii produkcji wybranych roślin energetycznych, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-132/08-06.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa wyposażenia laboratorium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa JEDNOWIĄZKOWEGO SPEKTROFOTOMETRA UV Z ZESTAWEM KOMPUTEROWYM - 1 szt. dla Katedry Technologii Mleczarstwa szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa wyposażenia laboratorium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa SPEKTROFOTOMETRU VIS JEDNOWIĄZKOWEGO Z DUZYM KOLOROWYM EKRANEM CIEKŁOKRYSTALICZNYM - 3 szt. dla Katedry Chemii , szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie odpadów z pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa DW nr 190 na odc. od skrzyżowania z DW nr 188 w miejscowości Krajenka do skrzyżowania z DK nr 10 - etap I odcinek Podróżna-Bądecz
- Organizacja międzynarodowej szkoły letniej AMPERE NMR SCHOOL w Zakopanem w dniach 08-14.06.2025 roku
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Dostawy zwierząt karmowych do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badań sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.