To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-22
Łódź: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych oraz kalendarzy szkolnych na potrzeby realizacji zadań promocyjnych projektu systemowego pn. /Łódzki Regionalny Program Wspierania Młodzieży Szczególnie Uzdolnionej - II edycja/
Numer ogłoszenia: 301036 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191657 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych oraz kalendarzy szkolnych na potrzeby realizacji zadań promocyjnych projektu systemowego pn. /Łódzki Regionalny Program Wspierania Młodzieży Szczególnie Uzdolnionej - II edycja/.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa oznakowanych zgodnie z projektami graficznymi przekazanymi przez Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych oraz kalendarzy szkolnych na potrzeby realizacji zadań promocyjnych projektu systemowego pn. /Łódzki Regionalny Program Wspierania Młodzieży Szczególnie Uzdolnionej - II edycja/. Zamówienie podzielone zostało na dwie części (zadania): Zadanie Nr 1 - Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych 1. Plakaty format B1 - 500 szt. 2. Plakaty format B2 - 2500 szt. 3. Ulotki informacyjno-promocyjne - 10000 szt. 4. Roll-up - 3 szt. Zadanie Nr 2 - Wykonanie i dostawa kalendarzy szkolnych 1. Kalendarze szkolne na rok 2010/2011 - 305 szt. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwie części zamówienia (zadania). 3. Oferowane materiały muszą być zgodne ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia (zadań), który stanowi odpowiednio: a) Załącznik Nr 1A do SIWZ - w przypadku Zadania Nr 1, b) Załącznik Nr 1B do SIWZ - w przypadku Zadania Nr 2. 4. Zamawiający po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą przekaże projekty graficzne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Wszystkie zaoferowane towary muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.). Oferowane wyroby muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym odpowiednio w Załączniku Nr 1A do SIWZ i Załączniku Nr 1B do SIWZ, posiadać określone przez Zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. 6. W przypadku składania oferty na Zadanie Nr 2 Wykonawca załączy do oferty próbkę kalendarza na bazie którego wykonany zostanie przedmiot zamówienia objęty tą częścią zamówienia. 7. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt opakowania, ubezpieczenia, transportu do siedziby Zamawiającego oraz rozładunku dostarczonych towarów. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Załącznik Nr 1A do SIWZ - w przypadku Zadania Nr 1, b) Załącznik Nr 1B do SIWZ - w przypadku Zadania Nr 2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 22.90.00.00 - Różne druki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt /Łódzki Regionalny Program Wspierania Młodzieży Szczególnie Uzdolnionej - II edycja/, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie Nr 1 - Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ACME Paweł Osierda, ul. Beskidzka 35, 43-340 Kozy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5002,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4282,00
Oferta z najniższą ceną: 4282,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6479,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie Nr 2 - Wykonanie i dostawa kalendarzy szkolnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MICHALCZYK I PROKOP" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MICHALCZYK I PROKOP" SP. Z O.O.
- Michalczyk i Prokop Sp. z o.o., ul. Skrzywana 9, 93-588 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3660,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6697,80
Oferta z najniższą ceną: 6694,75 / Oferta z najwyższą ceną: 6697,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja poszycia dachowego i obróbek blacharskich - Dotyczy budynku przy ul. Rojnej 33
- Usługa udostępnienia EC1 Łódź przedpłaconych kont reklamowych Meta Ads i Google Ad
- 26/2025 "Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń/instalacji w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi"
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas obozu terapeutycznego, który odbędzie się w terminie 11 - 16 sierpnia 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Wykonanie robót wynikających z audytów BRD na drodze krajowej nr 91 w m. Łęczyca"
- Dostawa sprzętu medycznego kompatybilnego z napędem laryngologicznym Karl Storz
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Produkcja i dostawa materiałów promocyjnych i drukowanych dla Instytutu Adama Mickiewicza.
- Dostawa materiałów promocyjnych, odzieży oraz banerów promocyjnych
- Obsługa w zakresie reklamy na nośnikach zewnętrznych.
- Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych w ramach projektu "MOVE IT Like Lublin - inicjatywa na rzecz zrównoważonego rozwoju transportu publicznego w Kiszyniowie"
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.