To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-14
Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 301030 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213972 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, ul. H. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3254375, faks 071 3270425.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, sprzętu komputerowego, akcesoriów oraz oprogramowania nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich, szczegółowo opisanych w załącznikach nr 5.1. ÷ 5.11 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: Lp. Przedmiot zamówienia 1 Przełącznik portu - model wzorcowy: HP 5830AF-96G (JC694A) lub równoważny 2 Port Switch - model wzorcowy: Dell PowerConnect 2848) lub równoważny 3 Wkładki światłowodowe (transceiver) - model wzorcowy: HP X132 10G SFP+ LCSR lub równoważne 4 Dostawa, instalacja i konfiguracja bezprzewodowego portu dostępu - model wzorcowy: AccesPoint FortiAP lub równoważny 5 Oprogramowanie biurowe - model wzorcowy: Microsofi OfficeStd 2010 OLP NL Gov lub równoważny 6 Licencja dostępowa do terminal Serwera - model wzorcowy: TS WinRmtDsktpSrvcsCAL 2008 OLP NL Gov UsrCAL 7 Rozbudowa pamięci serwera HP ProLiant BL465c G5 do wielkości 64BG 8 Drukarka laserowa monochromatyczna - model wzorcowy: HP HP LaserJet Enterprise 600 M601dn lub równoważny 9 Drukarka laserowa monochromatyczna - model wzorcowy: HP LaserJet Pro 400 M401dn lub równoważny 10 Urządzenie wielofunkcyjne - model wzorcowy: HP LaserJet Pro 400 M425dn lub równoważny 11 Urządzenie wielofunkcyjne - model wzorcowy: TOSHIBA E-STUDIO 356SE lub równoważny 3. Kod CPV: 30.23.60.00 - 2 Różny sprzęt komputerowy 30.20.00.00 - 1 Urządzenia komputerowe 30.23.21.10 - 8 Drukarki laserowe 72.26.50.00 - 0 Usługi konfiguracji oprogramowania 4. Wymagany okres gwarancji producenta na przedmiot zamówienia wynosi: 1) dla zadania nr 1 - gwarancja Lifetime (wymiana w następnym dniu), 2) dla zadania nr 2, 8, 9, 10 oraz 11 - 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia (NBD serwis u Zamawiającego), 3) dla pozostałych zadań zgodnie ze wskazaniami producenta, 4) dla zadania nr 5, 6, - dostęp do aktualizacji i wsparcia technicznego przez 3 lata. 5. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni : 1) przeprowadzenie nieodpłatnych przeglądów serwisowych przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wskazaniami producenta, nie rzadziej niż raz na 12 miesięcy, (tzn. minimum trzy przeglądy w okresie trwania gwarancji) przy czym ostatni serwis powinien zostać przeprowadzony najpóźniej 3 miesiące po dacie wygaśnięcia okresu gwarancyjnego (dotyczy zadania nr 11), 2) wymianę przedmiotu umowy na nowy w przypadku 5 awarii powodujących przestój sprzętu, w okresie jednego roku trwania gwarancji (dotyczy zadania nr 8, 9, 10, 11) 6. Wykonawca udzieli instruktażu w zakresie obsługi, osobom wskazanym przez Zamawiającego, w terminie 7 dni roboczych od daty uruchomienia urządzenia określonego w zadaniu nr 4 oraz w zadaniu nr 11. 7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą dotyczącą zakresu wymaganych prac określonych w zadaniu nr 4, zawierającą m.in. wyniki pomiarów propagacji fal radiowych dla wykonanej sieci bezprzewodowej wraz z graficzne zobrazowaną dla całości sieci: a) drogę pomiarową, b) siłę sygnału dla standardu 802.11 b-g c) SNR dla standardu 802.11 b-g 8. Sprzęt komputerowy powinien posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 9. Serwis sprzętu komputerowego będzie realizowany przez podmiot upoważniony przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania tych czynności. 10. Zaoferowane oprogramowanie powinno być objęte gwarancją producenta określoną w warunkach licencji i wszelka odpowiedzialność z tego tytułu Zamawiającego jest wyłączona. 11. W celu potwierdzenia wymaganych parametrów do oferty należy dołączyć foldery/prospekty/informacje producenta zawierające opis parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia. W przypadku folderu w języku obcym do oferty należy dołączyć folder wraz z tłumaczeniem na język polski. 12. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach, w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień do Wykonawcy. 13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia opisany przez Wykonawców składających oferty równoważne musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w specyfikacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 14. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 15. Opis oferowanego urządzenia nie powinien budzić żadnej wątpliwości Zamawiającego. Z opisu powinno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub parametrach lepszych, poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia wg punktów wyszczególnionych przez Zamawiającego w kolumnie nr 3 załącznika nr 5.1 ÷5.11 do SIWZ. 16. W przypadku zaoferowania produktu będącego przykładowym modelem wskazanym przez Zamawiającego model wzorcowy, Wykonawca nie jest zobowiązany do opisywania tego produktu, a jedynie do wskazania nazwy producenta i produktu. Model wzorcowy spełnia wszystkie wymogi Zamawiającego, i parametry techniczne, i wszelkie wyposażenie dodatkowe lub inne wskazane w opisie elementy. 17. Dostarczone urządzenia muszą posiadać znak CE na potwierdzenie, że spełniają wszystkie stosowne wymagania prawne obowiązujące w UE tj. wymagania dotyczące bezpieczeństwa, ochrony zdrowia czy środowiska naturalnego. 18. Urządzenia i ich elementy muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 30.20.00.00-1, 72.26.50.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Infonet Projekt S.A., ul. Prosta 12, 34-300 Żywiec, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71327,70
Oferta z najniższą ceną: 53259,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71327,70
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elektron -IC Ireneusz Cabaj, ul. Jana Pawła II 24, 05-074 Halinów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11069,94
Oferta z najniższą ceną: 11069,94 / Oferta z najwyższą ceną: 11069,94
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Infonet Projekt S.A., ul. Prosta 12, 34-300 Żywiec, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6533,76
Oferta z najniższą ceną: 6533,76 / Oferta z najwyższą ceną: 14956,80
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bezpieczne.it sp. z o.o., ul. Poleczki 20A, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 195385,50
Oferta z najniższą ceną: 195385,50 / Oferta z najwyższą ceną: 195385,50
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: zadanie nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Senetic sp. z o.o. sp.k., ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62220,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67052,10
Oferta z najniższą ceną: 67052,10 / Oferta z najwyższą ceną: 74523,74
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Towarzystwo Handlowe ALPLAST sp. jawna A. Bąk i spółka, ul. Śliwkowa 1, 78-100 Niekanin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14944,50
Oferta z najniższą ceną: 14944,50 / Oferta z najwyższą ceną: 18327,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: zadanie nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- RESTOR P.Anton, A.Czapski, T. Rostopowicz sp. jawna, ul. Dworkowa 2/107 A, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10824,00
Oferta z najniższą ceną: 10824,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19384,80
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: zadanie nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MGM Systems s.a., Al.Armii Krajowej 2/15, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18946,37
Oferta z najniższą ceną: 18946,37 / Oferta z najwyższą ceną: 21131,40
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: zadanie nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MGM Systems S.A., Al. Armii Krajowej 2/15, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14989,27
Oferta z najniższą ceną: 14989,27 / Oferta z najwyższą ceną: 16666,50
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: zadanie nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MGM Systems S.A., Al. Armii Krajowej 2/15, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38038,92
Oferta z najniższą ceną: 38038,92 / Oferta z najwyższą ceną: 42804,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: zadanie nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MET M.RACZYŃSKI, A.LATACZ SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"MET M.RACZYŃSKI, A.LATACZ SPÓŁKA JAWNA"
- MET M. Raczyński, A.Latacz sp. jawna, ul. Krakowska 50-52, 50-425 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68449,50
Oferta z najniższą ceną: 68449,50 / Oferta z najwyższą ceną: 82389,18
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa przenośnego symulatora pojazdu trakcyjnego do Zespołu Szkół Logistycznych we Wrocławiu
- Dostawę wraz z wdrożeniem systemu bezpieczeństwa - klastra routerów z funkcjami bezpieczeństwa dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Odnowienie kontraktów serwisowych i subskrypcji dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 26 Biur Powiatowych
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby KW PSP w Katowicach
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
- Zestawy komputerowe dla Katedry Animacji PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - Dostawa 11 zestawów komputerowych
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz laserów przemysłowych
- Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS, dysków do macierzy oraz routera w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.